Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس، نمایندگان موسسه «ترکمنستان لجستیک» و موسسه «لجستیک و حمل و نقل قزاقستان» وبینارهایی به صورت منظم برگزار می‌کنند.

در این مراسم نمایندگان شرکت‌های حمل و نقل دو کشور حضور داشتند.

هدف اصلی این وبینار تبادل اطلاعات و تجربه در زمینه مدیریت منابع انسانی، آموزش پیشرفته کارمندان سازمان‌های حمل و نقل و همچنین عملکرد شرکت‌های تدارکاتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سمینار به عنوان بستری باز برای بحث در مورد افزایش کارایی خدمات لجستیکی و تبادل نظر بین کارشناسان مطرح شد.

در این نشست متخصصان ترکمن آمادگی خودرا  برای توسعه روابط با شرکت‌های معتبر حمل و نقل خارجی و کسب تجربه مدیریتی و گسترش افق‌های همکاری در سراسر جهان اعلام کردند.

مطابق با تفاهم نامه امضا شده ، طرفین قصد دارند به طور مشترک در رویدادهای تدارکاتی، منطقه‌ای و بین المللی شرکت کنند.

همچنین، شرکا برای اطمینان از منافع متقابل، پروژه‌های مشترکی را توسعه و اجرا خواهند کرد. شرکت‌های لجستیک ترکمنستان و قزاقستان که تفاهم نامه همکاری را امضا کردند، قصد دارند در پروژه‌های اجرا شده سازمان‌های بین‌المللی و موسسات مالی شرکت کنند.

این سند همچنین فرم‌هایی از همکاری مانند تبادل تجربه و سازماندهی و شرکت در سمینارها و دوره‌های آموزشی با تمرکز تخصصی، مشاوره‌های متقابل، میزهای گرد، کارآموزی و سایر اشکال توسعه حرفه‌ای را فراهم می‌کند.

 طرفین قصد دارند اقدامات تدارکاتی خود را در راحت‌ترین و مقرون به صرفه ترین شرایط برای حمل کالا انجام دهند که افزایش بهره وری از فعالیت اقتصادی و امکان اجرای تعدادی از پروژه‌های جدید امیدوار کننده را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: ترکمنستان قزاقستان منابع انسانی آموزش حمل و نقل لجستیک حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۱۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه تجاری افغانستان و قزاقستان در کابل

وزارت صنعت و تجارت افغانستان از برگزاری نمایشگاه تجاری مشترک با قزاقستان در ادامه برگزاری نمایشگاه‌های ملی و بین المللی با هدف بازاریابی محصولات داخلی در شهر کابل خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «عبدالسلام جواد آخندزاده» سخنگوی وزارت صنعت و تجارت افغانستان اعلام کرد «این نمایشگاه در ادامه نمایشگاه‌های بین‌المللی قزاق – افغان با مشارکت و همکاری بخش خصوصی و دولتی افغانستان در شهر کابل برگزار می‌شود».

وی گفت در این نمایشگاه محصولات و تولیدات افغانستان و قزاقستان در بخش‌های مختلف به مدت دو روز به نمایش گذاشته می‌شود.

«محمد صابر لطیفی» رئیس مرکز نمایشگاه‌ بین المللی افغانستان اظهار داشت: «در این نمایشگاه بیشتر محصولات و فرآورده‌هایی عرضه و معرفی می‌شوند که ما می‌خواهیم به قزاقستان صادر کنیم و همچنین آن دسته محصولاتی که شرکت‌های افغان می‌خواهند به دیگر کشورهای آسیای مرکزی صادر کنند شامل خشکبار، فرآورده‌های معدنی و برخی خدمات اقتصادی و تجاری افغانستان به نمایش گذاشته خواهد شد».

گفته می‌شود در این نمایشگاه 40 شرکت بزرگ از قزاقستان و 40 شرکت بزرگ افغانستانی حضور دارند که محصولات و تولیدات‌شان را در 25 و 26 آوریل عرضه و معرفی می‌کنند و تفاهم‌نامه‌های گوناگونی نیز برای داد و ستد میان این شرکت‌ها به امضا می‌رسد.

افتتاح خانه تجارت قزاقستان در هراتقزاقستان: توسعه افغانستان از رشد افراط‌گرایی جلوگیری می‌کندطالبان از فهرست سازمان‌های ممنوعه قزاقستان حذف شد

برخی کارشناسان افغان حضور و مشارکت در نمایشگاه‌‌های بین المللی را مسیری مناسب برای بازاریابی تولیدات داخلی و توسعه صادرات می‌دانند.

هیئت حاکمه افغانستان نیز با همکاری بخش خصوصی، نمایشگاه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی را فرصتی برای ارائه تولیدات داخلی افغانستان و جذب سرمایه‌گذاران خارجی می‌داند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمینه‌های مساعد برای گسترش همکاری ایران و پاکستان در حوزه انرژی فراهم است
  • پیام رئیس جمهور به زبان اردو
  • زمینه‌های مساعد برای گسترش همکاری‌های ایران و پاکستان در حوزه انرژی وجود دارد
  • مایکروسافت ظاهراً به‌دنبال افزایش همکاری با سامسونگ در حوزه هوش مصنوعی است
  • رئیس‌جمهور: زمینه همکاری‌ ایران و پاکستان در حوزه انرژی مساعد است
  • برگزاری نمایشگاه تجاری افغانستان و قزاقستان در کابل
  • توسعه همکاری‌های منطقه ای ایران در جهت تبدیل شدن به‌هاب گازی منطقه
  • اهداف عربستان از گسترش روابط با ارمنستان/ ریاض به رقیب ایران در قفقاز تبدیل شد؟
  • امضای قراردادهای ریلی بین FESCO روسیه و پنج شرکت لجستیکی چینی
  • جذب سرمایه گذاری خارجی در پتروشیمی با کمک شرکت های دانش بنیان