Web Analytics Made Easy - Statcounter

 بر اساس گزارش ارزشیابی کیفی صورت گرفته از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران(ISQI) در گروه خودروهای سنگین تولیدی دی‌ماه سال جاری، در بخش مسافربری در گروه خودروهای مینی‌بوس و میدل‌باس، مینی‌بوس شیلر و ایسوزو سحر که هر دو متعلق به شرکت بهمن‌دیزل هستند و ون مسافربری وانا شرکت ایران‌خودرو دیزل، توانسته‌اند در این ارزیابی چهار ستاره از پنج ستاره کیفی را به خود اختصاص دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گروه مینی‌بوس آرین ساخته شرکت ایران‌خودرو دیزل نیز سه ستاره کیفی را کسب کرده است.

در بخش مسافربری، در گروه اتوبوس‌ها، اتوبوس شهری ATROS ایران‌خودرو دیزل سه ستاره‌ای شده است.

در گروه خودروهای باری در بخش کامیونت‌ها، از محصولات گروه خودروسازی بهمن‌دیزل کامیونت ایسوزو NMR۸۵ پنج ستاره کیفی، کامیونت ایسوزو NPR۷۵K و کامیونت شیلر چهار ستاره و پس از آن‌ها، کامیونت الوند ساخته شرکن سایپادیزل نیز سه ستاره کیفی از پنج ستاره را کسب کرده‌اند.

در بخش کامیون‌ها نیز به ترتیب کامیون ایسوزو NPR ۷۵M بهمن‌دیزل چهار ستاره کیفی و کامیون بنز WH سیبا موتور سه ستاره کیفی را به دست آورده‌اند.

در دسته کشنده‌ها هم خودروی کشنده نیو فوتون Auman H۴ شرکت ایران‌خودرو دیزل و کشنده FAW J۶ سیباموتور هریک چهار ستاره کیفی را به خود اختصاص داده‌اند.

همچنین کشنده سیتراک C۷ شرکت پیلسان هم در رده خودروهای سه ستاره کیفی قرار گرفته است.

این گزارش نشان می‌دهد که شرکت‌های خودروساز در حوزه خودروهای سنگین، نسبت به سازندگان سایر خودروها، علی‌الخصوص سازندگان وانت‌ها عملکرد بسیار بهتری از خود به‌جا می‌گذارند.

در حالی که در گروه وانت‌ها که به لحاظ موارد استفاده، از جایگاه حساسی برخوردار هستند و از قضا تیراژهای بالایی هم ماهانه به خود اختصاص می‌دهند، سال‌هاست که با کیفیت بالاتر از سه ستاره کیفی تولید نشده‌اند و حتی نیسان‌های زامیاد آن‌ها، تک ستاره‌اند؛ در مقابل سنگین‌سازان ما علاوه براینکه خودروی با کیفیت پایین‌تر از سه ستاره ندارند، خودروی با بالاترین کیفیت که پنج ستاره است، هم در تولیدات خود جای می‌دهند.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۲۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نمایندگان ملی بریکس در روسیه

نمایندگان کشورهای عضو گروه بریکس، در نشست دو روزه خود سیاست‌های کلی بریکس در نظام بین‌المللی کنونی را مورد بحث و بررسی قرار دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، نمایندگان ملی کشورهای عضو بریکس موسوم به "شرپاها/ سوشرپاهای" بریکس طی روزهای 3 و 4 اردیبهشت در مسکو گرد هم آمدند تا آخرین وضعیت همکاری‌ها در گروه بریکس را بررسی کنند. 

نمایندگان 10 کشور عضو بریکس در مسکو بر همبستگی بیشتر گروه بریکس و توسعه همکاری‌ها با کشورهای غیر عضو تاکید کردند.

در این نشست فرمول‌های مختلف همکاری با کشورهای غیر عضو مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

هیاتی به ریاست "مجید صمد زاده صابر" از سوی ایران در این نشست حضور یافت و مواضع کشورمان را برای سایر اعضا تشریح کرد.

این نشست دومین نشست نمایندگان ملی بریکس در سال جاری میلادی محسوب می‌شود. اعضا توافق کردند که رایزنی‌های خود را بصورت منظم ادامه دهند.

گروه بریکس شامل کشورهای ایران، برزیل، روسیه، چین، هند، آفریقای جنوبی، مصر، اتیوپی، عربستان سعودی و امارات متحده عربی است.

تاکید ایران بر حضور جدی در رویدادهای بریکستشریح برنامه کاری احمدیان در روسیه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست نمایندگان ملی بریکس در روسیه
  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • تجربه رانندگی با محصولات تجاری گروه بهمن در اهواز
  • بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی 
  • هوای آبادان و خرمشهر و یک شهر دیگر خوزستان در وضع بسیار خطرناک
  •  قدم جدید مدیران خودرو برای رهبری بازار خودروهای برقی در ایران
  • هزینه ای جدید برای شماره گذاری خودرو در ایران
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان
  • هوای ۵ شهر خوزستان «ناسالم» اعلام شد
  • خودروهای داخلی واقعا چقدر ایمن هستند؟