Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-03-28@18:49:43 GMT

کامبک تاریخی مبارز یونانی مقابل نادال (+عکس)

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۸۸۵۲

کامبک تاریخی مبارز یونانی مقابل نادال (+عکس)

به گزارش جام جم آنلاین، مرحله یک چهارم نهایی مسابقات تنیس آزاد استرالیا که اولین گرنداسلم این فصل هم محسوب می‌شود با انجام دیدار تماشایی رافائل نادال و استفانوس سیتسیپاس به اتمام رسید و چهار نفر نهایی در بخش انفرادی مردان مشخص شدند.

تنیسور جوان روس موفق شد دست به کار بزرگی بزند و در حالی که با نتیجه ۲ بر صفر در ست شماری از فوق ستاره اسپانیایی عقب بود، در نهایت با نتیجه سه بر ۲ به برتری برسد و کامبک تاریخی بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادال در ۲۲۳ بازی از ۲۲۴ بازی قبلی که ۲ بر صفر پیش افتاده بود، در نهایت به برتری رسیده بود اما این بار مغلوب مبارز یونانی شد.

نادال در ست‌های اول و دوم با نتایج ۶-۳ و ۶-۲ به برتری رسید اما در ست‌های سوم، چهارم و پنجم به ترتیب با نتایج ۶-۷، ۴-۶ و ۶-۷ شکست خورد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

حالا سیتسیپاس باید در دور نیمه‌نهایی به دیدار دنیل مدودف ۲۵ ساله و روسیه‌ای برود. در دیگر بازی مرحله نیمه‌نهایی نیز نوواک جوکوویچ صربستانی باید به دیدار اصلان کاراتسفی برود که او هم اهل روسیه است.

جوکوویچ مدافع عنوان قهرمانی و صاحب بیشترین عنوان اولی در رقابت‌های تنیس آزاد استرالیا محسوب می‌شود و باید دید در رقابت با ۲ روس و یک یونانی در نهایت به چه عنوانی دست پیدا می‌کند.

 

منبع: ایرنا

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: گرنداسلم رافائل نادال نوواک جوکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۸۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تاریخی فوتبال افغانستان در خانه هند

تیم ملی فوتبال افغانستان با کامبک و درخشش در زمین هندوستان، به پیروزی تاریخی در مقدماتی جام جهانی دست یافت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ دیدار دو تیم هندوستان و افغانستان از گروه A در هفته چهارم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در خانه هندی‌ها برگزار شد و در حالی‌که میزبان با یک گل از حریف خود پیش بود، افغان‌ها در نیمه دوم با زدن دو گل کامبک زدند و به بردی ارزشمند و تاریخی رسیدند.

اکبری در دقیقه ۷۰ و شریف در دقیقه ۸۸ برای افغانستان پاسخ تک گل سونیل چتری از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۳۸ را دادند.

به این ترتیب قبل از برگزاری بازی امشب کویت و قطر در این گروه، دو تیم هند و افغانستان چهار امتیازی شدند و با تفاضل گل به ترتیب دوم و سوم گروه هستند تا بازی‌های باقیمانده این گروه بسیار حساس و سرنوشت ساز شود.

دیگر خبرها

  • تنیس مقدماتی جهان - مالزی؛ برتری پسران ایران مقابل هنگ کنگ
  • ارومیه با پیروزی کار را به بازی سوم کشاند
  • بایرن خطاب به هواداران: بلیت بازی آرسنال را نخرید!
  • لیگ برتر والیبال؛ صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • واکنش کاپیتان پیکان به شکست در نیمه‌نهایی والیبال
  • فولاد سیرجان نخستین فینالیست لیگ برتر والیبال
  • لیگ برتر والیبال| صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • پیروزی تاریخی فوتبال افغانستان در خانه هند
  • انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶| برتری یک نیمه ای ایران مقابل ترکمنستان با گلزنی قائدی
  • بسکتبال NBA | کامبک تاریخی در آتلانتا؛ درجا زدن سانز و کلیپرز دلیل دارد!