Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم ملی والیبال مدتهاست در هیچ بازی رسمی به میدان نرفته است.

خبرگزاری میزان - از آخرین بازی رسمی که سعید معروف به میدان رفت بیش از یک سال گذشته است و او که به یک تیم چینی پیوسته بود به خاطر شرایط کرونا نتوانست برای این تیم بازی کند. با این حال معروف پس از اینکه نتوانست در لیگ چین به میدان برود ترجیح داد همچنان عضو این تیم بماند؛ در حالی که می‌توانست با جدایی از تیم چینی حداقل در لیگ برتر والیبال ایران بازی کند تا در سال منتهی به المپیک شرایط خوبی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولادیمیر آلکنو، سرمربی مطرح روس که هدایت تیم ملی والیبال را بر عهده گرفته برای موفقیت در المپیک حساب زیادی روی معروف باز کرده و باید دید در شرایطی که کاپیتان تیم ملی والیبال مدت‌ها در هیچ مسابقه رسمی به میدان نرفته می‌تواند برای تیم ملی والیبال مثمرثمر باشد یا خیر.

به احتمال فراوان جواد کریمی به عنوان پاسور  همراه تیم ملی والیبال در المپیک توکیو خواهد بود؛ اما بعید است آلکنو از کریمی به عنوان پاسور اول استفاده کند. قطعا این مربی از وضعیت معروف اطلاع دارد و می‌داند که این بازیکن شرایط خوبی به لحاظ آمادگی جسمانی و فنی ندارد و باید دید چه راهکاری برای این موضوع در نظر گرفته است.

گفته می‌شود آلکنو در همین مدت که هدایت تیم ملی را بر عهده گرفته تماس‌هایی با معروف داشته است و نسبت به وضعیت او هشدار داده است. آلکنو مربی نیست که با بازیکنی مماشات کند و شاید در ادامه تصمیمی بگیرد که باعث تعجب اهالی والیبال شود؛ هر چند با توجه به اینکه والیبال ایران با فقر پاسور تراز اول روبروست به نظر می‌رسد آلکنو در نهایت از معروف به عنوان پاسور اول تیم ملی استفاده خواهد کرد.

 

بیشتر بخوانید: رقابت ۴ مربی ایرانی برای دستیاری آلکنو؛ محمدی‌راد جدی‌ترین گزینه است

 

انتهای پیام/

برچسب ها: سعید معروف والیبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی والیبال سعید معروف والیبال تیم ملی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۲۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت +فیلم

تیم ملی فوتسال ایران با غلبه‌بر کویت به مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم ملی فوتسال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف کویت رفت که این دیدار با نتیجه چهار بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

گل‌های تیم ملی در این دیدار را علی اکرمی، سالار آقاپور و سعید احمدعباسی (۲ گل) به ثمر رساندند.

شاگردان وحید شمسایی در این بازی با ترکیب اولیه سعید مؤمنی، محمدحسین درخشانی، مسلم اولادقباد، بهروز عظیمی و سالار آقاپور به میدان رفتند.

باقر محمدی، علی خلیل‌وند، سعید احمد عباسی، علیرضا رفیعی پور، محمدرضا سنگ سفیدی، اصغر حسن زاده‌، مهدی کریمی، علی اکرمی و مسعود یوسف هم دیگر نفرات ایران روی نیمکت بودند.

خلاصه‌بازی فوتسال ایران و کویت

کد خبر 747044

دیگر خبرها

  • راه‌یابی به المپیک هدف ماست/می‌دانم در ایران والیبال اهمیت دارد
  • خندان و با انگیزه: رونمایی از اولین نسخه پائز در ایران
  • افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت +فیلم
  • پاداش تاریخی برای بلندقامتان ایران در صورت کسب سهمیه المپیک
  • وعده پاداش تاریخی برای صعود تیم ملی والیبال به المپیک
  • کشفیا: در والیبال نشسته بیشتر از آقایان به بانوان توجه کردیم/ دلایل ناکامی در انتخابی المپیک شناسایی می‌شود
  • سهمیه کشتی فرنگی درالمپیک کامل شد/کدام ملی‌پوشان به پاریس می‌روند