Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@07:59:54 GMT

برگزاری نمایشگاه های بهاره در گیلان ممنوع است

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۳۵۴۷

برگزاری نمایشگاه های بهاره در گیلان ممنوع است

جلال الدین محمد شکریه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برپایی هرگونه نمایشگاه تخصصی همراه با فروش و نیز برگزاری نمایشگاه بهاره با توجه به شیوع بیماری کرونا و آسیب های وارده به اصناف در پی تعطیلی های مکرر ممنوع شده است .

وی تصریح کرد: معتقد هستیم که هر واحدصنفی باید یک نمایشگاه باشد و با توجه به شرایط امروز تلاش کردیم این ایده، جامه عمل بپوشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی به هماهنگی های انجام شده بین اتاق اصناف و سازمان صنعت معدن و تجارت استان در جهت ایجاد امکان فروش ویژه در روزهای پایانی سال در واحدهای صنفی اشاره و تصریح کرد : امیدواریم صاحبان کسب و کار با دریافت کمترین سود ممکن در این طرح همکاری گسترده تری داشته باشند.

شکریه درخصوص نحوه نظارت بر واحدهای صنفی شرکت کننده در این طرح به همکاری بازرسان اتاق اصناف ، سازمان صنعت، معدن و تجارت و بسیج اصناف اشاره و خاطرنشان کرد : با بررسی دقیق فاکتورهای خرید، قیمت های فروش ویژه در این واحدها مورد نظارت قرار گرفته تا حقوق مصرف کنندگان رعایت شود.

وی تأکید کرد : در این طرح  با نام "نمایشگاهی به وسعت ایران" ، واحدهای صنفی با همان قیمت های نمایشگاهی اجناس خود را خواهند فروخت.

شکریه ادامه داد: شرط موفقیت این نمایشگاه ارائه کالاهای باکیفیت مطلوب و تفاوت معنادار تخفیف ها برای جلب رضایت مصرف کنندگان است.

رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان همچنین از نصب پوستر " نمایشگاهی به وسعت ایران" بر روی واحدهای صنفی شرکت کننده در این طرح جهت اطلاع مردم خبر بیش از ۱۱۰ هزار واحد صنفی در گیلان ممنوع است.

برچسب‌ها رشت گیلان اتاق اصناف ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت گیلان اتاق اصناف ایران رشت گیلان اتاق اصناف ایران اخبار کنکور واحدهای صنفی اتاق اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۳۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مرضیه یونسی افزود: تعداد پرونده‌های وارده به این اداره کل در سال گذشته را ۱۴ هزار و ۴۵۰ فقره و تعداد آرای صادره در این مدت ۱۴ هزار و ۴۶۰ فقره ثبت شده است.

او تصریح کرد: عدم درج قیمت با سه هزار و ۲۸۲ پرونده، گران فروشی با ۲ هزار و ۳۷۹، تقلب و کم فروشی با هزار و ۸۷۵ فقره پرونده و عدم اجرای تکالیف صنفی با هزار و ۴۳۹ در صدر تخلفات قرار دارند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: عدم صدور و ارائه فاکتور با هزار و ۳۲۹ فقره، عدم رعایت بهداشت با هزار و ۱۸۸ فقره و قاچاق کالا و ارز با هزار و ۵۳ فقره در ردیف‌های بعدی قرار دارند.

مرضیه یونسی افزود: فعالیت قرارگاه نظارتی تعزیرات حکومتی استان همدان ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از ۱۵ اسفند ماه سال گذشته آغاز و تا تاریخ ۲۱ فروردین با قوت و منطبق بر مطالبه گری و حضور میدانی موثر در بازار ادامه دارد.

او تصریح کرد: از ابتدای طرح گشت بازرسی از ۱۵ اسفند سال گذشته تا ۱۸ فروردین امسال با تشکیل ۲۲۵ تیم بازرسی مشترک، از هزار و ۹۴۹ واحد صنفی بازدید و ۵۳۴ پرونده تخلف تشکیل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: در این مدت واحد‌های صنفی متخلف ۷۴۱ میلیارد و ۳۴۵ میلیون ریال جریمه شدند.

دیگر خبرها

  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • ١٠٠ هزار واحد صنفی در استان كرمان باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • اصناف گیلان موافق بی بند و باری در حوزه عفاف و حجاب نیستند
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود