Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@08:04:04 GMT

عسکری محمدیان مدالش را به موزه ملی ورزش داد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۴۱۶۶

عسکری محمدیان مدالش را به موزه ملی ورزش داد

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی| در مراسمی که با حضور وزیر ورزش‌وجوانان، رئیس و دبیرکل کمیته‌ملی المپیک و معاونین وزارت‌ورزش و جوانان، برخی از روسای فدراسیون‌ها، قهرمانان‌ورزشی، رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و عسکری‌محمدیان رئیس هیأت کشتی استان و افتخار آفرین نامدار کشتی در آکادمی ملی المپیک برگزار شد، از سردیس مرحوم ناصر گیوه‌چی، مرحوم توفیق‌جهانبخت، عبدالله‌موحد طلایی المپیک و از مشاهیر مازندرانی ورزش کشور، عباس جدیدی، حسین رضازاده و علی‌کشفیا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از مراسم رونمایی از سردیس‌های ۶ تن از قهرمانان افتخار آفرین ورزش کشور، عسکری‌محمدیان مدال المپیک خود را در حضور سلطانی‌فر و صالحی‌امیری به موزه‌ملی ورزش اهدا کرد.


وی ابتدا مدال خود را به گردن سلطانی‌فر آویخت و سپس‌ وزیر ورزش و جوانان مدال را به موزه اهدا کرد.

 صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک با تشکر از سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان که بانی این حرکت بودند، گفت: در این سالن، قهرمانانی حضور دارند که روزی احساس غرور و غیرت ملت شریف ایران بودند و برگی از تاریخ این سرزمین هستند و نه برای سکو و‌ سکه که برای عزت نام ایران ‌‌و با توکل به نام حضرت ابوالفضل(ع) در میادین حضور می‌یافتند.

به گزارش فارس؛ همزمان با اقدام ارزشمند پهلوان عسکری‌محمدیان، کلیپی از زندگی وی پخش شد که مورد توجه حاضران قرار گرفت.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: عسگری محمدیان اهدای مدال به موزه ورزش عسکری محمدیان ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۴۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳سهمیه المپیکی: دختر قایقران ایران بلیت پاریس گرفت

سهمیه ایران در المپیک به ۲۹ رسید.

به گزارش تابناک ورزشی؛ «نبی رضایی» در مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک در فینال کانوی ۱۰۰۰ متر مردان به عنوان قایق اول از خط عبور کرد و با کسب مدال طلا جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد.

«فاطمه مجلل» در فینال روئینگ تک‌نفره بانوان به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و با کسب مدال برنز مسابقات جواز حضور در المپیک را بدست آورد. 

«علی آقامیرزایی» در فینال کایاک ۱۰۰۰ متر مردان به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و با کسب مدال برنز مسابقات جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد.

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش به دیدار مایلی کهن رفت (+عکس)
  • عکس| وزیر ورزش در منزل محمد مایلی‌کهن
  • وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت
  • راهیابی بانوی قایقران ارومیه‌ای به المپیک پاریس
  • ۳سهمیه المپیکی: دختر قایقران ایران بلیت پاریس گرفت
  • رضایی اولین قایقران مازندرانی در المپیک + فیلم
  • سه سهمیه المپیکی ایران در قایقرانی
  • رضایی اولین قایقران مازندرانی در المپیک
  • ثبت ۴ سهمیه قایقرانی المپیک به نام ایران/ دختری که تاریخ سازی کرد
  • شوک بزرگ دنیای ورزش؛ ادعای دوپینگ گسترده در چین