Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@12:51:09 GMT

تاکنون ۳ مصدوم در زلزله پادنا گزارش شده است

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۰۵۴۶

تاکنون ۳ مصدوم در زلزله پادنا گزارش شده است

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وقوع زلزله ۵.۶ ریشتری در منطقه پادنای سمیرم و سی سخت کهگیلویه و بویر احمد با بیان اینکه برای امدادرسانی به این حادثه ۱۰ دستگاه آمبولانس اعزام شده است، اظهار داشت: بیمارستان‌های سمیرم و شهرضا نیز در این زمینه در حالت آماده باش هستند.

وی افزود: تاکنون در منطقه بی ده سمیرم سه مصدوم بر اثر فرار در موقع زلزله دچار مصدومیت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5150006

منبع: مهر

کلیدواژه: اورژانس اصفهان مصدومیت زلزله آمبولانس سمیرم ویروس کرونا شیوع کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه شیراز شهرکرد شهرستان کرج مشهد اردبیل همدان مجلس شورای اسلامی گرگان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۰۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الجزیره: اسرائیل تاکنون چنین حمله گسترده ای را به خود ندیده بود

یکی از خبرنگاران بخش انگلیسی شبکه خبری الجزیره مستقر در سرزمین های اشغالی در توصیف حجم و گستره وسیع حمله موشکی و پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی این گونه روایت کرد که «سامانه پدافند هوایی اسرائیل تاکنون هرگز شاهد چنین حجم وسیعی از حملات نبوده است.»

به گزارش ایرنا، "روری چالاندس " خبرنگار بخش انگلیسی شبکه خبری الجزیره که اخبار حمله موشکی و پهپادی ایران به سرزمین های اشغالی را لحظه به لحظه از شرق بیت المقدس گزارش می کند، در یکی از گزارش های خود گفت: ما اینجا از بالکن ساختمان محل اقامت مان آسمان بیت المقدس را زیر نظر داریم و می بینیم که سامانه پدافند هوایی اسرائیل برای رهگیری موشک ها و پهپادهای ایران، پشت سر هم از نقاط مختلف در حال عملیات است.

«نیروهای پلیس هم با گشت زنی در خیابان ها، مرتب با بلند گو اعلام می کنند و از مردم می خواهند که هر چه سریع تر به نزدیک ترین پناهگاه یا مکان امن پناه ببرند»

این گزارشگر شبکه الجزیره گفت: اکنون زمان امتحان واقعی سپر موشکی و سامانه پدافند هوایی اسراییل است و در لحظات و ساعات آینده باید دید آیا این سامانه پیشرفته می تواند مقابل این حجم و انبوه موشک ها و پهپادها موثر عمل کند یا نه؟ زیرا اسرائیل تاکنون این حجم از حمله با این گستردگی را به خود ندیده بود.

دقایقی پیش نیز دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با حضور در یک کنفرانس خبری، اعلام کرد که تاکنون بیش از ۲۰۰ فروند موشک و پهپاد از سوی ایران به اسرائیل پرتاب شده است. وی ادعا کرد که بخش عمده این موشک ها و پهپادها توسط سامانده پدافند هوایی اسرائیل هدف قرار گرفته و این حملات تا کنون هیچ تلفانی نداشته و فقط یک دختر بچه مجروح شده است.

وی مدعی شد که اسرائیل برای دفاع از خود، دست به هر اقدامی که لازم باشد، خواهد زد.

برخی گزارش های رسانه های مختلف حاکی از اصابت موشک های ایران به اهداف مختلف در سرزمین های اشغالی و شنیده شدن صدای انفجارهای مهیب ناشی از این اصابت موشک ها است.

همچنین تصاویر مختلفی که بازتاب فراوانی در فضای مجازی و رسانه های سراسر جهان دارد، حاکی از پرواز فوج عظیمی از موشک ها و پهپادهای ایران در آسمان نقاط مختلف مناطق اشغالی و اصابت آنها به اهداف گوناگون است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: الجزیره در واکنش به تهدید نتانیاهو: به فعالیت خود ادامه می دهیم مدیر الجزیره: برخی به عمد خبر دروغ به الجزیره می رسانند

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی تاکنون در فارس گزارش نشده است
  • ثبت زلزله شاخص در شهداد کرمان / رخداد ۱۰۵ زمین‌لرزه طی هفته گذشته
  • وقوع زلزله در نصرت آباد زاهدان
  • زلزله ۳.۱ ریشتری سرپل ذهاب را لرزاند
  • زلزله ۶.۵ ریشتری پاپوآ گینه‌نو را لرزاند
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته برجای گذاشت
  • اثر واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته برجای گذاشت
  • تجمع خودجوش مردم سمیرم در حمایت از حملات انتقامی ایران به رژیم صهیونیستی + فیلم
  • زلزله ۳.۷ ریشتری سرپل ذهاب را لرزاند
  • الجزیره: اسرائیل تاکنون چنین حمله گسترده ای را به خود ندیده بود