Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسولی گفت: بالا رفتن حجم تقاضا باعث افزایش مدت زمان دریافت مرسولات پستی شد با این وجود با انجام یک سری اقدامات در تلاش هستیم تا این زمان به حداقل خود برسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید رسولی، رئیس اداره امور پستی مشهد در گفت‌وگو با صبح توس، ضمن عذرخواهی از مردم بابت طولانی شدن زمان دریافت مرسولات پستی اظهار کرد: مدت‌زمانی که نیاز است تا مرسولات پس از تحویل به پست به دست گیرنده برسد بستگی به آدرس گیرنده دارد از این رو تلاش کرده‌ایم تا بسته‌های پستی به مقصد تهران حداکثر تا ۴۸ ساعت به دست گیرنده برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به رشد ۱۰۰ درصدی مرسولات پستی از زمان شیوع کرونا، افزود: بالارفتن حجم تقاضا باعث افزایش مدت زمان دریافت مرسولات پستی شد با این وجود با انجام یک سری اقدامات در اداره پست در تلاش هستیم تا زمان دریافت مرسولات پستی به حداقل برسد لذا سعی شده تا بسته‌های پستی به استان‌های هم‌جوار تا ۲۴ ساعت کاهش یابد.

رسولی خاطر نشان شد: نوع سرویس ارسال پستی که مشتری برای مرسوله خود انتخاب می‌کند و مسافت گیرنده دو مؤلفه تعیین کننده در زمان دریافت مرسوله توسط گیرنده است لذا از مردم درخواست داریم اگر زمان ارسال مرسوله‌شان خیلی مهم است حتماً از سرویس مناسب استفاده کنند.

رئیس اداره امور پستی مشهد گفت: به طور میانگین بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت مرسولات پیشتاز را به دست مشتری می‌رسانیم و در سرویس ویژه نیز زمان دریافت مرسوله در ابتدا به مشتری اعلام می‌شود.

وی یادآور شد: ما در اداره پست مانند پرستاران در سنگر خودمان علیه کرونا مبارزه کردیم و اجازه ندادیم که مردم از خانه‌های خود خارج شوند و در صف اول مقابله با کرونا ایستادیم تا این ویروس منحوس کنترل شود و این کمترین کاری بود کی می‌توانستیم انجام دهیم.

 رسولی با اشاره به ابتلای ۱۱۰ نفر از کارمندان اداره پست به کرونا، ادامه داد: ما مانند سربازان گمنامی بودیم که علی‌رغم تلاش شبانه‌روزی‌مان در جریان کنترل ویروس کرونا کمتر دیده شدیم حتی زمانی که تعطیلی همگانی به دلیل شیوع بالای کرونا اعلام شد و ادارات دولتی با ظرفیت یک سوم مشغول به فعالیت بودند، باز هم ما دست از کار نکشیدیم و جوابگوی نیازهای مردم بودیم.

رئیس اداره امور پستی مشهد در پایان با اشاره به اینکه تمامی مرسولات پستی ضدعفونی می‌شوند، خاطر نشان شد: از مردم عزیز درخواست داریم علی‌رغم ضدعفونی بسته‌های پستی در اداره پست، جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حتماً پس از دریافت مرسولات آن‌ها را دوباره ضدعفونی کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بسته های پستی اداره پست مدت زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۵۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۲۱ سرنشین کشتی خارجی در آب‌های جاسک

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانورد هرمزگان اسماعیل مکی‌زاده امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه افزود: یک فروند کشتی تانکر حامل فرآورده نفتی در حوالی ساعت ۶:۳۰ بامداد در حدود ۳۲ مایلی جنوب شرقی جاسک با یک هزار و ۲۰۰ تن محموله قیر اعلام اضطرار کرد.

وی ادامه داد: با اعلام خبر وضعیت اضطرار از سوی این شناور خارجی با تعداد ۲۱ سرنشین شامل ۲۰ نفر با ملیت هندی و یک نفر با تابعیت سریلانکایی که از مبدا خورفکان کشور امارات به مقصد آب‌های ایران در حال حرکت بود، بلافاصله مرکز هماهنگی جست‌وجو و نجات دریایی هرمزگان (MRCC) با اعزام شناور ناجی ۱۰ از بندر جاسک به محل اقدام کرد.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: این کشتی تانکر در آب‌های جنوبی کشور به‌دلیل آبگرفتگی و کج شدگی به سمت چپ شناور port sidelist اعلام اضطرار کرده بود و فرمانده شناور پس از ناتوانی در حفظ تعادل کشتی دستور ترک تمامی سرنشینان این شناور را داده بود.

مکی‌زاده با بیان اینکه شناور ناجی ۱۰ سرنشینان شناور را در کم‌ترین زمان ممکن از مخاطره و احتمال غرق شدگی نجات داد، خاطرنشان کرد: در عملیات نجات دریایی این شناور، تمامی ۲۱ خدمه این کشتی خارجی حادثه دیده در سلامت کامل به سر می‌برند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر سرنشینان این شناور در صحت و سلامت در حال انتقال به بندر جاسک هستند و هماهنگی لازم نیز با شرکت کشتیرانی برای نجات کشتی در حال انجام است.

کد خبر 6081120

دیگر خبرها

  • مرغ ارزان شد/ قیمت جدید را ببینید
  • علم الهدی ریشه بالا رفتن سن ازدواج را پیدا کرد
  • علم الهدی: اینکه سن ازدواج بالا رفته، ریشه آن فرهنگی است
  • علم الهدی : اینکه سن ازدواج بالا رفته، ریشه آن فرهنگی است
  • قیمت جدید مرغ در بازار
  • تولید جهانی نفت کاهش یافت
  • چشم انداز تاریک تقاضا مانع افزایش قیمت نفت شد
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • نجات ۲۱ سرنشین کشتی خارجی در آب‌های جاسک
  • دلیل تأخیر ارسال مرسولات پستی در ایام عید چه بود؟