Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-28@15:12:06 GMT

مصدومیت عجیب رشید مظاهری بعد از شایعه فسخ قرارداد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۸۱۸۵

دروازه بان استقلال امروز به دلیلی عجیب در تمرین گروهی شرکت نکرد

رشید مظاهری امروز به دلیل آنچه کمر درد خوانده شد، در تمرین گروهی استقلال غایب بود.

به گزارش طرفداری، رشید مظاهری بازیکنی است که در هفته های گذشته چند بار در کانون توجهات قرار گرفته است، دروازه بان تازه وارد استقلال در بازی با نساجی از محمود فکری بابت استفاده چرخشی از دروازه بان ها انتقاد کرد و درست بعد از این اتفاق شایعه هایی در مورد جدایی اش در نیم فصل به گوش رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرا از این قرار است که مظاهری در هنگام عقد قرارداد با استقلال 4 میلیارد تومان از علی نامداری دریافت کرد، در آن زمان به او گفته شده بود این پول جدا از قرارداد است اما حالا تیم جدید مدیریتی استقلال این مساله را قبول ندارد و مدعی است این پول جزو قراردادش بوده است.

حالا در اوج این شایعه ها، مظاهری امروز به دلیل آنچه مصدومیت از ناحیه کمر خوانده شد، در تمرین گروهی استقلال شرکت نکرد، آن هم در شرایطی که او روز گذشته در تمرین آبی ها حاضر شد و به گفته شاهدان عینی در طول این تمرین هیچ مصدومیتی نصیبش نشد.

با این شرایط باید منتظر ماند و دید آیا مظاهری در تمرین فردای استقلال شرکت می کند یا همچنان باید به صورت اختصاصی به تمرینات خود ادامه بدهد.   

اخبار داغ 

سردار آزمون: تنها کاری که سپاهان با من کرد نابود کردن من بود داستان مهدی مهدوی کیا و یوونتوس تکرار می شود؟ | موشک ایرانی؛ 21 سال قبل سهیل سنگرزاده کیست؟! / کلاهبرداری جون دل از زن ایرانی در استرالیا! + جزییات ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت لاتزیو در خطر نقره داغ شدن؛ بازی با یوونتوس و تورینو 3-0 می شود؟ فحاشی رکیک پیکه و گریزمان به یکدیگر در جریان بازی با پاری سن ژرمن!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۸۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمکت‌نشینی بیرانوند یک تصمیم درست بود/ می‌خواهند استقلال را نابود کنند!/ نکونام پست این بازیکن را عوض کند

پیشکسوت استقلال گفت: سالیان سال است که مسئولان عالی رتبه ورزش به شکل علنی یا غیر علنی دشمنی‌شان با استقلال را بروز داده‌اند و حالا این یک پرده جدید است.

سرویس ورزش مشرق - منصور رشیدی، دروازه‌بان اسبق استقلال و تیم ملی در گفتگو با مشرق، درباره دیدار تیم ملی مقابل ترکمنستان، حصور حسین حسینی درون دروازه تیم ملی، اوضاع استقلال و شرایط واگذاری این تیم به بانک تجارت اظهاراتی را مطرح کرد.

دیدار تیم‌های ملی ایران و ترکمنستان در دور برگشت را چطور ارزیابی کردید؟

تیم ترکمنستان در قواره‌ای نبود که بخواهد جلوی تیم ایران بایستد. آنها در آسیا از بحرین و عراق هم پایین‌تر هستند به همین خاطر نمی‌توانستند برای ما شاخ و شانه بکشند. دیدیم در تهران ۵ گل خوردند و چند گل نخوردند. در بازی برگشت هم می‌شد بیشتر از این به آنها گل زد. اما به طور کلی این مسابقه برای آمادگی و تمرین تیم ملی خوب بود.

به لحاظ فنی بازی را چطور دیدید؟

بازیکنانی که تعویض شدند کاملاً با انگیزه به میدان آمدند. این فرصت خوبی برای امیر قعله نویی بود تا از بازیکنانی که کمتر استفاده کرده در ترکیب تیم بهره‌مند شود و آنها را هم در شرایط مسابقه بین المللی قرار بدهد.

حضور حسینی در چارچوب دروازه تیم ملی با واکنش‌های ضد و نقیض مواجه شد. برخی این اقدام قلعه نویی را اشتباه و برخی تایید کردند. نظر شما چیست؟

وقتی شنیدم حسینی درون دروازه تیم ملی می‌ایستد خیلی خوشحال شدم. حقش است. او هم تجربه دارد هم در این فصل از شرایط روحی و جسمی فوق العاده خوبی برخوردار است و چندین سال است که برای تیم استقلال بازی می‌کند و حضور در مقابل تماشاگران پرتعداد و بیش از ۷۰ یا ۸۰ هزار نفر را در کارنامه فوتبالی اش داشته است. بنابراین قطعاً می‌تواند برای تیم ملی فوتبال هم مفید واقع شود.

