Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@09:45:06 GMT

دفاع مامور امنیتی سریال ده‌نمکی از پژمان جمشیدی

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۱۹۰۰

به بهانه پخش «دادِستان»، درخصوص تجربه بازی در این مجموعه، اولین همکاری با مسعود ده‌نمکی، انتقادهایی که  درباره سریال مطرح شده و همچنین فعالیت‌های جدید علی سلیمانی، بخش‌هایی از گفت‌وگویی با این بازیگر را مرور می‌کنیم.

یکی از ویژگی‌های کاراکتر شما رگه‌های طنز و بامزگی اوست.

ما با آقای ده‌نمکی در سریال اسمش را «زندگی» می‌گذاشتیم، یعنی این‌ شخصیت‌ها هم آدم هستند و دارند کار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مانند راننده تاکسی که با همکارش شوخی و بذله‌گویی می‌کند، این شخصیت هم همین طور است و دارد کارش را انجام می‌دهد، حالا با یک مقدار دقت بیشتر، ولی به هر حال زندگی می‌کند.

انتقادی که در واکنش‌ها به سریال وجود دارد، این است که «دادِستان» شعار می‌دهد. نظر شما چیست؟

اول این که شعار همیشه بد نیست. شعار اگر خوب گفته شود خوب است، اما به هرحال ما از منظر آقای ده‌نمکی، این قصه را می‌بینیم و راوی این قصه ایشان هستند. بخش عمده‌ای از ادبیات شفاهی ایشان هم واقعا همین طور است. حتی به زعم من ایشان معتقد هستند اگر شعار خوب باشد چرا نباید بدهیم، منظورم این است که چرا نباید شعار بدهیم؟ حالا این که این شعار چطور و در چه موقعیتی ارائه شود و مخاطب چه گروهی از جامعه است تفاوت دارد.

یک سال است که سریال کمدی «کتونی زرنگی» را آماده پخش دارید، مشکل سریال حل نشده، خبر جدیدی درباره پخش آن نیست؟

فکر می‎کنم مشکلش حل شده و در شرف پخش است، اما زمان دقیق آن را نمی‌دانم. چون کار طنز بسیار باحالی است و پس زمینه انتخاباتی دارد، فکر می‌کنم می‌تواند بعد از عید یا حتی در خلال عید پخش شود.

با برنامه «ما ایرانی‌ها» تجربه اجرا هم داشتید، نظرتان درباره ورود بازیگرها به اجرا که اتفاق مرسومی شده است، چیست؟

همه جای دنیا مرسوم است، ولی این که مقصد و هدف تهیه‌کننده یا برنامه‌ساز چیست باید بررسی شود. به نظر من اشکالی ندارد، همان طور که فوتبالیست‌ها وارد حوزه بازیگری می‌شوند مثل پژمان جمشیدی عزیزم که واقعا دارد پوست می‌اندازد و حرفه‌ای می‌شود و کارش قابل ستایش است. مجری‌ها هم بازیگر می‌شوند، بازیگرها هم مجری می‌شوند و اشکالی ندارد.

باز هم اگر پیشنهاد اجرا داشته باشید می‌پذیرید؟

بله، حتما به پیشنهاد فکر می‌کنم، چرا که نه.

منبع: خراسان

منبع: ساعت24

کلیدواژه: ده نمکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۱۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به پایان دوران سرپرست دبیری محمد مشهدی یاری و همچنین استعفاء وی حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی امروز(چهارشنبه)طی حکمی پژمان معتمدی را بعنوان سرپرست دبیری این فدراسیون منصوب کرد.

در متن حکم معتمدی آمده است؛
نظر به تعهد،تخصص و سوابق ارزنده جنابعالی،به موجب این ابلاغ بعنوان سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی منصوب می‌شوید.
انتظار می‌رود پیگیری امور برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون و رسیدگی به امور جاری مورد اهتمام قرار گیرد.

امید است با اتکال به خداوند متعال،در سایه توجهات علی ابن موسی الرضا(ع)و با به ه گیری از تمام ظرفیت‌ها در جهت توسعه پایدار دوومیدانی گام بردارید.

لازم به ذکر است،پژمان معتمدی از جمله مربیان و مدرسین برجسته ورزش دووومیدانی است،که در حال حاضر بعنوان ریاست دانشکده تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی فعالیت می‌نماید که در سوابق وی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی،مدرس ارشد کنفدراسیون دوومیدانی و فوتبال آسیا بعنوان برخی از فعالیت‌های وی دیده می‌شود.

کد خبر 6081010

دیگر خبرها

  • یک ایرانی مربی سال آسیا شد
  • پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
  • پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آزاد در آسیا شد
  • افزایش همکاری‌های امنیتی و ضد تروریسم محور دیدار مقامات ایران و پاکستان
  • زلنسکی: از اوکراین هم مثل اسراییل دفاع کنید
  • تاکید وزیر دفاع پاکستان بر تقویت همکاری‌های امنیتی و ضدتروریسم با ایران
  • پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی شد
  • اولین گفت‌وگوی وزیران دفاع آمریکا و چین
  • قدرت موشکی ایران خیلی فراتر از هشداری بود که به اسرائیل داد /در منطقه با کسی شوخی نداریم/دستگاه اطلاعاتی ایران از قوی‌ترین سرویس‌های امنیتی است
  • امروز ارتش در عرصه های دفاعی- امنیتی به نماد خودکفایی و خودباوری تبدیل شده است