Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با اشاره به آماده باش بودن نیروهای اورژانس، گفت: مصدومان این زلزله در شهر پادنای سمیرم محدود و در حد ۵ نفر بود که به محض اطلاع از وضعیت ۴۰ دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس به منطقه اعزام شد.

غفور راستین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به محض اطلاع از زلزله در منطقه‌ای که مرز مشترک اصفهان و یاسوج است کوه سی سخت با یک گردنه به نام بیژن مرز مشترک اصفهان و یاسوج است و منطقه‌ای که در استان اصفهان دچار زلزله شد منطقه پادنای سمیرم است که این منطقه دچار لرزش شده و مصدومان این زلزله در پادنا تنها حدود ۵ نفر بوده که به صورت سرپایی امدادرسانی و درمان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیماری برای بستری نداریم، افزود: به محض اطلاع از وضعیت ۴۰ دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس به منطقه اعزام شد.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با اشاره به آماده باش بیمارستان‌های استان گفت: بلافاصله بیمارستان‌های جنوب استان مانند بیمارستان‌های شهرضا، دهاقان و سمیرم و تمام کدهای اورژانس منطقه در حالت آماده باش بودند و تمام کدهای اورژانس منطقه سمیرم به منطقه پادنا اعزام شدند.

وی تصریح کرد: آمادگی کنترل بحران در اورژانس تا حدی بود که در صورت وجود مصدوم بیشتر هم امکان امدادرسانی وجود داشت.

راستین اظهار کرد: خوشبختانه مصدومان این زلزله در منطقه پادنا زیاد نبود و در حال حاضر مشکل خاصی در منطقه نیست.

وی با اشاره به اینکه نیروهای امداد و نجات و اورژانس همچنان آماده باش هستند، گفت: مشکلی در امدادرسانی نداریم و امدادگران اورژانس همچنان برای خدمت رسانی آمادگی لازم را دارند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان افزود: ارزیابی تخریب بر عهده مسئولان دیگر دستگاه‌هاست و این خسارات باید روستا به روستا ارزیابی شود اما خسارات وارده در حد ترک خوردن دیوارها و ریزش محدود دیده شد که نیازمند بررسی بیشتر است.

به گزارش ایمنا، شب گذشته زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۶ دهم ریشتر ریشتر، ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه و ۳۴ ثانیه؛ شهر پادنا در سمیرم استان اصفهان و شهر سی‌سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند.

کد خبر 475877

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان نیروهای اورژانس زلزله سی سخت زلزله پادنای سمیرم اعزام آمبولانس اتوبوس آمبولانس منطقه پادنا کنترل بحران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استان اصفهان آماده باش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۱۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی اورژانس دریایی خارگ تسریع شود

محمدرضا دشتی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌ها و افزایش تجهیزات اورژانس به ویژه در حوزه لجستیک یکی از ضروریات جزیره خارگ بوده بوده که لازم است مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی افزود: به منظور اطمینان بخشی برای شهروندان جزیره خارگ همچنین در دسترس بودن شرایط متفاوت برای اعزام بیماران، آمبولانس دریایی در راستای تکمیل زنجیره توسعه زیرساخت‌های درمانی یکی از نیازهای دارای اولویت است.


بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: با عنایت به مصوبه و تاکید مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در سفر به جزیره خارگ، در خصوص خرید یا اجاره آمبولانس دریایی، انتظار داریم شرکت پایانه‌های نفتی ایران روند اجرایی شدن آن را تسریع کند.

کد خبر 6080210

دیگر خبرها

  • غرق شدگی پسربچه و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ / تصادف زنجیره‌ای در محدوده پل تمدن با ۱۰ مصدوم
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • تصادف ۲ دستگاه سواری در رودان ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت
  • تولد نوزاد افغانستانی در آمبولانس تخت جمشید
  • راه‌اندازی اورژانس دریایی خارگ تسریع شود
  • انبار کالای یک شرکت مواد غذایی در شیراز آتش گرفت