Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرعالی گفت: با توجه به مشکل آب در روستاهای کلگه و دیلم‌دشت منطقه باریکاب بخش الوارگرمسیری شهرستان اندیمشک، دانش‌آموزان این روستاها مجبور هستند روزانه حدود پنج مرتبه برای آوردن آب شرب به سمت چشمه بروند که این امر باعث افت تحصیلی آنها شده است.

«رضا میرعالی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با بیان اينکه روستای کلگه بخش الوارگرمسیری حدود ۷۰ کیلومتر با شهر اندیمشک فاصله دارد اظهار کرد: در این روستا مشکلات زیادی وجود دارد اما اصلی‌ترین مشکل آن، مشکل آب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر آموزشگاه مقداد روستای کلگه منطقه باریکاب بخش الوارگرمسیری شهرستان اندیمشک با اشاره به اینکه ۶ دانش‌آموز در مقطع ابتدایی در این آموزشگاه مشغول به تحصیل هستند افزود: با توجه به اینکه در روستاهای کلگه و دیلم‌دشت با مشکل آب مواجه هستیم، دانش‌آموزان این روستاها مجبور هستند روزانه حدود پنج مرتبه برای آوردن آب شرب به سمت چشمه بروند که این امر باعث افت تحصیلی آنها شده است.

 

وی خواستار رفع مشکلات روستای کلگه از جمله مشکل کم‌آبی و بی‌آبی شد و اذعان کرد: چشمه‌های پر آبی در کنار این روستا وجود دارد و اقدامات اولیه‌ای هم برای احداث منبع آب و لوله‌کشی صورت گرفته اما هنوز تکمیل نشده است.

 

به گفته اهالی روستاهای کلگه و دیلم‌دشت منطقه باریکاب بخش الوارگرمسیری شهرستان اندیمشک، پروژه آبرسانی به این روستاها تا مراحلی پیش رفته اما در ماه‌های اخیر نیمه‌کاره رها شده که این امر گله‌مندی و نارضایتی آنها را در پی داشته است.

 

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: بخش الوارگرمسیری مشکل آب پروژه آبرسانی اندیمشک بخش الوارگرمسیری شهرستان اندیمشک مشکل آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۵۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت افزایش آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل، محمود مشکی در همایش تخصصی مدیران مدارس متوسطه دوره اول ناحیه یک اردبیل اظهار کرد: تقویت خود آگاهی دانش آموزان در دوره اول متوسطه ضروری است و باید دانش والدین را باید نسبت به زوایای مختلف هدایت تحصیلی افزایش دهیم.
وی خاطرنشان کرد: تمامی برنامه‌ها در این دوره تحصیلی باید به سمتی حرکت کند که دانش آموزان به خودآگاهی، خودشناسی و محیط شناسی برسند.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اردبیل با تاکید بر اینکه اگر خودشناسی در دوره اول متوسطه اتفاق بیافتد، دوره آرامش بعدی اثر بخش خواهد بود، افزود: طراحی مسیر زندگی در دو سال آخر متوسطه اول روی می‌دهد.
مشکی گفت: باید با برنامه ریزی درست علاقه دانش آموزان را پیدا کرده و زمینه بالفعل شدن استعدادهایشان را فراهم کنیم.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش اردبیل تغییر نگرش در مدیران مدارس دوره اول و دوم را یادآور شد و بیان کرد: تغییر نگرش در مدیران باید به گونه‌ای اتفاق بیافتد که نگاهشان نسبت به هدایت تحصیلی نزدیک به هم و اقداماتشان مکمل یکدیگر باشد.
مشکی گفت: هدایت تحصیلی یک فرآیند است به طوریکه پایه نهم برای دانش آموزان دوره اول متوسطه از یک سو پایان و از سوی دیگر آغاز یک انتخاب است.

دیگر خبرها

  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از فردا
  • ۵ اردیبهشت؛ آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • ضرورت افزایش آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا
  • آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است
  • آشنایی دانش‌آموزان مدارس سما با ایده تحصیلی ـ شغلی
  • تمهیدات لازم جهت برگزاری کنکور در شهرستان دیلم اندیشیده شود
  • عزم جدی حل مشکل کم آبی شهر مرزی نوسود و روستاهای مرزی شهرستان پاوه