Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@13:14:31 GMT

رونمایی از اعلان جشنواره «هنرزنده است»

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۶۲۰۱

رونمایی از اعلان جشنواره «هنرزنده است»

آیین رونمایی از پوستر جشنواره آنلاین «هنرزنده است» برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جشنواره آنلاین «هنر زنده است»، پوستر این رویداد هنری با تکیه بر شعار پویایی و بالندگی هنر در روزهای سختِ همه‌گیری کووید ۱۹، رونمایی شد.

کیانوش غریب پور طراح لوگو  جشنواره است و سیروس سلیمی پوستر  جشنواره «هنر زنده است» را با نگاهی به تلفیق عناصر مدرن گرافیک با نقوش اصیل هنر ایرانی طراحی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیروس سلیمی که مدیریت هنری این رویداد را نیز برعهده دارد، در این باره گفت: «پوستر جشنواره «هنرزنده است»، با تکیه بر شعار پویایی و بالندگی هنر در روزهای سختِ همه‌گیری کووید 19 که تمامی فعالیت‌ها و نگرش نوع بشر در همه‌ی جهان را دگرگون کرده، طراحی شده است.»

این طراح گرافیک ادامه داد: «در این پوستر جوانه‌های رشد و شکوفایی هنر را می‌بینیم که چگونه از درون نشانِ جشنواره روییدن گرفته، رشد کرده و در شکل یکی از نقوش و سمبل‌های آشنای هنر ایران زمین یعنی اسلیمی، پیچ و تابِ خوش قد و قامتش را به رخ می‌کشد. هنر زنده است چون جهان، هنرمندان و مخاطبان زنده‌اند...»

جشنواره «هنر زنده است» در چهار بخش فیلم (به دبیری کمال تبریزی)، تئاتر (به دبیری بهروز غریب‌پور)، موسیقی (به دبیری فردین خلعتبری) و دیجیتال آرت (به دبیری محمود کلاری) از ۱۰ لغایت ۲۰ اسفند در پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب برگزار می‌شود.

نخستین دوره جشنواره آنلاین «هنر زنده است» با حمایت: مؤسسه فرهنگی هنری «برداشت آخر»، تهران1400، شهرداری تهران، بنیاد رودکی، مجموعه فرهنگی هنری مربع ۱۱، پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب ،سایت تیوال و آژانس تبلیغاتی بادکوبه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس جشنواره هنر زنده است هنر زنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۶۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین

پخش زنده بازی الهلال و العین در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ امشب آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های الهلال و العین امشب _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت _ در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز الهلال و العین

لیگ قهرمانان آسیا (الهلال - العین) ساعت ۲۱:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 747115

دیگر خبرها

  • مست عشق و حواشی یک پوستر
  • رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لوریان + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • ۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود