Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@08:37:00 GMT

آغاز طرح پایش زندانیان استان کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۳۴۱۷

آغاز طرح پایش زندانیان استان کرمانشاه

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بهمن مرادی‌فر رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب کرمانشاه با بیان اینکه طرح پایش زندانیان یکی از طرح‌های مهم ریاست قوه قضائیه است، گفت : این طرح با اهتمام رئیس کل دادگستری و با حضور نهاد‌هایی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره) و زندان‌های استان کرمانشاه با جدیت مورد پیگیری قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : به همین منظور هدف تمامی قضات محاکم عمومی و انقلاب از حضور در زندان مرکزی کرمانشاه، همکاری با نهاد‌های ارفاقی برای کمک به زندانیان است.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب کرمانشاه افزود: در مورد محکومیت‌های مالی چنانچه بر قضات محرز شود که زندانی توان پرداخت را نداشته تخفیف‌هایی را صادر می‌کنند تا آن‌ها بتوانند میزان بدهی خود را از راه‌های دیگری پرداخت کنند.

او با بیان اینکه ساخت زندان مجازات جمعی محسوب می‌شود، ادامه داد: زندانی کردن افراد علاوه بر ایجاد مشکلات برای خود زندانی، برای اطرافیان و خانواده‌هایشان مشکل ساز می‌شود.

 مرادی‌فر افزود: حدود یک هزار نفر از زندانیان، تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه هستند.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه دادستان عمومی آزادی زندانیان پرونده قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۳۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲۲ زندانی زنجانی از ابتدای ماه مبارک رمضان

ایسنا/زنجان مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان از آزادی ۲۲ نفر از زندانیان جرایم مالی غیرعمد از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال به همت مردم خیر و نیکوکار خبر داد.

حجت‌الاسلام حسین بنیادی امروز (چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از ۲۲ زندانی آزاد شده در این مدت ۲ نفر خانم و سرپرست خانوار بودند که به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند، اظهار کرد: به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) ۹ نفر از این زندانیان در استان آزاد شدند که یک نفر از آنها خانم و سرپرست خانوار بود.

بنیادی با بیان این که تعداد زندانیان مالی و غیرعمد طی سال شناور است، تصریح کرد: ابتدای ماه مبارک رمضان امسال ۱۱۷ نفر زندانی در استان داشتیم که مشمول طرح آزادسازی بودند.

وی عنوان کرد: هم اکنون ۹۵ نفر از این مددجویان در انتظار کمک خیرین و مردم نوعدوست هستند تا به کانون خانواده خود بازگردند.

بنیادی گفت: سال گذشته به همت خیرین ۲۶۵ نفر از زندانیان مشمول این طرح در استان آزاد شدند و از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال تاکنون نیز بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال برای این امر در استان جمع‌آوری شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۷ زندانی در قزوین
  • آزادی ۳۴۷ زندانی مالی در استان اردبیل
  • آزادی زندانیان به برکت کلام وحی
  • آزادی ۲۰۰ زندانی بدهکار گلستانی به حرمت شب های قدر
  • ۲۳۱ زندانی جرائم غیرعمد استان کرمان در انتظار آزادی
  • گلریزان مهریزی‌ها برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد
  • مرخصی به ۱۷۱ زندانی تحت مراقبت پابند الکترونیکی در بوشهر
  • آزادی ۲۲ زندانی زنجانی از ابتدای ماه مبارک رمضان
  • آزادی ۸ زندانی با کمک خویی‌ها
  • اشتغال به کار ۹۱۴ زندانی کهگیلویه و بویراحمد طی سال گذشته