Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن رخصی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، محسن رخصی امروز در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه کمک به ازدواج مددجویان یکی از برنامه ها و سیاست‌های این نهاد است، اظهار داشت: امسال تاکنون یک‌هزار و ۱۸۴ فقره جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به ارزش  ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان  به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اهدا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۱۹۵ مورد از این جهیزیه‌ها با اعتباری حدود ۴ میلیارد تومان در دهه مبارک فجر به نوعروسان مددجو اهدا شده، بیان کرد: این جهیزیه‌ها شامل پنج قلم کالای اساسی یخچال فریزر، لباسشویی، تلویزیون، اجاق‌گاز فردار و جاروبرقی به مبلغ ۲۰ میلیون تومان برای هر مددجو بوده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه در ادامه اشاره به پویش «ایران مهربان» برای کمک به کودکان یتیم و محسنین داشت و گفت: هر کسی در هر صنف و شغلی می‌تواند با پرداخت ماهانه حداقل ۲۰ هزار تومان به این پویش بپیوندد.

رخصی با بیان اینکه تاکنون ۱۸ هزار خیر در استان کرمانشاه به این پویش پیوسته است، تصریح کرد: امیدورایم تا پایان سال ۳۷ هزار خیر به این پویش بپیوندند.

وی با اشاره به حمایت این نهاد از ۴ هزار بیمار خاص و صعب‌العلاج در استان، خاطرنشان کرد: خیران همچنان یاری‌رسان این نهاد حمایتی هستم و همچنان امیدواریم یاری‌‌رسان این نهاد حمایتی باشند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: ازدواج کرمانشاه کمیته امداد رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۰۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پویش «مثبت ماه» برای برآورده کردن آرزو‌های مددجویان

سید جواد حسینی در جمع خبرنگاران در این باره اظهار کرد: پویش مثبت ماه ویژه ماه رمضان، پویش سازمان بهزیستی در پنج محور اساسی با محوریت برآورده کردن آرزو‌هایی همچون آرزوی ساختن یک خانه و زندگی (تامین جهیزیه مددجویان)، آرزوی ادامه تحصیل (بورسیه تحصیلی دانشجویان تحت پوشش)، آرزوی شنیدن صدای مادر (تامین سمعک کودکان کم شنوا و تجهیزات توانبخشی)، آرزوی آینده شیرین برای ایتام (کمک به مهارت‌آموزی و رشد استعداد فرزندان بهزیستی) ️و آرزوی سربلندی بانوان سرزمینم (حمایت از بانوان سرپرست خانوار) طراحی شده است.

وی افزود: امید است هموطنان بتوانند با کمک‌های خود در این ماه عزیز در قالب پویش «مثبت ماه» کار‌های خیر خود را انجام دهند.

رییس مرکز مشارکت‌های مردمی و توسعه ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی کشور راه‌های مشارکت در این پویش را تشریح کرد و گفت: خیران می‌توانند از طریق کد دستوری #۱۲۳* و سامانه مشارکت سازمان به آدرس mosharekat.behzisti.ir و ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۲۳ در این پویش مشارکت کنند.

حسینی همچنین شماره کارت ۱۶ رقمی سازمان را نیز ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۰۷۰۷۰۷۵ اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • اهدای ۳۵ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداددر اشنویه
  • اهدای جهیزیه به ۴۶ زوج جوان سردشتی
  • اهدای ۱۷۹۶ سری جهیزیه و لوازم ضروری به نوعروسان نیازمند
  • اهدای ۱۷۹۴ سری جهیزیه و لوازم ضروری به نوعروسان نیازمند
  • اهدای 1794 سری جهیزیه و لوازم ضروری به نیازمندان خراسان جنوبی
  • آرزوهای مددجویان و نیازمندان را برآورده کنید!
  • برگزاری پویش «مثبت ماه» برای برآورده کردن آرزو‌های مددجویان
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان آبدانانی
  • فعالیت ۱۱۴ آشپزخانه مهدوی در خراسان شمالی
  • گازرسانی به بیش از ۳۰۰ مسکن مددجویان بهزیستی آذربایجان غربی