Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: ۴ طرح صنعتی و معدنی در استان های هرمزگان، کرمان و مازندران فردا پنجشنبه با دستور ویدیوکنفرانسی رئیس جمهور و با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سعید زرندی، معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: 4 طرح صنعتی و معدنی در استان های هرمزگان، کرمان و مازندران فردا پنجشنبه با دستور ویدیوکنفرانسی رئیس جمهور و با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرح ها شامل سه طرح در حوزه صنایع معدنی در استان‌های هرمزگان و کرمان و طرح پایانه صادراتی محصولات کشاورزی در استان مازندران است.

وی ادامه داد: طرح های افتتاحی صنایع معدنی شامل اسکله شماره 5 بندر منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان جنوب و فاز اول مجتمع گندله سازی مادکوش بندر عباس در استان هرمزگان و واحد گندله سازی شماره 1 گهر زمین سیرجان (پروژه 5 میلیون تنی گندله سازی) در استان کرمان می باشد.

زرندی اضافه کرد: پایانه صادراتی محصولات کشاورزی روماک گستر پارس جویبار نیز همزمان با سایر طرح های اشاره شده در استان مازندران افتتاح خواهد شد.

وی در پایان اعلام کرد: با افتتاح این چهار طرح، علاوه بر توسعه صنعتی، اشتغال پایدار نیز در این مناطق ایجاد خواهد شد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: وزارت صنعت وزارت صنعت معدن و تجارت وزارت صنعت و معدن معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۳۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد بیش از ۶ هزار شغل در بخش صمت در کردستان

بختیار خلیقی اظهار کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده سهم اشتغال در حوزه صنعت، معدن و تجارت استان برای سال ۱۴۰۳، حدود ۶ هزار نفر برآورد شده است که امید می‌رود این مهم هم به طور کامل تحقق پیدا کند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: بیشترین تعهد اشتغال مربوط به حوزه صنعت، معدن و تجارت است و انتظار داریم در جز ۳ تبصره ۱۸ هم بیشتر مورد حمایت قرار گیریم تا جامعه هدف بیشتری را زیرپوشش قرار دهیم.

وی یادآور شد: افزون بر هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی و معدنی دارای پروانه بهره‌برداری در استان وجود دارد که سال گذشته هم تعدادی از آنها درخواست تسهیلات به ویژه سرمایه در گردش را داده اند.

خلیقی اضافه کرد: ۷ هزار و ۷۰ میلیارد ریال تسهیلات اعلامی برای بخش صنعت استان در سال گذشته بود که از این مبلغ ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال آن تخصیص پیدا کرد و تاکنون هم ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال آن به متقاضیان پرداخت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • آیین بهره برداری از ۴۰ اتوبوس برقی در کرج با حضور وزیر کشور
  • آیین بهره برداری از 40 اتوبوس برقی در کرج با حضور وزیر کشور
  • ۱۷ پروانه بهره‌برداری صنعتی در غرب خراسان رضوی صادر شد
  • رشد ۱۶۱ درصدی اشتغال در صنعت آذربایجان‌غربی
  • استخراج بیش از ۲میلیون تن زغال سنگ کک شو از معادن خراسان جنوبی
  • استخراج ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تُن زغال سنگ از معادن خراسان جنوبی
  • ایجاد بیش از ۶ هزار شغل در بخش صمت در کردستان
  • تولید فولاد مازاد کشور ۱۰ میلیون تن است
  • راه آهن رشت بندرکاسپین آماده بهره برداری است
  • راه‌آهن رشت - بندرکاسپین آماده بهره‌برداری است