Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@14:30:54 GMT

تداوم سامانه بارشی تا روز پنجشنبه در خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۸۵۲۹

تداوم سامانه بارشی تا روز پنجشنبه در خوزستان

محمد سبزه‌زاری، مدیرکل هواشناسی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی از اواسط امروز تا اواخر روز پنجشنبه به علت فعالیت سامانه بارشی بر روی استان شاهد افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق و تندباد لحظه‌ای و احتمال ریزش تگرگ در مناطق مستعد و بارش برف در ارتفاعات استان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بیشترین حجم بارشها در مناطق شمال، شمال شرق، شرق، شمال غرب و بعضا غرب و مرکز است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد: از اواسط روز جاری تا پنجشنبه وزش بادها متوسط تا شدید پیش‌بینی می‌شود که در روز چهارشنبه برخاستن گردوخاک محلی در مناطق جنوبی، غربی، جنوب غربی و مرکزی دور ازانتظار نیست.

وی افزود: از روز پنجشنبه تا اواسط هفته آینده افت 6 تا 10 درجه سانتیگراد دما در استان مورد انتظار است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: هواشناسی محمد سبزه زاری اهواز مدیر کل هواشناسی خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۸۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداریهای محلی در سیستان وبلوچستان

علی ملاشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به صدور هشدار شماره سه هواشناسی سطح نارنجی جوی، افزود: براساس نتایج نقشه‌های پیش بینی و پیش یابی هواشناسی، از بعد ظهر سه شنبه تا شب پنج شنبه (۴ تا ۶ اردیبهشت)، برای شهرستان‌های زاهدان، تفتان، خاش، میرجاوه، لاشار، دلگان، ایرانشهر، سرباز، سراوان، گلشن، مهرستان، سیب و سوران، بمپور، راسک، قصرقند، ارتفاعات جنوب غرب به ویژه شهرستان‌های فنوج، نیکشهر و ارتفاعات شمالی سواحل در برخی نقاط رخداد رگبار و رعد و برق شدید و بارش تگرگ و تند باد شدید موقتی به ویژه در ساعت بعد ظهر و شب پیش‌بینی می‌شود.

وی توصیه کرد: ساکنان مناطق تحت پوشش این سامانه در مدت فعالیت آن، از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری و از محصولات کشاورزی محافظت شود.

وی اضافه کرد: از چرای دام در مناطق مرتفع و فعالیت‌های کوهنوردی خودداری و در ترددهای جاده‌ای و دریایی احتیاط و مدیریت آب سدها انجام و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

کد خبر 6085148

دیگر خبرها

  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان
  • تداوم بارش باران در کرمانشاه تا فردا
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداریهای محلی در سیستان وبلوچستان
  • رگبار پراکنده باران و رعد و برق در زنجان
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا سه شنبه/دمای هوا افزایش می‌یابد
  • هشدار سیل در گلستان؛ سطح آب رودخانه‌ها بالا می‌آید
  • فعالیت سامانه بارشی ضعیف در خوزستان
  • هشدار زرد هواشناسی برای مناطقی از کشور
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور ؛ کاهش دمای هوا از فردا | رگبار باران و تگرگ در این مناطق