اینکه سیستم استفاده از دروازه‌بان در درون دروازه تیم ملی چرخشی باشد یا همواره یک نفر بایستد از سوی کارشناسان با نگاه‌های متفاوتی تحلیل می‌شود. نظر شما در این مورد چیست؟

من هم معتقدم همه دروازه‌بانان حاضر در اردوی تیم ملی باید به تناوب درون دروازه بایستند. قطعاً همه ما دوست داریم بهترین‌ها در مسابقات بین‌المللی درون چارچوب باشند تا از دروازه تیم ملی دفاع کنند آنجا دیگر رنگ‌ها معنی و مفهومی ندارد اما من مخالف حضور یک نفر به صورت مداوم درون دروازه هستم و معتقدم دروازه‌بان‌ها همه باید در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

وضعیت استقلال در آستانه بازگشت به لیگ برتر را چطور ارزیابی می‌کنید؟

خوشبختانه استقلال تا اینجا با شرایط خوبی به پایان نیم فصل اول و در نهایت آخرین مسابقه سال ۱۴۰۲ رسید. این نشان می‌دهد بچه‌ها عزم جزمی برای کسب عنوان قهرمانی دارند اما هنوز مشکلاتی را در خط دفاعی می‌بینیم و متاسفانه اشتباهات فردی گاهی خطرساز می‌شود. در خط هافبک اوضاع بد نیست اما در خط حمله هم ما هنوز یک بازیکن شش دانگ و یا زوج خوبی مثل دیاباته - قائدی یا قائدی - محبی نداریم. این می‌تواند در بازی‌های باقیمانده کمی تاثیرگذار باشد البته قطعاً این‌ها به مشکلات باشگاه هم ربط پیدا می‌کند.

کدام مشکلات؟

همین که جواد نکونام عنوان می‌کند بازیکنانی را می‌خواسته که باشگاه برایش به خدمت نگرفته باعث تاسف است. استقلال و مدیرانش باید تا جایی که می‌توانند هوای چنین مربی خوبی را داشته باشند که تیم را در این شرایط و با این همه مشکلات در صدر جدول قرار داده است. امیدوارم همه این مسائل در نهایت منجر به قهرمانی تیم شود.

در رابطه با مهاجم تمام کننده و بازیکنان سرعتی، نیمکت نشینی‌های مداوم و بازی کم اثر مهرداد محمدی در این ماه ها برای شما سوال برانگیز نیست؟

نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده؟ این دو برادر همواره در تیم ملی و یا باشگاه‌های قبلی‌شان خوب بودند. شاید از نظر بدنی دچار مشکل است. اگر هم در بحث تیمی کارایی نداشته نکونام می‌تواند با تغییر پست از این بازیکن در جاهای دیگر استفاده کند و چنین مهره تاثیرگذاری را از دست ندهد. قطعاً یک مهرداد محمدی آماده می‌تواند تیم استقلال را در فاز هجومی و گل زنی تقویت کند.

در آخر در ارتباط با موضوع واگذاری تیم استقلال به بخش خصوصی و اینکه گفته می‌شود بانک تجارت را برای این تیم در نظر گرفته‌اند چه صحبتی دارید؟

در رابطه با این واگذاری قطعاً کارشناسان اقتصادی باید حرف بزنند اما به هر حال ما هم در این کشور زندگی می‌کنیم و می‌دانیم کدام بانک‌ها زیان‌ده هستند و کدام بانک‌ها سودده. البته از چنین تصمیماتی خیلی تعجب نمی‌کنیم چون در طول سال‌های گذشته پرده های مشابهی در رابطه با پرسپولیس و استقلال بازی شده است. این بار هم تصمیم‌سازی به شکلی دارد رقم می‌خورد که استقلال ضرر کند و این تیم رو به نابودی برود. متاسفم که جایگاه میلیونی تیم استقلال در کشورمان نادیده گرفته می‌شود.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) پاسخ مهری به شایعه پرداختی اسپانسر استقلال
  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • معمای حضور ناگهانی حسینی به جای بیرانوند
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • نیمکت‌نشینی بیرانوند یک تصمیم درست بود/ می‌خواهند استقلال را نابود کنند!/ نکونام پست این بازیکن را عوض کند
  • روزی که ناصر حجازی مهاجم استقلال شد!+عکس
  • واکنش تند و عجیب دروازه‌بان اسطوره‌ای به گریه وینیسیوس
  • عکس| پس از بیانیه جنجالی؛ قلعه‌نویی یک استقلالی را انتخاب کرد
  • عکس| پس از بیانیه جنجالی؛ قلعه‌نویی یک استقلال را انتخاب کرد
  • حضور فیکس سیدحسین پس از بیانیه جنجالی