Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر پنجشنبه ۷ اسفند در تالار وحدت به کار خود پایان می‌دهد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و  به نقل از روابط عمومی سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، نمایشگاه طوبای زرین و بخش‌های مختلف سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر روز پنجشنبه ۳۰ بهمن به کار ‏خود پایان می‌دهد و مراسم اختتامیه و اعلام برگزیدگان روز پنجشنبه ۷ اسفند در تالار ‏وحدت با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و حضور محدود هنرمندان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایشگاه طوبای زرین، بخش چاپ دستی و ستارگان روز پنجشنبه ساعت ۱۸ عصر به پایان ‏می‌رسد‎.

مراسم‬ پایانی‬ این‬ جشنواره، روز پنجشنبه ۷ اسفند مصادف با روز ولادت ‏حضرت امام علی علیه السلام در تالار وحدت با حضور محدود هنرمندان برگزیده جشنواره و ‏با رعایت شیوه نامه‌ها برگزار می‌شود. ‎در این مراسم علاوه بر اعلام نام برگزیدگان جشنواره و اهدای جوایز، نشان افتخار مفاخر هنرهای تجسمی نیز اهدا خواهد شد‎.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: ۷ اسفند ماه جشنواره تجسمی فجر مراسم اختتامیه برگزاری هنرهای تجسمی روز پنجشنبه تجسمی فجر ۷ اسفند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۳۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک‌های هلال احمر بدون هیچ چشم‌داشتی بصورت شبانه‌روز انجام می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، کیانوش ثقفی نیا صبح چهارشنبه در مراسم اختتامیه ۲۴ مین طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی اظهار کرد: در مراسم اختتامیه طرح ملی بشردوستانه که به میزبانی جمعیت هلال احمر شهرستان کامیاران برگزار شد، سعادتی بود که در خدمت جوانان و امدادگرانی حضور یابیم که همه چیز خود را برای خدمت بی منت به هموطنان گذاشتند.

وی افزود: خدمات داوطلبان هلال احمر برای تسکین آلام بشری و برای مردمی که در همه جا احساس امنیت و آرامش داشته باشند، قابل تقدیر است.

ثقفی نیا اعلام کرد: به تاسی از پیامبر اکرم (ص) هر جا شخصی ندای کمک خواست، هلال‌احمر ها به کمک مردم شتافتند کمک‌های بشردوستانه و بدون هیچ چشم داشتی به صورت شبانه روز انجام شده است.

وی بیان داشت: هلال احمر در میان مردم جایگاه ارزشمندی دارد و در شرایط سخت، امدادگران و جوانان در کنار هموطنان بودند و قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

کد خبر 6080796

دیگر خبرها

  • اظهارات وزیر فرهنگ درباره اکسپو و رشد هنرهای تجسمی / اسماعیلی: بازار هنری ایران را از امسال برگزار می‌کنیم
  • هنرمندانی که برای وعده صادق نقش زدند/چهره سال هنر انقلاب تجسمی شد
  • اختتامیه فصل سوم جشنواره سرود ایران در آباده برگزار می‌شود
  • پیام تبریک مدیرکل تجسمی برای مسعود نجابتی «چهره سال هنر انقلاب»
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • نمایشگاه هنرهای تجسمی بناهای تاریخی ایران افتتاح شد
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان
  • اختتامیه مدیحه‌سرایی و چاووشی‌خوانی روستایی رضوی در دشتستان بوشهر
  • کمک‌های هلال احمر بدون هیچ چشم‌داشتی بصورت شبانه‌روز انجام می‌شود