Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@23:40:54 GMT

بیمه تکمیل درمان قالیبافان در اردبیل رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۰۱۲۲

بیمه تکمیل درمان قالیبافان در اردبیل رونمایی شد

ایسنا/اردبیل آیین رونمایی بیمه تکمیل درمان قالیبافان با حضور مسئولان کشوری و استانی در اردبیل برگزار شد.

در این مراسم که روز چهارشنبه 29 بهمن ماه با حضور رئیس مرکز ملی فرش ایران و استاندار اردبیل در استانداری اردبیل برگزار شد، معاون بیمه ایران از ثبت‌نام یک‌هزار نفر در قالب سامانه پوشش بیمه‌ تکمیلی درمان قالیبافان تا ظهر امروز خبر داد و اظهار کرد: امیدواریم تا پایان امسال این ظرفیت ثبت‌نام فعالان این بخش به 100 هزار نفر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرمگیر تصریح کرد: در قالب تفاهمنامه‌ای که بین بیمه ایران و مرکز ملی فرش به امضا رسیده ما از امروز پوشش بیمه‌ای قالیبافان را با تعهدات درمانی انجام می‌دهیم و امیدواریم اسباب رضایت و خاطر جمعی آنها را فراهم کنیم.

وی به تعهدات بیمه ایران برای ارائه خدمات بیمارستانی و پاراکلینیکی اشاره کرد و گفت: در چند روز اخیر بیش از یک‌هزار نفر در قالب سامانه به اپلیکیشن طراحی شده برای پوشش بیمه درمان تکمیلی ثبت‌نام کردند و بدون محدودیت زمانی این فعالیت‌ها ادامه پیدا می‌کند.

معاون بیمه ایران گفت: در قالب تعهدات بیمارستانی سقف پرداختی بیمه ایران برای هر قالیباف 16 میلیون تومان طراحی شده که شامل جراحی‌های بزرگ و همچنین خدمات سرپایی و بستری می‌باشد.

چرمگیر افزود: در این تفاهمنامه برای اعمال جراحی سرپایی تا 500 هزار تومان، برای خرید عینک 160 هزار تومان، جراحی‌های چشم تا یک میلیون و 500 هزار تومان و خرید پروتز تا 160 هزار تومان تعیین شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد:‌ در طرح دوم تعهدات ما برای مراکز بیمارستانی 12 تا 24 میلیون تومان تعریف شده که برای اعمال جراحی و سرپایی نیز 700 هزار تومان، عینک تا 240 هزار تومان، اعمال جراحی چشم سه میلیون و 500 هزار تومان و خرید پروتز تا 240 هزار تومان تعریف شده است.

چرمگیر اضافه کرد:‌ در قالب طرح حوادث ناشی از کار تا 50 میلیون تومان تعهدات بیمه ایران خواهد بود و در کنار آن جبران خسارت نیز در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: برای پوشش حوادثی نظیر آتش‌سوزی نیز تا 120 میلیون تومان حمایت بیمه‌ای در نظر گرفته شده که از این بابت بیمه‌شدگان باید 90 هزار تومان به صورت سالانه پرداخت کنند.

چرمگیر ادامه داد: پرداختی قالیبافان به صورت اقساطی خواهد بود و به راحتی می‌توانند از خدمات بیمه تکمیلی ایران استفاده کنند.

وی در مورد پوشش بیمه‌ای حوادث ناشی از آتش‌سوزی‌، انفجار، سائقه، سیل،‌ زلزله و طوفان نیز اظهار کرد:‌ خدماتی که بیمه ایران در این زمینه انجام می‌دهد با کمترین هزینه پرداختی از سوی قالیبافان خواهد بود.

چرمگیر به پوشش بیمه‌ای عمر و زندگی نیز اشاره کرد و گفت: برای افراد مختلفی که بخواهند فرزندان خود را تحت پوشش بیمه عمر و زندگی ببرند،‌ حمایت‌های مورد نظر انجام شده و تخفیف‌ها نیز اعمال می‌شود.

وی در ادامه به ارائه خدمات به بیمه‌شدگان در بیش از 12 هزار مرکز درمانی و تشخیصی اشاره کرد و افزود: افراد تحت پوشش بیمه تکمیلی قالیبافان تنها با ارائه کارت ملی می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بيمه بیمه قالیبافان استانی اجتماعی میلیون تومان بیمه ایران هزار تومان پوشش بیمه بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۰۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ ۸۲۱میلیارد تومان منابع ازمحل فروش اوراق به پروژه های اردبیل

داود شایقی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: برای تکمیل راه آهن اردبیل – میانه ۶۰۰ میلیارد تومان، تکمیل تونل حیران ۴۰ میلیارد تومان، راه اردبیل – سرچم ۵۰ میلیارد تومان، راه کلور – درام ۹ میلیارد تومان، سه راهی سربند به سه راهی مشگین شهر ۲۵ میلیارد تومان و اردبیل – مشکین شهر ۲۵ میلیارد تومان از این محل ابلاغ شده است.

وی خاطرنشان کرد: از محل فروش اوراق اسلامی برای تکمیل سد هشجین ۱۰ میلیارد تومان اختصاص یافت تا این پروژه سرعت اجرایی بیشتری به خود بگیرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل ادامه داد: برای پروژه های آّبرسانی و فاضلاب شهری نیز منابع خوبی پیش بینی شده که طرح آبرسانی به مشگین شهر ۲۰ میلیارد تومان، آبرسانی به اردبیل یک میلیارد تومان و تاسیسات فاضلاب شهری اردبیل ۲۰ میلیارد تومان از این محل تخصیص می یابد.

شایقی در مورد توسعه بیمارستان ولیعصر مشگین شهر و نجف زاده اردبیل نیز گفت: برای تکمیل بیمارستان نجف زاده اردبیل ۵ میلیارد تومان و توسعه بیمارستان ولیعصر مشگین شهر یک میلیارد تومان از این محل ابلاغ شده که با تزریق این منابع این پروژه ها سرعت اجرایی بیشتری می گیرد.

وی بیان کرد: بهسازی راه اصلی امیرکندی – گرمی – بیله سوار از محورهای مهم مواصلاتی استان اردبیل است که برای تکمیل این مسیر ۱۵ میلیارد تومان از محل فروش اوراق به صورت نقد ابلاغ می شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل اضافه کرد: همه این تخصیص ها به استناد ابلاغیه سازمان برنامه و بودجه و از محل فروش اوراق اسلامی به صورت نقد به خزانه کل کشور ابلاغ شده است.

کد خبر 6087527

دیگر خبرها

  • پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی تمدید می‌شود
  • افزایش بیمه شده‌های تأمین اجتماعی در استان مرکزی
  • ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • ابلاغ ۸۲۱میلیارد تومان منابع ازمحل فروش اوراق به پروژه های اردبیل
  • اجرای طرح رایگان پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن در کرمانشاه
  • داروخانه‌های تیران بیمه تکمیلی معلمان را پوشش نمی‌دهد
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل