Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@06:25:15 GMT

اعتراض هواداران بارسلونا به مهاجم شیشه ای !

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۱۱۰۳

اعتراض هواداران بارسلونا به مهاجم شیشه ای !

عثمان دمبله که هواداران بارسلونا به خاطر مصدومیت های پیاپی وی به او مهاجم شیشه ای می گویند ، در بازی بارسلونا با پاری سن ژرمن یک فرصت عالی را از دست داد و موجب خشم کاتالان ها قرار گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بارسلونا در ورزشگاه خانگی خود نیوکمپ، با نتیجه‌ی ۴ بر ۱ مغلوب پاری سن ژرمن شد و شب بسیار ضعیفی را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی آبی و اناری پوشان فرصت های بسیار کمی برای گلزنی به دست آوردند اما قدر همان فرصت های کم را هم ندانستند تا اوضاع برای آن‌ها به هم بریزد و امباپه و پی اس جی کار را یکسره کنند.

در نیمه‌ی اول بازی پاری سن ژرمن و بارسلونا و در زمانی که هنوز بارسا عقب نیفتاده بود، عثمان دمبله روی حرکت زیرکانه‌ی لیونل مسی با کیلور ناواس تک به تک شد و این فرصت را داشت تا دروازه را باز کرده و آبی و اناری پوشان با برد راهی رختکن شوند و اوضاع برای آن‌ها بهتر باشد اما عثمان دمبله این توپ را زمینی و آرام زد و کیلور ناواس آن را به راحتی در اختیار گرفت تا فرصتی ایده‌آل برای گلزنی از دست برود و هواداران بارسا حسرت آن را بخورند.

عثمان دمبله همواره در بارسلونا مصدومیت های زیادی داشته است و اصطلاحا یک مهاجم شیشه‌ای است که با کوچک ترین برخوردی دچار مصدومیت می‌شود. او اکنون در بازی بارسا و پی اس جی عملکرد ضعیفی داشت و از فرصتی که توسط مسی ایجاد شده بود استفاده نکرد و تک به تک را هدر داد تا انتقادات زیادی روانه‌ی او شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پاری سن ژرمن بارسلونا عثمان دمبله لیونل مسی بارسلونا پاری سن ژرمن عثمان دمبله لیگ قهرمانان اروپا لیونل مسی عثمان دمبله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۱۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش باورنکردنی فرصت‌سوز پرسپولیس؛ تو واقعا همونی؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، این هفته‌ها هواداران فوتبال در ایران عادت کرده‌اند ظهرهای شنبه یا یکشنبه منتظر شنیدن خبر گلزنی شهاب زاهدی در ژاپن باشند.

باورکردنی نیست، اما زاهدی طوری کارش را در جی‌لیگ توفانی شروع کرده که انگار هزار سال خودش را برای بازی در این مسابقات آماده کرده بود. او که برای آویسپا فوکوکا توپ می‌زند، از زمان حضورش در این تیم به مصاف همه بزرگان فوتبال ژاپن رفته و دروازه آنها را تهدید کرده است.

زاهدی این هفته هم در جریان تساوی با جوبیلو ایواتا هر دو گل تیمش را زد تا آمارش در جی‌لیگ را به ۵‌گل و یک پاس‌گل در ۶‌بازی برساند. آیا واقعا این همان فورواردی است که با فرصت‌سوزی‌هایش کفر هواداران پرسپولیس را بالا می‌آورد؟ آیا فقط فشار روانی ناشی از توقعات بالا این کار را با او کرده بود؟

کد خبر 845924 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی نقل و انتقال بازیکنان داخلی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو (عکس)
  • همه علیه ستاره بارسا: حق با گواردیولا بود!
  • باخت‌های پیاپی مقابل رئال مادرید، هواداران بارسلونا را دلتنگ پپ گواردیولا کرد! / عکس
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3 - بارسلونا 2
  • نفرین رئال مهاجم بارسلونا را رها نمی‌کند
  • آخرین فرصت بارسا برای ماندن در کورس/ رئال پازل را تکمیل می‌کند
  • درخشش باورنکردنی فرصت‌سوز پرسپولیس؛ تو واقعا همونی؟
  • هنوز قرارداد دارم و از بارسلونا نمی‌روم
  • ستاره بارسلونا تهدید به مرگ شد!
  • هواداران بارسا قید ال‌کلاسیکو را زدند!