Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه « نیستان» در طول برگزاری سی و‌ششمین دوره جشنواره موسیقی فجر رویدادهای ان را اطلاع رسانی و به بررسی اجراها می پردازد

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر در بخش های رقابتی و غیررقابتی ۲۸بهمن تا ۴ اسفندماه برگزار می شود و برنامه نیستان در زمان برگزاری آن به پوشش رسانه ای این جشنواره اختصاص یافته است و شنوندگان را در جریان اخبار و موسیقی این جشنواره وهمچنین تحلیل و بررسی رویدادها و وقایع جشنواره موسیقی فجر قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برنامه نیستان که برنامه ای ویژه موسیقی از رادیو فرهنگ است علاقه مندان به موسیقی را در جریان کم و کیف برگزاری این جشنواره قرار می دهد و در برنامه با موسیقیدانان و شرکت کنندگان در این جشنواره گفتگو می شود.


برنامه نیستان به تهیه کنندگی وحید رستگاری در طول برگزاری جشنواره موسیقی فجر هر شب ساعت ۲۲ از رادیو فرهنگ پخش می شود.

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: نیستان رادیو فرهنگ جشنواره موسیقی فجر جشنواره موسیقی فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۶۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری بجنورد ۵۰ هزار درخت کشت کرد

شهردار بجنورد گفت: طی سال ۱۴۰۲ فرآیند ایجاد کمربند سبز شهری با مساحت ۱۰۰ هکتار و کاشت ۵۰ هزار درخت و درختچه اجرایی شد.

محمد علی کشمیری در گفتگو با خبرنگار ایمنا از خراسان شمالی اظهار کرد: افزایش فضای سبز یکی از الزامات شهری است زیرا علاوه بر زیبایی‌های بصری، به افزایش روحیه و نشاط اجتماعی کمک می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه محله‌های حاشیه شهر بجنورد بیش از سایر نقاط به این پارک‌ها نیاز دارند، افزود: طی سال جاری پارک‌های سرداران، مالک اشتر، گلستان شهر، ولایت طراحی، احداث و یا بازسازی شد.

شهردار بجنورد تصریح کرد: ایجاد کمربند سبز با مساحت ۱۰۰ هکتار و کاشت ۵۰ هزار درخت و درختچه طی سال انجام گرفت.

کشمیری برگزاری جشن‌های مناسبتی را دیگر برنامه شهرداری طی سال ۱۴۰۲ با هدف افزایش نشاط اجتماعی برشمرد و گفت: برنامه‌هایی از قبیل جشنواره آشپزی و غذاهای سنتی، جشنواره بادبادک‌ها و مشارکت در جشنواره ملی طلایه داران اجرایی شده است.

وی برگزاری پیاده‌روی‌های عمومی را نیز یادآوری کرد و افزود: برگزاری مسابقات متعدد ورزشی از جمله والیبال ساحلی بانوان برای نخستین بار در دستور کار بود.

کد خبر 735443

دیگر خبرها

  • رادیو همراه با شب زنده‌داران لیالی قدر
  • مراسم زنده احیا مسجد بلال از رادیو فرهنگ
  • اکبر گلپا؛ خاموشی صدایی که در گلهای رادیو گل کرد
  • رادیو همراه با شب زنده داران لیالی قدر
  • شهرداری بجنورد ۵۰ هزار درخت کشت کرد
  • برگزاری جشنواره روستا و عشایر جنوب کرمان در آینده نزدیک 
  • اخبار کوتاه ۸ فروردین
  • برنامه «روزه گشا» از رادیو فرهنگ
  • «طنزپهلو» فراخوان داد
  • جشنواره بازی و گردشگری در همه مناطق تهران | آدرس اماکنی که شب ها پاتوق موسیقی و تفریح خانوادگی است