Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: یادواره شهدای عملیات خیبر، سالگرد شهادت شهید رضا حسن‌پور و گرامیداشت یاد و خاطره ۱۰ شهید گردان‌های رزم استان قزوین به صورت نمادین از سوم تا چهاردهم اسفندماه در قزوین برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سرهنگ مهرداد افروزی عصر امروز در نشست خبری فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب الامر( عج) استان قزوین که در سالن جلسات تیپ 82 برگزار شد، اظهار داشت: یادواره شهدای عملیات خیبر، سالگرد شهادت شهید رضا حسن‌پور و گرامیداشت یاد و خاطره 10 شهید گردان‌های رزم استان قزوین به صورت نمادین از سوم تا چهاردهم اسفندماه در قزوین برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سردار رضا حسن پور به عنوان جانشین لشگر 17 علی ابن ابیطالب آن طور که باید و شاید به نسل امروز معرفی نشده لذا در این یادواره در نظر داریم که به شکل خاص مجددا رشادت‌های این شهید عزیز را به مردم معرفی کنیم.

افروزی با بیان اینکه عملیات خیبر که سال 62 در منطقه هورالعظیم یا هورالهویزه رقم خورد یک نوع عملیات آبی خاکی، سخت و استثنایی به حساب می‌آید
تصریح کرد: سربازان اسلام با وجود تمام سختی‌های عبور از آب و نیزار پیش از شروع عملیات خیبر بیش از یکسال فقط به شناسایی پرداختند و اکنون تاکتیک‌های نظامی این عملیات در کشورهای دنیا آموزش داده می‌شود.

فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: یگان های رزم در قالب سپاه پاسداران، بسیج، ارتش و دیگر نیروهای مسلح از جمله گروه‌های مهندسی جهاد سازندگی در عملیات خیبر شرکت داشتند و جانانه با دشمنان اسلام تقابل کردند.

وی عنوان کرد: جا دارد سال‌ها از ایثار و فداکاری‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس یاد کنیم و از آن‌ها خاطره بنویسم و رسانه‌ها باید گفتن و نوشتن از هشت سال دفاع مقدس را برای خود تکلیف بدانند.

گروه‌های ضد انقلاب با رهبری آمریکا و پول‌های کشورهای مرتجع عربی منطقه هدایت می‌شوند

افروزی در قسمت دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه گروه‌های ضد انقلاب در داخل خاک ایران اسلامی هیچ جایگاهی ندارند، خاطرنشان کرد: حدود 40 کیلومتر از عرض خطوط مرزی شمال‌غرب از دوسال گذشته تاکنون توسط تیپ‌82 قزوین حفاظت می‌شود و قطعا ایجاد امنیت پایدار را مدیون رزمندگانی هستیم که در مناطق صعب‌‌العبور صفر مرزی به پاسداری از میهن مشغول هستند.

فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین افزود: با تدابیر فرمانده کل سپاه بخشی از نیروهای سپاه پاسداران در ارتباط با مرزبانی همیشه در حالت آماده‌باش به سر می‌برند و تردید نداریم تمام این حرکات ضد انقلاب مستقیم با رهبری آمریکا و پول‌های کشورهای مرتجع عربی منطقه هدایت می‌شود.

وی با بیان اینکه ضد انقلاب در مناطق تحت مراقبت تیپ 82 برای عبور انسداد مرزی ما همیشه ناموفق بوده است، تصریح کرد: ما جدای از مسئله مرزبانی در طول دو سال گذشته بیش از یک میارد و 400 میلیون تومان کمک‌های مردم یاری در مناطق شمال‌غرب انجام داده‌ایم.

افروزی اضافه کرد: به کمک خیرین بیش از 100 بسته محصولات لوازم التحریر در ابتدای سال تحصیلی برای دانش آموزان محروم مناطق مرزی تدارک دیده شد و اکنون در قالب‌های گروه‌های جهادی، تلاش یگان ما بر ارائه خدمات عمرانی از جمله ساخت خانه محرومان، مدرسه، مسجد، خانه بهداشت و جاده است.

ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی: در خدمت به مادران شهدا نباید کوتاهی کردموشن‌گرافیک|جزئیات جدیدی از غائله «گلستان هفتم»/ تصاویری از شهدای ناجا، که مظلومانه زیر اتوبوس شهید شدندستادی ویژه برای بزرگداشت روز شهدا و روز جانباز در استان البرز تشکیل شود

رژه موتوری و خودرویی گردان‌های امام حسین(ع) شهرستان قزوین در سالروز شهادت سردار حسن‌پور

دبیر یادواره شهدای عملیات خیبر نیز در این جلسه ضمن گرامیداشت قیام مردم تبریز اظهار داشت: یادواره گرامیداشت سالروز عملیات خیبر
به خصوص سالروز شهادت سردار رضا حسن پور و همچنین 10 فرمانده گردان های رزم استان قزوین را به جهت شیوع بیماری کرونا انگلیسی در قزوین و لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوم لغایت 14ام اسفند ماه به صورت مجازی و با استفاده از ظرفیت صدا و سیما و فضای مجازی برگزار خواهیم کرد.

سعید کافی افزود: بنا داریم با فضاسازی شهری مردم شهر را مانوس با عطر شهدا کنیم همچنین با هماهنگی صدا و سیما قرار بر این شد تا مستندهای مربوط به عملیات خیبر از جمله مستند مردان هور نیز از شبکه استانی پخش شود.

وی با اشاره به نام 10 شهید فرمانده گردان‌های رزم از استان‌ قزوین تصریح کرد: در این یادواره، یاد و خاطره شهیدان مهدی شالباف،حفظ الله عابدینی، رفعت الله علیمردانی، حسین حدادی، سید ناصر سیاهپوش، مسعود پرویز، سید مصطفی سید جوادی، احمد الهیاری، محمد حسین اکبری رضایی و احمد بابایی نیز گرامی داشته می‌شود.

کافی با تاکید بر اینکه به سبب شیوع کرونا تمام برنامه‌ها تنها توسط عوامل تیپ 82 قزوین و بدون حضور مردم برگزار می‌شود، افزود: حسن ختام تمام برنامه‌های یادواره شهدای خیبر، رژه موتوری و خودرویی گردان‌های امام حسین(ع) شهرستان قزوین است که روز چهاردهم اسفند سالروز شهادت سردار رضا حسن پور انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهدای دفاع مقدس شهید استانداری قزوین شهدای دفاع مقدس شهید استانداری قزوین یادواره شهدای عملیات خیبر سپاه صاحب الامر گردان های رزم برگزار می شود استان قزوین فرمانده تیپ رضا حسن پور ضد انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۶۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران سخنران اجلاسیه و مراسم یادواره شهدای ارتش است.
این اجلاسیه امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۹ صبح در سالن آموزش و پرورش گچساران با حضور فرمانده کل ارتش و مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده معظم شهدا و مردم برگزار می‌شود.
این اجلاسیه در راستای دومین کنگره شهدای استان برگزار می‌شود.
مداحی، اجرای نمایش، پخش تیزر و کلیپ و اجرای سرود از برنامه‌های این اجلاسیه است.
در آستانه برگزاری این اجلاسیه نمایشگاهی از دست آورد‌های ارتش در گچساران برپا شده است.
در این نمایشگاه بخشی از ادوات و تجهیزات ارتش جمهوری اسلامی ایران شامل انواع سلا‌ح های سبک و سنگین، انوع دوربین‌های دید در شب، تجهیزات الکترونیک و انواع موشک در معرض دید عموم قرار گرفته است.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • پویش حمایت از کودکان غزه در دبستان شهدای روستای ویدوجا
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • برگزاری یادواره ۳۴ شهید ورزشکار بردسکن