Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا اتابک  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران  اظهار کرد: در پی وقوع زلزله  ۵/۶ ریشتری شهر سی‌سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد  تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان گچساران به منظور امداد و کمک رسانی به صورت  آماده باش کامل  به سر می‌برند.

فرماندار گچساران با بیان اینکه هماهنگی کامل صورت گرفته است و در انتظار دستور استاندار هستیم، افزود:دستگاه های خدمات‌رسان گچساران تا اطلاع ثانوی در آماده باش کامل به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  همچنین رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گچساران  از آمادگی کامل برای امدادرسانی به آسیب دیدگان زلزله سی سخت خبر داد و گفت: مسئولین هیئات مذهبی، مداحان اهل بیت، روحانیون مستقر، کانونهای فرهنگی ، موکب داران و …در آمادگی کامل بوده تا در صورت نیاز نسبت به اعزام نیروها و امکانات و همکاری در خدمت رسانی به آسیب دیدگان احتمالی زلزله شهرستان دنا اقدام شود.

 انتهای پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: زلزله گچساران کهگیلویه و بویراحمد امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۱۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرماه ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، حسن موحدیان در آغاز یکصد و سیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، با گرامیداشت دوم اردیبهشت‌ماه، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهارکرد: این روز را به صورت ویژه به پاسداران گرانقدر و جان‌‎برکف تبریک می‌گویم.

وی گفت: سپاه پاسداران در عمر بیش از چهار دهه خود خدمتگزار مردم بوده و در زمینه‌های نظامی، دوران دفاع مقدس و عقب‌راندن دشمن بعثی، عمران و آبادانی، مقابله با دشمنان، فعالیت‌های خدماتی برای عموم مردم و غیره فعالیت‌های بسیار گسترده‌ای داشته و موفقیت‌های بسیار زیادی را نیز کسب کرده است.

موحدیان با بیان اینکه این مناسبت را باید به طور خاص به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) تبریک گفت، افزود: قرارگاه یکی از شرکای عمرانی مدیریت شهری و شهرداری مشهد مقدس است و اجرای پروژه‌های کلانی چون مترو، خط انتقال پساب به پرکندآباد، ایجاد تقاطع غیرهمسطح خیام و فهمیده و غیره توسط این مجموعه صورت می‌گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در ادامه به ۵ اردیبهشت‌ماه، سالروز شکست مفتضحانه حمله نظامی آمریکا به کشور عزیزمان در صحرای طبس، در قالب عملیات موسوم به پنجه عقاب اشاره داشت و افزود: این حرکت خبیثانه، ریشه در خیانت رئیس جمهور وقت، بنی‌صدر داشت که با لطف خداوند متعال، این انقلاب به راه خود ادامه داد.

موحدیان، صحرای طبس را یادآور شکست خفت‌بار متجاوزان و تبلور قدرت امداد الهی دانست و تصریح کرد: یاد و خاطره «محمد منتظر قائم»، نخستین فرمانده سپاه پاسداران استان یزد و شهید واقعه طبس را هم گرامی می‌داریم.

وی در ادامه گفت: یکی از خبرهای امیدبخش روزهای اخیر، نهایی شدن قرارداد خرید اتوبوس‌های نو برای مشهد مقدس است؛ اقدامی که موجب رفاه حال مردم و کاهش آلودگی هوای شهر مشهد می‌شود.

موحدیان با تقدیر از زحمات و پیگیری‌های کمیسیون عمران و حمل‌ونقل برای تحقق این مهم، افزود: هرماه شاهد ورود ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید به چرخه خدمات‌رسانی ناوگان حمل‌‎ونقل عمومی خواهیم بود و خوشبختانه قرارداد خرید ۵۹ دستگاه اتوبوس نیز حل و فصل شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898180

دیگر خبرها

  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان
  • آماده باش دستگاه‌های خدمت رسان در بخش یزدان آباد
  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند
  • مدیریت بحران استان یزد در آماده باش کامل است
  • هرماه ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود
  • آماده باش دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان استان اصفهان
  • آماده باش دستگاه های امدادی و خدمات رسان استان اصفهان
  • سپاه خدمت‌رسان مردم در سیل است
  • آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان برای ترمیم خسارت‌ها در جنوب سیستان و بلوچستان
  • آمادگی دادگستری شاهرود برای تعاملات آموزشی و پژوهشی با دانشگاه آزاد