Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛رضا محمدرحیمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام در جلسه با مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام گفت: طی سال‌های گذشته شاهد شروع همکاری تعدادی از واحد‌های صنعتی استان با بنیاد برکت که لازم است به منظور بهره مندی واحد‌های تولیدی استان از ظرفیت‌های ستاد این همکاری گسترش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرحیمی اضافه کرد: ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد برکت ازظرفیت‌های بسیار خوبی برخوردار است و، اما برای بهره گیری از منابع و امکانات این نهاد در جهت فعال سازی واحد‌های تعطیل و همچنین ایجاد صنایع جدید، نیاز به بازنگری در شیوه همکاری و برگزاری نشست‌های توجیهی با صاحبان صنایع و سرمایه گذاران بخش خصوصی است.

رئیس سازمان صمت ادامه داد: راه اندازی مجدد صنایع تعطیل که عموما واحد‌های کوچک هستند از یک پروسه طولانی برخوردار است و هم اکنون این فرایند توسط سازمان پیگیری می‌شود؛ اما پیشنهاد ما این است در کنار توجه بنیاد به راه اندازی واحد‌های غیر فعال و یا واحد‌های فعال با ظرفیت پایین، مشارکت جدی در اجرای طرح‌های در دست اجرا به عمل آورند.

محمدرحیمی بیان کرد: راه اندازی یک یا چند طرح بزرگ با سرمایه گذاری مستقیم بنیاد می‌تواند موجب اعتماد آفرینی بیشتر و ایجاد انگیزه در صاحبان صنایع برای مشارکت در طرح‌های این نهاد گردد.

زارع  مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام در این جلسه از اعلام آمادگی بنیاد برکت برای مشارکت در احیاء طرح‌های تعطیل و نیمه فعال استان خبر داد.

او اضافه کرد: نگاه مسئولان ستاد اجرایی معطوف به رفع محرومیت‌ها و مشارکت در طرح‌های اشتغالزا برای رونق اقتصادی است. وی گفت با مستقل شدن ستاد استان ایلام بستر و زمینه معرفی طرح‌های توجیه دار بخش تولید و تجارت به مرکز و دریافت حمایت‌های لازم فراهم است.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد برکت واحد های تولیدی استان ایلام راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۵۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان پنج مصوبه با اعتبار ۵ میلیارد تومان داشته که به صورت ۱۰۰ درصد اجرایی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمد رحیمی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در دیدار با معاون عمرانی استاندار ایلام از اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس جمهور در حوزه بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد و اظهار کرد: ۱۱۸ گلزار مطهر شهدا در استان ایلام وجود دارد.

وی افزود: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در دور اول سفر رئیس جمهور به استان پنج مصوبه با اعتبار ۵ میلیارد تومان داشته که به صورت ۱۰۰ درصد اجرایی شده است.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها شامل ساماندهی گلزار مطهر شهدای صالح آباد، هیندمینی، حاجی حاضر ایوان، سیداکبر دهلران بوده است.

رحیمی عنوان کرد: پروژه‌های خوبی در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در حوزه اقامتی و رفاهی در دست اجراست.

وی اضافه کرد: زائرسرای مهران با ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع یکی از این پروژه‌ها است که ۶۰ درصد پیشرفت دارد.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام تصریح کرد: اهداف اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در سال جاری توسعه خانه‌های ایثار، ساخت مسکن و اهدای زمین به ایثارگران، پرداخت تسهیلات اشتغال برای جامعه هدف است.

اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در دور اول سفر ریاست جمهوری

سعید هژبری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام نیز در این دیدار گفت: هر چه امروز در جهان عزت و اقتدار داریم از برکت مجاهدت و خون شهداست که برگرفته از مکتب عاشورا و امام حسین (ع) است و قطعاً باعث جهش در همه عرصه‌ها خواهد شد.

وی افزود: در دور اول سفر ریاست جمهوری مبلغ ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید استان اختصاص یافت که اعتبارات در این حوزه باید تقویت شود و به نحو مطلوبی تخصیص پیدا کند تا تحولی اساسی در حوزه فرهنگ شهدا در ایلام ایجاد شود.

معاون عمرانی استاندار ایلام ادامه داد: ساماندهی مزار شهدا به مثابه کانون ارزش‌های انقلابی در دستور کار قرار دارد و باید گلزار شهدا از هر نظر متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی باشد.

هژبری با بیان اینکه دولت سیزدهم بهترین فرصت برای بازسازی فرهنگ شهدا در جامعه است، تأکید کرد: تکریم شهدا و جانبازان و خانواده‌های شهدا و رسیدگی به مسائل درمانی و مسکن آن‌ها برای مدیران یک وظیفه و توفیق است.

کد خبر 747348

دیگر خبرها

  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام
  • اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در سفر اول رییس جمهوری
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • راه اندازی مجدد کارخانه آسفالت شهرداری مهاباد
  • بهره‌برداری از عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور