Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جمال سلمانی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران انتظامی جوانرود حین گشتزنی به ۲ دستگاه خودروی سمند که با سرعت زیادی در حال حرکت بودند، مشکوک و جهت بازرسی آن‌ها را متوقف کردند.

او گفت : در جریان بازرسی‌های انجام گرفته ۲۷ دستگاه آبمیوه گیری، ۲۰ دستگاه چای ساز، ۱۶ دستگاه اتو و ۱۲ دستگاه چرخ گوشت و زودپز قاچاق کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلمانی افزود: ارزش محموله قاچاق کشف شده طبق نظر کارشناسان به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می‌رسد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری ۲ نفر در این راستا و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

۱۸ هزار ماسک قاچاق در کرمانشاه کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۱۸ هزار عدد ماسک قاچاق در ترمینال شهید کاویانی خبر داد.

علیرضا دلیری افزود: ماموران کلانتری ترمینال شهید کاویانی حین گشتزنی به یک بسته مقابل انباری یکی از تعاونی‌ها مشکوک شدند.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آورده و طی آن موفق به کشف ۱۸ هزار عدد ماسک به ارزش ۱۸۰ میلیون ریال قاچاق شدند.

دلیری در پایان از تلاش برای شناسایی و دستگیری محموله قاچاق خبر داد.

 هفت نفر از عوامل تیراندازی و نزاع دسته‌جمعی در شهرک جعفرآباد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری هفت نفر از عوامل تیراندازی و نزاع دسته‌جمعی در شهرک جعفرآباد شهر کرمانشاه خبر داد.

علیرضا دلیری افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تیراندازی در شهرک جعفرآباد شهر کرمانشاه، بلافاصله مأموران انتظامی و یگان امداد به محل اعزام شدند.

او افزود: مأموران پس از حضور علاوه بر پایان دادن به درگیری، هفت نفر از عوامل تیراندازی و نزاع دسته‌جمعی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از مجروح شدن چهار نفر در این نزاع و انتقال آن‌ها به مراکز درمانی خبر داد و گفت: این درگیری به علت اختلافات ملکی رقم خورده بود .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آگاهی نیروی انتظامی سرقت مسلحانه سارق حرفه ای هفت نفر از عوامل تیراندازی شهرک جعفرآباد فرمانده انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۷۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ دستگاه خودروی شوتی در اراک توقیف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد عقیل سلگی اظهار کرد: در تداوم طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی مرکزی، با اقدامات اطلاعاتی در بازه زمانی سه روزه ۱۰ دستگاه خودروی شوتی حامل کالای قاچاق در جاده‌های ارتباطی شهرستان اراک را شناسایی و بلافاصله برنامه ریزی لازم را برای توقیف آنها آغاز کردند.

وی افزود: محموله ۳۵ میلیارد ریالی انواع کالای قاچاق در عملیات پلیس امنیت اقتصادی در یکی از جاده‌های ارتباطی اراک توقیف شد.

این مقام انتظامی گفت: در طول اجرای این طرح هر ۱۰ دستگاه خودروی شوتی شناسای شده در عملیات‌های جداگانه توقیف و در بازرسی از آنها، ۵ دستگاه انواع لوازم خانگی، ۴ هزار و ۴۴۰ نخ سیگار، یک هزار و ۶۵۰ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، یک تن ۶۱۵ کیلوگرم انواع مواد خوراکی و خشکبار، ۵۰۰ دستگاه مانیتور، ۲ کیلوگرم تنباکو، ۳۸ عدد تجهیزات انتظامی، ۵۶۴ قطعه لوازم یدکی خودرو، ۸ هزارو ۱۹۱ عدد پایه لامپ و۱۶۰ قطعه لوازم الکتریکی قاچاق کشف شد.

سرهنگ سلگی افزود: در این عملیات‌های ۹ قاچاقچی کالا دستگیر ۱۰ دستگاه خودروی شوتی توقیف و ۱۲ پرونده قضائی تشکیل و متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6085727

دیگر خبرها

  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • ۱۰ دستگاه خودروی شوتی در اراک توقیف شد
  • کشف تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در همدان
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن