Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@12:55:42 GMT

پرسپولیس خواهان حضور آل کثیر در تمرینات

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۹۳۹۷

پرسپولیس خواهان حضور آل کثیر در تمرینات

عیسی آل کثیر به روزهای پایانی دوران محرومیت خود نزدیک می شود و از این رو باشگاه طی نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهان دریافت مجوز حضورش در تمرین برای دستیابی به آمادگی فنی و تاکتیکی شده است.

به گزارش "ورزش سه"، عیسی آل کثیر، مهاجم جنوبی پرسپولیس که در آستانه نیمه نهایی لیگ قهرمانان در فصل 2020 با محرومیت از سوی کنفدراسیون بابت شادی گلش مواجه شد، اکنون به روزهای پایانی این محرومیت نزدیک می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

باشگاه پرسپولیس بر این اساس طی نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهان این شده که شرایط حضور وی در تمرینات تیمی برای دستیابی به آمادگی بدنی، تاکتیکی و هماهنگی صورت گیرد. طی محکومیتی که این بازیکن با آن مواجه شده بود، وی حق حضور در تمرینات تیم را نیز طی این مدت نداشته و باید محرومیت شش ماهه خود را پشت سر می‌گذاشت.

 

بنابر اعلام امیر علی حسینی، باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستار آن شد که امکان حضور عیسی آل‌کثیر در تمرینات را با توجه به نزدیک شدن پایان محرومیت وی بررسی کند.

 

 مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس در این ارتباط گفت: این درخواست با توجه به نزدیک شدن پایان محرومیت بازیکن مطرح شده است تا امکان حضور در برنامه‌های آماده سازی را پیدا کند. این درخواست روز دوشنبه از طریق فدراسیون فوتبال ایران، ارسال شد.

 

 عیسی آل‌کثیر از نیمه فروردین ماه با پایان محرومیت ۶ ماهه‌اش می‌تواند پرسپولیس را درمسابقات همراهی کند.

 

عیسی آل کثیر پرسپولیس تهران ای اف سی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عیسی آل کثیر پرسپولیس تهران ای اف سی عیسی آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۹۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!

به گزارش "ورزش سه"،  با اينكه طبق ليست اعلام شده از سوى فدراسيون كشتى قرار بود حسن يزدانى از امروز در اردوى تيم ملى بعد از شش ماه غيبت به دليل عمل جراحى كتف حاضر شود، اين اتفاق به اردوى بعدى موكول شد.

طبق اعلام فدراسيون حسن یزدانی که در مدت توانبخشی خود به دلیل عمل جراحی کتف، تمرینات خود را با گرفتن برنامه و هماهنگی با کادر فنی انجام می داد، در این اردو نیز به دلیل کامل شدن روند فیزیوتراپی در اردو حضور نخواهد یافت و به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می کند.

بر این اساس حسن یزدانی در اردوی بعدی تیم ملی کشتی آزاد به جمع نفرات دعوتی اضافه خواهد شد و قرار است در خردادماه در تورنمنت ارمنستان محک بخورد.

دیگر خبرها

  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • یاسین سلمانی در تمرینات پرسپولیس
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)