Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@08:28:02 GMT

مشخصات میان رده جدید شرکت ویوو فاش شد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۴۴۴۱

مشخصات میان رده جدید شرکت ویوو فاش شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی vivo S۹ اولین گوشی هوشمند مجهز به پردازنده MediaTek ۱۱۰۰ است، در تاریخ ۶ مارس معرفی خواهد شد. البته این موبایل میان رده ، قبلا در فهرست گوشی‌های Google Play ظاهر شده بود و اکنون مشخصات دقیق این دستگاه فاش شده است. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴۴ اینچی AMOLED و دو دوربین سلفی است.

به نظر می‌رسد قسمت پشتی گوشی ، تنظیمات دوربین سه گانه مشابه vivo S7 5G  را در خود جای داده است، اما هنوز جزئیاتی درباره سنسور‌های این گوشی در دست نیست.

اطلاعات کلی گوشی vivo S۹

گفته می‌شود S۹ vivo از قاب آلومینیومی تخت و بدنه‌ای با ضخامت فقط ۷.۳۱ میلی متر برخوردار است. بنا بر این حدس زده می‌شود که به عنوان سبک‌ترین گوشی هوشمند 5G با ۱۶۸ گرم عرضه شود و مطمئنا برای کسانی که به دنبال سبک وزن بودن گوشی هستند یک انتهای ایده آل محسوب می‌شود.

همچنین دو نکته دیگر که به تازگی درباره این گوشی افشا شده ، این است که باتری S۹ vivo ۴۰۰۰ میلی آمپر بوده و همراه با آن شارژر سریع ۳۳ واتی ارائه خواهد شد.

نکته دوم نیز این است که این گوشی هوشمند در دو نسخه مختلف ۱۲۸ گیگابایت + ۸ گیگابایت RAM و ۲۵۶ گیگابایت + ۱۲ گیگابایت RAM عرضه خواهد شد. درباره تراشه مدیاتک ۱۱۰۰ بیشتر بدانید. تراشه مدیاتک ۱۱۰۰ همانند مدل ۱۲۰۰ ، با فناوری ۶ نانومتری تولید شده است که شامل ۴ هسته Cortex -A۷۸ با فرکانس ۲.۶ گیگاهرتز و ۴ هسته Cortex - A۵۵ با فرکانس ۲.۰ گیگاهزتز می‌باشد.

در قسمت گرافیک ، Dimensity ۱۱۰۰ (همانند مدل ۱۲۰۰) دارای پردازنده گرافیکی Arm Mali-G۷۷ است. پردازنده‌های Dimensity ۱۲۰۰ و ۱۱۰۰ برخلاف Snapdragon ۸۸۸ و Exynos ۲۱۰۰ از هسته پیشرفته و کاستوم Cortex-X۱ برخوردار نیستند، اما همچنان روی کاغذ امکان رقابت با بهترین‌های رده میانی را ارائه می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

گوگل از عرضه گوشی هوشمند جدید Vivo در آینده‌ای نزدیک خبر داد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشی های هوشمند مشخصات گوشی گوشی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۴۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند محقق ایرانی استنفورد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، حسین خلج دانش آموخته دانشگاه استنفورد آمریکا و مجری طرح گفت: در سال‌های اخیر و با توجه به افزایش حجم اطلاعات در شبکه‌های مخابراتی به‌کارگیری بهینه و هوشمند ساختارهای نوین بیش از پیش مورد نیاز است. بر همین اساس عملاً هیچ شبکه مخابراتی را نمی‌توان یافت که بتواند بدون به‌کارگیری از این ساختارها به‌صورت کارا سرویس ارائه کند.

وی افزود: در این طرح، یک کانال چند کاربره در نظر گرفته می‌شود که در آن قابلیت همکاری میان گره‌های شبکه وجود دارد. این شبکه از طریق یک شبکه وسیع‌تر به ساختار مرکزی شبکه متصل می‌شود. همچنین در این شبکه‌ها مشخصات بده بستان میان نرخ ارسال در کانال و بار ارتباطی در شبکه پشتیبان ارائه می‌شود.

خلج ادامه داد: بل روش‌های متمرکز برای انجام همکاری، تمامی اطلاعات در یک گره تجمیع شده و گره مذکور به پردازش کل داده‌ها می‌پردازد. علاوه بر موارد گفته شده، کنترل از طریق این شبکه‌ها هم از اهمیت خاصی به‌خصوص در شبکه‌های نسل پنجم برخوردار است.

وی اضافه کرد: در این طرح به بررسی ساختارهای نوین به‌کارگیری شبکه‌های این حوزه پرداختیم. کاربردهای این حوزه به‌صورت زیربنایی، هم ساختارهای ابری موبایل و هم ساختارهای سلولی را که در نسل‌های ۵ و مابعد آن مطرح می‌شوند، شامل می‌شود.

مجری طرح خاطر نشان کرد: با گذر شبکه‌های مخابراتی از ساختارهای سنتی به ساختارهای نوین که بر اساس قابلیت‌های انعطاف‌پذیری طراحی می‌شوند، نیاز به شناخت عمیق‌تر این شبکه‌ها اهمیت ویژه‌ای یافته است و به‌ عنوان دو نمونه اصلی این نیاز حیاتی می‌توان به شبکه‌های موبایل نسل پنجم و شبکه‌های زیرساخت اشاره کرد.

طرح پژوهشی «مدیریت و کنترل توزیع شده بر روی شبکه‌های مخابراتی» با هدف بهینه‌سازی انرژی و بهبود کارکرد دستگاه‌های الکترونیکی و مخابراتی با حمایت بنیاد ملی علم ایران انجام شد.

کد خبر 6087532 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند محقق ایرانی استنفورد
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • افراد ۱۴۴ بار در روز تلفن‌های خود را چک می‌کنند!
  • سندرم انگشت آیفون چیست و پزشکان در موردش چه می‌گویند؟