Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: ورزش نباید تحت الشعاع مسایل جناحی و سیاسی قرار بگیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، سردار جمال شاکرمی عصر امروز در دیدار علیرضا دبیر‌ رئیس فدراسیون کشتی ‌اظهار داشت: استان ایلام از لحاظ نیروی انسانی و تجهیزات در زمینه ورزش کشتی و فرهنگ پهلوانی از ظرفیت بالایی برخوردار است و بایستی در این زمینه توجه بیشتری صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: اگرچه تقویت زیرساخت‌ها در توسعه ورزش کشتی از بزرگترین دغدغه های ورزش کشتی استان است اما مساله مهمتر در رابطه با ورزش این است که نباید ورزش تحت الشعاع مسایل جناحی و سیاسی و جابجایی‌های مدیریتی قرار بگیرد.

علی‌نژاد: به کسی که گفت در انتخابات فدراسیون فوتبال مورد حمایت وزارت ورزش است، رای ندهیدقطعی شدن برگزاری سومین دوره بازی‌های جهانی ورزش شرکت‌هادیدار رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی با عضو بلندپایه شورای کریکت آسیا

شاکرمی افزود: سپاه و بسیج دارای ظرفیت‌های خوبی از قبیل وجود پایگاه‌های مقاومت بسیج در جغرافیای استان و قابلیت سازماندهی جوانان بسیجی در قالب طرح صالحین و همچنین وجود سالن های ورزشی 9 دی است که با هم افزایی صورت گرفته در این دیدار بیش از گذشته این ظرفیت ها دراختیار ورزش استان قرار خواهد گرفت.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استا ایلام تصریح کرد: باید با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و بسیج ورزشکاران اولویت اصلی ما در سال 1400 تقویت ورزش کشتی در سطح شهرستان‌ها باشد.

وی "علیرضا دبیر" را  متعلق به تاریخ  کشور دانست و گفت: علیرضا دبیر متعلق یه تاریخ کشور است که متوقف نمی‌شود، این پهلوان ملی قله های رفیع جوانمردی و عطوفت را معنا کرده است.

به گزارش تسنیم؛  در پایان این دیدار، توسط فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام تمثال سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به رئیس فدراسیون کشتی اهدا شد.

انتهای پیام/180/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه استان ایلام ورزش کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۷۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست فدراسیون ورزش روستایی معرفی شد

به گزارش "ورزش سه"، پیش از این علیرضا پسندیده سرپرست کنونی حوزه وزارتی، رئیس فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی بود که بعد از حضورش در کنار وزیر ورزش جای خود را به فرد جدیدی داد.

علی ایلکا حکم خود را امروز با حضور در وزارتخانه از شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی دریافت و در فدراسیون ورزش روستایی شروع به کار کرد. 

در حکم وزیر ورزش و جوانان خطاب به علی ایلکا آمده است:

جناب آقای علی ایلکا
با استعانت از خداوند متعال و با عنایت به تعهد و تجربه جنابعالی در امور مدیریتی به عنوان "سرپرست  فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی جمهوری اسلامی ایران" منصوب می‌شوید. 
انتظار می‌رود ضمن رعایت اصل بی طرفی، عدالت‌محوری و عدم حضور در فرآیند انتخابات به عنوان داوطلب، علاوه بر انجام امور جاری فدراسیون در اسرع وقت نسبت به برگزاری مجمع انتخابات رییس و سایر اعضای هیات رییسه فدراسیون اقدام نمایید.
توفیق روزافزون شما را از درگاه ایزد منان خواستارم.

دیگر خبرها

  • کیومرث هاشمی: اساس نظام جمهوری اسلامی بر پایه مسائل فرهنگی است
  • بازارچه میوه و تره بار ایلام زودتر احداث شود
  • انتصاب سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی
  • ایلکا سرپرست فدراسیون روستایی و عشایری شد
  • سرپرست فدراسیون ورزش روستایی معرفی شد
  • ابراهیم مهربان سخنگوی فدراسیون کشتی شد
  • سخنگوی فدراسیون کشتی معرفی شد
  • سخنگوی جدید فدراسیون کشتی معرفی شد
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • برخی مسائل باید از موضوع به رسمیت شناسی طالبان تفکیک شود