Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس در سفر خود به شهرستان لامرد گفت: با کمک قرارگاه خاتم الانبیا و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو ) ساخت آزاد راه لامرد - پارسیان سرعت بیشتری می گیرد.

حسن نوروزی عصر چهارشنبه در بازدید از قطعه اول آزاد راه لامرد – پارسیان گفت:برای تکمیل آزاد راه لامرد- پارسیان ۲۵۰۰میلیارد تومان اعتبار لازم است که در این زمینه با رایزنی های انجام شده با قرارگاه خاتم الانبیا و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو) ساخت این مسیر برای عبور تولیدات صنایع بزرگ انرژی بر از جمله شمش آلومینیوم و دیگر صنایع مستقر در منطقه ویژه اقتصادی لامرد سرعت بیشتری می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوروزی همچنین در ادامه از طرح تعزیه مصنوعی تنگ ماهی در بخش اشکنان بازدید کرد که برای اجرای این طرح از محل اعتبارات توسعه شهرستان فارس اعتبار اولیه ۲ میلیارد تومان به آن اختصاص یافته است که کارشناسان جهاد کشاورزی لامرد برای تکمیل این طرح آبخیزداری اعتباری بالغ بر هشت میلیارد تومان درخواست کردند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس در آخرین مرحله از حضور در شهرستان لامرد با حضور در منطقه ویژه انرژی بر لامرد و کارخانه آلومینیوم جنوب از فعالیت های اقتصادی این مجموعه اقتصادی بازدید کرد.

حسین شبانی نژاد فرماندار لامرد همچنین در بازدید از قطعه اول مسیر لامرد به خنج تا تونل شهید باقری در لامرد گفت: با موافقت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس و برای تکمیل این مسیر اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان تخصیص داده شد.

شهرستان لامرد در فاصله ۳۶۵ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۲۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید برق هسته‌ای به بیش از ۳۰۰۰ مگاوات افزایش می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده ظهر دوشنبه در کنفرانس دوسالانه بین‌المللی هوش مصنوعی و علوم داده در دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر اظهار کرد: تحول در ساختار علمی دانشگاه خلیج‌فارس در زمینه انرژی هسته‌ای یک نیاز است.

استاندار بوشهر بیان کرد: با شکل‌گیری یک دانشکده در این حوزه، رشته‌های مرتبط با انرژی هسته‌ای در دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

وی گسترش و توسعه هوش مصنوعی در صنایع مختلف را مورد اشاره قرار داد و گفت: در این راستا برای تحول در بخش‌های مختلف، طراحی لازم توسط دانشجویان و جوانان بومی استان انجام شده است.

محمدی‌زاده با اشاره به اینکه تصمیمات رئیس سازمان انرژی اتمی ایران جهادی و به موقع است اظهار داشت: آغاز ساخت آب‌شیرین‌کن به ظرفیت ۷۰ هزار مترمکعب در جوار نیروگاه اتمی بوشهر با تأکیدات رئیس سازمان انرژی اتمی ایران اجرایی شد و اکنون روند ساخت آن تسریع یافته است.

وی با بیان اینکه این آب‌شیرین‌کن تا ظرفیت ۱۵۰ هزار مترمکعب قابل توسعه و گسترش است افزود: علاوه بر این، ساخت ۲ نیروگاه اتمی دیگر هر کدام به ظرفیت هزار و ۷۵ مگاوات در جوار نیروگاه فعلی اتمی بوشهر در دست ساخت است که با تکمیل و بهره‌برداری از آن، تولید برق هسته‌ای به بیش از ۳ هزار مگاوات افزایش می‌یابد.

استاندار بوشهر ساخت ۲ هنرستان در حوزه فناوری هسته‌ای در بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: با موافقت رئیس سازمان انرژی اتمی ایران ساخت ۲ هنرستان مرتبط با فناوری هسته‌ای در مرکز استان بوشهر ساخته و راه‌اندازی می‌شود که یکی از آنها در حال اجرا است و طراحی بعدی نیز در هنرستان حاج جاسم بوشهر برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 6085604

دیگر خبرها

  • سرعت ساخت در پروژه‌های خیرساز بیشتر و هزینه‌های آن کمتر است
  • ۴۰ شهرستان استان خراسان رضوی دچار تنش آبی است
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان
  • سرمایه‌گذاری در کرمان سرعت می‌گیرد
  • تولید برق هسته‌ای به بیش از ۳۰۰۰ مگاوات افزایش می‌یابد
  • ایجاد رشته‌های هسته‌ای در دانشگاه خلیج‌ فارس
  • صادرات صنایع‌ دستی رونق می‌‌گیرد
  • ساحل زیبا و شگفت انگیز «دَستیر» در خلیج فارس
  • پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در سرچهان
  • پلمب ۸ واحد صنفی متخلف در لامرد