Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-28@21:22:51 GMT

سویا 2-3 دورتموند؛ سویا مغلوب ارلینگ هالند شد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۱۱۱۶

سویا در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان دورتموند بود.

سویا و دورتموند در چارچوب بازی رفت مرحله یک هشتم فصل 21-2020 لیگ قهرمانان اروپا مقابل هم قرار گرفتند که دورتموند با درخشش ارلینگ هالند توانست یک پیروزی خارج از خانه مهم را به دست آورد.

اطلاعات بازی سویا و دورتموند تاریخ برگزاری: چهارشنبه، 29 بهمن 1399 (17 فوریه 2021) ساعت برگزاری: 23:30 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم سانچز پیزخوان، سویل تورنمنت: دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، فصل 21-2020 داور: دنی ماکلی (هلند) گلزنان سویا: سوسو 7'، لوک دی یونگ 84' گلزنان دورتموند: محمود داهود 19'، ارلینگ هالند 27' و 43' ترکیب تیم ها و نمرات بازیکنان بازی سویا و دورتموند

 

شرح گل های بازی سویا و دورتموند

سویا 1-0 دورتموند؛ سوسو 7': سوسو در پشت محوطه جریمه دورتموند در عرض حرکت کرد و سپس با یک سر توپ سانچو را از پیش رو برداشت و شوت زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضربه این بازیکن پس از برخورد به یکی از مدافعان دورتموند، وارد دروازه این تیم شد.

سویا 1-1 دورتموند؛ محمود داهود 19': ارلینگ هالند به خوبی توپ را حفظ کرد و چند بازیکن سویا را از پیش رو برداشت و با پاسی عرضی توپ را به داهود رساند. محمود داهود از همان پشت محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کرد و با شوتی زیبا دروازه بونو را باز کرد.

سویا 1-2 دورتموند؛ ارلینگ هالند 27': ارلینگ هالند در پشت محوطه پیش روی کرد، توپ را به سانچو پاس داد و این بازیکن با پاسی چیپ و زیبا به پشت مدافعان سویا، توپ را مجدداً به هالند رساند و این مهاجم نیز با ضربه ای سر ضرب دروازه سویا را گشود.

سویا 1-3 دورتموند؛ ارلینگ هالند 43': پاس ایوان راکیتیچ به گومز را مارکو رویس قطع کرد و حمله ای سریع را برای دورتموند ترتیب داد. رویس تا پشت محوطه پیش روی کرد و سپس با پاسی کوتاه توپ را در محوطه به هالند رساند و این مهاجم با ضربه دقیق و سر ضرب دیگری، موفق شد دومین گل خود را در این بازی به ثمر برساند.

سویا 2-3 دورتموند؛ لوک دی یونگ 84':  خطا به سود سویا اعلام شد و توپ ارسالی رودریگز روی تیر دو به دی یونگ رسید. این بازیکن نیز به راحتی دروازه دورتموند را گشود.

اخبار داغ 

سردار آزمون: تنها کاری که سپاهان با من کرد نابود کردن من بود واکنش تند صالح مصطفوی به صحبت های فکری! سهیل سنگرزاده کیست؟! / کلاهبرداری جون دل از زن ایرانی در استرالیا! + جزییات ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت مدیربرنامه گرت بیل: گرت در پایان دوران فوتبال خود قرار دارد تاجت را به من بده پادشاه

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سویا و دورتموند ارلینگ هالند پشت محوطه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۱۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - بریس رونالدو نازاریو با پیراهن رئال مادرید مقابل سویا (2004/3/28) / فیلم

20 سال پیش در چنین روزی و در جریان پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل سویا، رونالدو نازاریو 2 گل تیمش را به ثمر رساند.

دانلود (9.2MB)

دیگر خبرها

  • گل های برتر توماس مولر در تقابل با دورتموند / فیلم
  • هنگ کنگ مغلوب تیم بسکتبال سه نفره مردان شد
  • پلی به گذشته - بریس رونالدو نازاریو با پیراهن رئال مادرید مقابل سویا (2004/3/28) / فیلم
  • شهداب مغلوب درناها شد/ فینالیست در بازی سوم مشخص می‌شود
  • فرار انگلیس از شکست مقابل بلژیک در لندن/ پیروزی آلمان و فرانسه و شکست پرتغال + فیلم
  • انگلیس ۲- بلژیک ۲: بیلینگام و نجات در دقیقه ۹۵ + لحظات حساس بازی
  • خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان ۲۰۲۵،
  • نیم‌‌نگاه دورتموند به وضعیت دین هویسن؛ جانشین متس هوملس از یوونتوس می‌آید؟
  • خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان ۲۰۲۵
  • ارلینگ هالند، رویای بارسلونا و خوان لاپورتا در تابستان 2025