Web Analytics Made Easy - Statcounter

گفت: از شنبه هفته آینده هرگونه تردد از ساعت ۲۱ تا ۳ صبح در همه شهرهای استان خراسان جنوبی ممنوع است و متخلفان مشمول جریمه ۲۰۰ هزار تومانی خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در بیرجند و به نقل از پایگاه خبری پلیس خراسان جنوبی، سرهنگ «علیرضا عباسی» گفت: از شنبه هفته آینده برابر مصوبات ستاد استانی کرونا، هرگونه تردد از ساعت ۲۱ تا ۳ صبح در همه شهرهای استان حتی با وضعیت آبی ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی ادامه داد: افرادی که بعد از ساعت ۲۱ در شهرها تردد داشته باشند، مبلغ ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

 

وی افزود: رفت و آمدها از طریق دوربین‌ها و ماموران پلیس کنترل می‌شود.

 

گفتنی است؛ براساس آخرین وضعیت مخاطره شیوع کرونا در خراسان جنوبی از روز شنبه ۲۵ بهمن، شهرستان قاین در وضعیت نارنجی (پرخطر)، چهار شهرستان بیرجند، زیرکوه، فردوس و نهبندان در وضعیت زرد (متوسط خطر) و ۶ شهرستان سربیشه، درمیان، خوسف، سرایان، بشرویه و طبس در وضعیت آبی (کم خطر) قرار دارند.

 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: ممنوعیت تردد شبانه جریمه متخلفین ویروس کرونا رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۶۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،رئیس پلیس راه استان گفت: ساعت ۱۲ و ۵ دقیقه ظهر امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر یک کمربندی قاین بلافاصله مأموران و نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ رضایی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک سواری سمند که از بیرجند به سمت گناباد در حرکت بوده با یک سواری سمند دیگر که از سمت مقابل در حرکت بوده در کمربندی قاین در شرایط بارانی ولغزندگی بصورت رخ به رخ با یکدیگر برخورد کرده که بر اثر این حادثه ۲ نفر جان خود را از دست دادند و ۵ نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی افزود: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات ممنوعیت تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران
  • هوا تا ۲ روز دیگر آرام است
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در این محور شمالی
  • محدودیت‎های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین
  • آغاز جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از امروز؛ ساعت و برنامه کامل بازی‌ها
  • ۴۸ اکیپ راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب آماده باش هستند