Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@07:46:21 GMT

افت قابل توجه کشتی استان ایلام

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۱۴۸۸

افت قابل توجه کشتی استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز علیرضا دبیر در دیدار با محمد نوذری سرپرست استانداری ایلام و جمعی از مسوولین مربوطه در خصوص مشکلات کشتی استان ایلام گفت: کشتی ایلام به دلایل مختلفی از جمله عدم حمایت، نبود امکانات مناسب و کم توجهی به مربیان نسبت به سال‌های گذشته با افت چشمگیری مواجه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ما به دنبال این هستیم که کشتی در سراسر کشور جان دوباره‌ای گیرد، افزود: استانداری و نهادهای اجرایی استان می‌توانند از طرق مختلف از جمله رایزنی با بخش خصوصی به کمک کشتی استان آمده تا بار دیگر شاهد شکوفایی کشتی در ایلام باشیم.

گفتنی است؛ در این جلسه مقرر شد 4 خانه کشتی استان توسط استانداری پیگیری تا پایان خردادماه سال آینده به بهره برداری برسد همچنین با رایزینی‌های انجام شده چند باشگاه کشتی برای تمرینات کشتی گیران نیز بازگشایی می‌شوند.

انتهای پیام/ 970877

منبع: فارس

کلیدواژه: علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی ایران کشتی ایلام کشتی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۱۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت قابل توجه عملیات خطوط انتقال آب فضای سبز در منطقه ۸ اصفهان

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرای کلکتور خطوط انتقال آب فضای سبز از منبع آب بوستان گل محمدی به منبع چشمه کساره به‌طول حدود ۵۰۰ متر، ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی و عملیات اجرای کلکتور منبع آب ماه فرخی به بوستان بهشت با ۱۷۸۰ متر طول، ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تأمین آب فضای سبز در منطقه ۸ اصفهان اظهار کرد: یکی از راه‌های نگهداری و توسعه فضای سبز شهری، تأمین آب است.

وی با بیان اینکه آب فضای سبز با حفاری چاه تأمین نمی‌شود، افزود: یکی از راهکارهای تأمین آب، انتقال آن از تصفیه‌خانه شرق اصفهان است که در برنامه مدیریت شهری قرار گرفته و نیازمند اجرای پروژه‌های نگهداشت و انتقال آب به فضاهای سبز شهر اصفهان است.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان تصریح کرد: عملیات اجرای کلکتور خطوط انتقال آب فضای سبز از منبع آب بوستان گل محمدی به منبع چشمه کساره به‌طول حدود ۵۰۰ متر، ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی و عملیات اجرای کلکتور منبع آب ماه فرخی به بوستان بهشت با ۱۷۸۰ متر طول ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان خرداد سال جاری به اتمام برسد.

محمدحسینی ادامه داد: با تحقیق میدانی و طراحی ویژه، احداث چهار منبع آب و خطوط اتصال به این منابع و انتشار آن در سطح این منطقه پیش‌بینی شد که در سال گذشته عملیات احداث منبع آب ۲۵۰۰ مترمکعبی چشمه کساره پایان یافت و عملیات احداث سه منبع دیگر در دستور کار این منطقه قرار گرفت که تاکنون حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی ادامه داد: با احداث این مخازن، خطوط کلکتور انتقال آب شمال به جنوب و شرق به غرب نیز اجرایی شد به‌گونه‌ای که این خطوط از بوستان گل محمدی آغاز شده است و تاکنون ۴۵۰ متر آن حفاری، لوله‌گذاری و آسفالت شده و تا پایان خرداد به اتمام خواهد رسید.

محمدحسینی با بیان اینکه خط کلکتور رباط بالغ بر ۱۴۷ میلیارد ریال هزینه دربر داشته است، بیان کرد: در مسیر کلکتور، ۱۳۱۵ متر لوله پلی‌اتیلن استفاده شده که در مسیر آن ۹ حوضچه مخصوص شیرآلات و انشعابات نیز در دست احداث است.

وی با اشاره به هزینه ۱۱۷ میلیارد ریالی کلکتور غربی‌شرقی منطقه ۸ خاطر نشان کرد: عملیات اجرای خطوط انتقال آب از منبع بوستان بهشت واقع در خیابان جابر انصاری به سمت میدان ماه فرخی به طول ۳۶۰۰ متر است که به دلیل اینکه این حفاری در بلوار میانی به‌صورت دستی انجام می‌شود، زمان‌بر است.

محمدحسینی خاطر نشان کرد: عملیات حفاری و لوله‌گذاری خیابان رزمندگان حدود ۱۷۸۰ متر انجام شده است، این پروژه با پیشرفت ۴۰ درصدی، تا پایان خرداد سال جاری به پایان می‌رسد.

کد خبر 745614

دیگر خبرها

  • پیشرفت قابل توجه عملیات خطوط انتقال آب فضای سبز در منطقه ۸ اصفهان
  • اعتبارات سفر دوم دولت به استان سمنان قابل توجه است
  • ترکیب سپاهان در دربی با تغییرات قابل توجه!
  • پرداخت چهار هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال از محل مالیات به شهرداری‌های ایلام
  • جزئیات واژگونی لودر راهداری و فوت ۳ نفر در سیستان و بلوچستان
  • مس رفسنجان در سوارکاری هم تیمداری می‌کند
  • کمک ۴۰۰ میلیون تومانی استانداری جهت بهسازی ساختمان انجمن سینمای جوان
  • پرداخت ۴۲۹ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های ایلام
  • اظهارات قابل توجه زورگیر ۱۹ ساله بزرگراه صدر را ببینید | فیلم
  • توجه به زیرساخته‌های فرهنگی اولویت برنامه‌های استانداری آذربایجان غربی است