Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@11:59:40 GMT

جاده های ساحلی مازندران لغزنده است/ تشدید منع ورود

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۹۷۵۹

جاده های ساحلی مازندران لغزنده است/ تشدید منع ورود

سرهنگ علیرضا قدمی در گفتگو با خبرنگار مهر وضعیت تردد را در محورهای ارتباطی استان عادی و روان بیان کرد و گفت: در حال حاضر در جاده‌های ساحلی وکناره استان به دلیل بارندگی شاهد لغزندگی مسیر هستیم.

وی همچنین با بیان اینکه جاده‌های ساحلی دارای مه گرفتگی است، از رانندگان خواست تا در تردد از این مسیرها با سرعت مطمئنه حرکت کنند و ادامه داد: با توجه به پیش بینی وضعیت ناپایدار جوی و آغاز بارش برف از امشب در محورهای کوهستانی، داشتن تجهیزات زمستانی و ایمنی ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به منع تردد خودروهای غیربومی در استان اظهار داشت: منع تردد در مناطق ۵۷ گانه استان اعمال و از ورود خودروهایی با پلاک غیربومی جلوگیری می‌شود.

کد خبر 5149127

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه علیرضا قدمی تردد وسایل نقلیه ویروس کرونا شیوع کرونا بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه شیراز شهرکرد شهرستان کرج مجلس شورای اسلامی مشهد اردبیل لیگ برتر فوتبال ایران همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۹۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است

آفتاب‌‌نیوز :

علی زندی فر با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی البرز اظهار کرد: بر اساس اطلاعات دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری مستقر در محورهای مواصلاتی استان، در حال حاضر شاهد بارش پراکنده باران در تمام جاده‌ها هستیم.

وی ادامه داد: گزارش‌های دریافتی نشان می‌دهد تردد در تمامی محورهای مواصلاتی البرز عادی است و ترافیکی مشاهده نمی‌شود.

این مسئول توضیح داد: تمام مسیرهای البرز باز است و هیچ مشکلی برای عبور و مرور خودروها وجود ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای البرز گفت: انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس طی دو روز گذشته برای افزایش ایمنی و جلوگیری از ریزش سنگ صورت گرفته بود. البته قرار بود این انسداد امروز هم تمدید شود اما با توجه به شرایط جوی منتفی شد و تردد در محور برقرار است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • بارش باران در اقصی نقاط استان سمنان/ جاده ها لغزنده هستند