Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس کل بانک مرکزی از تامین 32 میلیارد دلار ارز برای واردات از ابتدال امسال خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا از بانک مرکزی آقای عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی گفت: باوجود مشکلات ناشی از تأثیر شیوع ویروس کرونا در امور تجاری و تأمین ارز در ابتدای سال، بانک مرکزی و صادرکنندگان، تاکنون 32 میلیارد دلار برای واردات کشور تأمین ارز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کل بانک مرکزی یادآور شد: تأمین ارز از طریق سامانه نیما توسط صادرکنندگان به خوبی در حال انجام است و در بهمن ماه روزانه به طور میانگین بیش از 80 میلیون دلار معامله شده این درحالی است که عرضه روزانه ارز در سامانه نیما به طور میانگین معمولا بیش از دو برابر معاملات روزانه ارز است.
همچنین رئیس کل بانک مرکزی گفت: از ابتدای سال جاری 9.2 میلیارد دلار ارز ترجیحی برای کالا‌های اساسی، نهاده‌های کشاورزی دارو و تجهیزات پزشکی تأمین شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: واردات رئیس کل بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۵۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید و تأمین روزانه ۴۴۵ هزار مترمکعب آب در استان بوشهر در نوروز

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار صداوسیما گفت: به‌دلیل حضور گردشگران نوروزی و افزایش جمعیت مصرف‌کننده، در نوروز نزدیک به ۱۰ درصد تولید آب را افزایش دادیم.

ابوالحسن عالی افزود: تا پیش از نوروز، روزانه ۴۰۰ هزار مترمکعب تولید آب داشتیم که از آغاز سفر‌های نوروزی روزانه نزدیک به ۴۴۵ هزار مترمکعب آب تولید و تأمین می‌کنیم و بیشتر آن در مناطق ساحلی توزیع شده است.

او اضافه کرد: البته این افزایش تخصیص در شهرستان گناوه ۱۵ درصد بوده است که با اجرای خط جدید و تغییرات شبکه‌ای، آب بیشتری به مناطق ساحلی گناوه منتقل کردیم و مناطقی که پارسال در این شهر مشکل داشت برطرف شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر بیان کرد: از ماه‌ها پیش برای تأمین آب شهر‌های گردشگرپذیر استان چاره‌اندیشی شد تا مشکلی در نوروز پیش نیاید.

عالی گفت: شوک مصرفی آب در استان بوشهر از میانه خرداد است که برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا پیش از ماه تیر طرح‌های افزایش تولید و تأمین آب استان را وارد مدار کنیم تا افزایش مصرف را پوشش دهیم.

او از مردم خواست آب را بهینه مصرف کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تامین ۷ هزار دستگاه اتوبوس بین شهری، از وعده تا عمل
  • ۷ مجوز سرمایه گذاری خارجی جدید در استان مرکزی صادر شد
  • وعده تامین ۷ هزار دستگاه اتوبوس بین شهری
  • ثبت سفارش و تخصیص ارز به واردات خودرو در حال انجام است
  • منظور: ثبت سفارش و تخصیص ارز به واردات خودرو در حال انجام است
  • تولید و تأمین روزانه ۴۴۵ هزار مترمکعب آب در استان بوشهر در نوروز
  • توسعه زراعت چوب راه حل مناسب برای رسیدن به خودکفایی
  • وضعیت نامناسب تامین داروی بیماران تالاسمی / سازمان غذا و دارو و بانک مرکزی به تعهداتشان عمل نکردند
  • افزایش ۵۰ هزار بشکه‌ای تولید روزانه نفت ایران از ابتدای ۲۰۲۴
  • دوره‌ تیره و تار بانک مرکزی آمریکا