Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کارخانه بتن آماده نهاوند با بیان اینکه بتن ریزی غیراستاندارد بلای جان تنها کارخانه بتن آماده نهاوند است، گفت: متولیان ساخت و ساز از تولید شهرستان حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محسن بحیرایی عصر چهارشنبه در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: کارخانه تولید بتن آماده نهاوند در سال ۱۳۷۴ تاسیس و با اشتغال ۵نفر در محدوده ی روستای کوهانی آغاز بکار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تولیدات این واحد تولیدی شامل کف پوش، جداول پرسی، دیوار پیش ساخته بتنی و نیوجرسی است.

مدیر کارخانه بتن آماده نهاوند، افزود: کارخانه بتن آماده نهاوند در جایگاه دوم تا سوم استان دیده می شود که تجهیزات و ماشین آلات مختص همین واحد تولیدی است.

وی با بیان اینکه این واحد تنها و مدرن ترین تولید کننده بتن آماده شهرستان نهاوند است، گفت: کارخانه بتن آماده شهرستان نهاوند توانایی فعالیت همزمان و انجام بتن ریزی در سه جبهه از منفی ۶تا مثبت 13 و روزانه ۳۰۰ متر مکعب را  دارد که همگام با استاندارد های ملی است.

بحیرایی تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان نهاوند بر روی گسل زلزله قرار دارد اما برخی همچنان اقدام به بتن ریزی دستی یا تهیه بتن از شهرستان های دیگر می کنند این در حالیست که شرایط ساخت و تهیه بتن استاندارد در نهاوند با ایجاد اشتغال برای ۲۵نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم ۱۰۰نفر فراهم است.

وی با تاکید بر اینکه برای تداوم تولید و زنجیره اشتغال در شهرستان نیازمند حمایت مردم شهرستان و متولیان ساخت و ساز هستیم، گفت: مزایای استفاده از بتن آماده استاندارد مقرون بصرفه تر از بتن ریزی دستی و مقاومت بالای آن است.

مدیر کارخانه بتن آماده نهاوند، افزود: در روش بتن ریزی اتوماتیک به ازای هر ۲۰مترمکعب ۱میلیون تومان به نفع مصرف کننده است و اینکه این واحد تولیدی بتن آماده مجهز به آزمایشگاه بتن و پس از انجام نمونه برداری مشتری می تواند مقاومت بتن را مشاهده و آزمایش کند.

وی گفت: از شهرداری ها، ادارات متولی در حوزه ساخت و ساز انتظار حمایت از تولید در شهرستان را داریم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بتن آماده ساخت و ساز بتن ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۹۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۸۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در سراسر کشور کلید خورد

ارسلان مالکی معاون وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه  همکاری دستگاه ها برای اختصاص اراضی در قالب طرح جهش تولید مسکن یکی از مهم ترین اقدامات در راستای تقویت و تسریع اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن است گفت: طبق قانون طرح جهش تولید مسکن باید تمامی دستگاه ها اقدام به عرضه زمین به وزارت راه و شهرسازی کنند که در حال حاضر برخی از دستگاه ها همکاری لازم را انجام دادند و طبق آخرین آمارها وزارت جهاد کشاورزی بیشترین  زمین را به پروژه های نهضت ملی مسکن عرضه کرده است.

وی افزود: در حال حاضر طبرق آخرین جلساتی که با دستگاه های مختلف از جمله وزارت نفت داشته ایم تفاهم‌نامه مشترک وزارت راه و شهرسازی و وزارت نفت منعقد شده و  نمایندگان وزارت نفت اراضی مازاد متعلق به این وزارت‌خانه را در استان‌های خوزستان، قم، قزوین، کردستان، کرمانشاه، سمنان، مرکزی، بوشهر و هرمزگان را به سازمان ملی زمین و مسکن معرفی کردند.

مالکی با بیان اینکه  در قالب این تفاهم نامه  تولید و عرضه حداقل ۸۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور در دستور کار قرار گرفته است گفت:  سازمان ملی زمین و مسکن در اجرای ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن تاکنون موفق به شناسایی ۲ هزار و ۷۷۶ هکتار اراضی مازاد سایر دستگاه‌ها شده است که بیش از ۳۷۰ هکتار آن متعلق به وزارت نفت بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • خراسان شمالی خود کفا در تولید گوشت سفید/افزایش ۲۶ درصدی جوجه ریزی در استان
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی کارکنان دادگستری قم
  • ضرب الاجل دستگاه قضایی به متولیان ساماندهی جاده های نهاوند
  • نیروگاه اتمی بوشهر بیش از ۶۵ میلیون مگاوات ساعت برق تولید کرد
  • شناسایی ۲هزار و ۵۰۰ واحد صنفی با فاضلاب غیراستاندارد/همه بیمارستان‌های مشهد سیستم پیش‌تصفیه ندارند
  • خرید بتن آماده در تهران | با مقاوم‌ترین بتن پروژه‌های خود را اجرا کنید
  • ساخت ۸۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در سراسر کشور کلید خورد
  • انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی