Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون کشاورزی گفت: نهاده‌های دامی یک سیر مراحل و بررسی‌هایی از گذشته داشته که گزارشی که کمیسیون آماده کرده و قرار است در صحن علنی قرائت شود، مرتبط با این موضوع است. گروه کشت‌وصنعت بازارنیوز- بهزاد قبادی؛ جعفر راستی، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با بازارنیوز درباره آخرین وضعیت نهاده‌های دامی در کشور، اظهار کرد: موضوع نهاده‌ها که از روز اول که در کشور مشکل به وجود آمد، مورد توجه کمیسیون قرار گرفت و بازدید‌های زیادی از گمرک‌ها شکل گرفت و الحمدلله مورد تا حدودی حل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: اگر به مبدا مراجعه کنید، یعنی تولید کنندگان، مرغی که به سمت بازار روانه می‌کنند را با همان قیمت قبل به فروش می‌رسانند همچنین، قیمت نهاده‌ها هم همان قیمتی است که دو ماه پیش بوده؛ شاید عده‌ای اظهار کنند مشکل دارند، اما در قیمت تغییری ایجاد نشده است؛ بنابراین هر اتفاقی که بر سر قیمت مرغ می‌افتد، در مسیر تامین کننده تا رسیدن به دست مصرف کننده است که لازم است بازرسی وزارت صمت و وزارت کشاورزی و سازمان تعزیرات مسئله را پیگیری کنند.

راستی با بیان این که طبق بررسی‌های انجام شده در کیمسیون کشاورزی، مشکلی در بحث نهاده‌ها وجود ندارد، اظهار کرد: اینکه برخی افراد مشکلات اخیر را به دلیل مشکلات نهاده‌ها اعلام می‌کنند، حرف غلطی است. هر اتفاقی که افتاده توسط دلالان و خرده‌فروشان است؛ چون در بحث عمده‌فروشی و تولید تصمیم جدید اتخاذ نشده است. باید به دنبال گران‌فروشی دلالان و خرده فروش‌ها بگردیم.

این عضو کمیسیون کشاورزی ادامه داد: نهاده‌های دامی یک سیر مراحل و بررسی‌هایی از گذشته داشته که گزارشی که کمیسیون آماده کرده و قرار است در صحن علنی قرائت شود، مرتبط با این موضوع است.

پایان پیام// برچسب ها: کمیسیون کشاورزی ، جعفر راستی ، نهاده دامی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000MlF

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: کمیسیون کشاورزی جعفر راستی نهاده دامی کمیسیون کشاورزی نهاده های دامی نهاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۲۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی

مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۵ پرونده افزایش تراکم، تعیین و تغییر کاربری و اصلاح ضوابط طرح تفصیلی در کمیسیون ماده ۵ این استان بررسی و تصمیمات لازم در این خصوص اعمال شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سید محسن حمزه لو امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در جلسه کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: پرونده‌های افزایش تراکم و تغییر کاربری ساختمانی مربوط به شهرستان‌های استان بود که بررسی شدند.

وی افزود: در مجموع تمام پرونده‌های مطرح شده با نظر اعضا بررسی و تصمیمات لازم در خصوص آنها اعمال شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه این طرح‌ها توسط شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی مطرح و بررسی شدند، گفت: تغییر کاربری و سطح اشغال و نیز افزایش تراکم اراضی از مهم‌ترین موارد مطرح شده در جلسات کمیسیون ماده ۵ بودند که جهت پاسخگویی به نیازهای مردم استان مطالعه و بررسی شدند.

حمزه‌لو تاکید کرد: نوسازی و حل مشکلات شهری در رأس سیاست‌های کاری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی و کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی، قرار دارد.

کد خبر 747615

دیگر خبرها

  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • اتمام بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق
  • بررسی موضوع تسهیل صادرات محصولات کشاورزی به عراق
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران
  • بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو در دستور کار نمایندگان قرار گرفت
  • بررسی طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه