Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دومین دوره مسابقات بین‌المللی کاراته گلستان کاپ ۲۰۲۱ به صورت مجازی در حال برگزاری است و فینال مسابقات نیز سوم اسفندماه برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  گرگان ، استان گلستان خود را برای میزبانی دومین دوره مسابقات بین‌المللی کاراته تحت عنوان گلستان کاپ 2021 آماده کرده بود اما شیوع بیماری کرونا سبب شد تا امسال این مسابقات به صورت مجازی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات این دوره با حضور ورزشکارانی از 28 کشور به صورت مجازی و به میزبانی استان گلستان از روز گذشته 27 بهمن ماه آغاز شد.

در این مسابقات ورزشکارانی از  کشورهای بلژیک، برزیل، روسیه، پرتغال، آذربایجان، عراق، اندونزی، هندوستان، افغانستان، نپال، پاکستان، مراکش و مالزی و غیره حضور دارند.

مسابقات سوپر لیگ بانوان کاراته به تعویق افتادکتیرایی: شاید در مسابقات کاراته اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی بیفتد/ تلاش می‌کنیم مدعی قهرمانی باشیمفرید خمامی، دبیر سازمان تیم‌های ملی فدراسیون کاراته شد

از ایران نیز 180 کاراته کا در بخش کاتا و در تمامی رده‌های سنی بانوان و آقایان با ورزشکاران خارجی رقابت می‌کنند.

با توجه به جایگاه استان گلستان در ورزش کاراته از این استان هم 50 ورزشکاران در بخش‌های بانوان و آقایان حضور دارند.

این مسابقات امروز هم ادامه دارد و فینال هر وزن نیز روز سوم اسفندماه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/581/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاراته ایران کاراته ایران صورت مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۱۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم رباتیک دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد به سرپرستی محمدرضا جناب‌زاده مسئول انجمن علمی رباتیک دانشجویی این دانشگاه و ۱۳ عضو این تیم در هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران موفق به کسب دو مقام Best design در خودرو پرنده و خودرو خودران این دوره از مسابقات شدند.

ربات‌های شرکت‌کننده از تیم YRA دانشگاه آزاد اسلامی یزد به علت قطعه‌سازی، مونتاژ و طراحی مکانیک خوب حائز شرایط Best design شدند.

این مسابقات توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور بیش از یک‌هزار و ۸۰۰ شرکت‌کننده در ۳۰۰ تیم حائز شرایط از مدارس و دانشگاه‌های کشور و حضور ۹ تیم خارجی از ۵ کشور به میزبانی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی از ۲۹ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ در ۲۴ لیگ برگزار شد و در روز جمعه ۳۱ فروردین‌ماه با اعلام تیم‌های برگزیده به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • رقابت بیش از ۲ هزار کاراته کا در پیکار‌های انتخابی تیم ملی بانوان در همدان
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • ۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید
  • جشنواره شمیم ریحان در استان قم برگزار می‌شود
  • تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی یزد، موفق به کسب دومقام در مسابقات بین المللی روبوکاپ شد