Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-28@23:57:56 GMT

واکنش رسانه ترک به گلزنی طارمی؛ مهاجم فراری گل زد!

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۳۱۱۶

یک رسانه ترک زبان واکنش متفاوت تری نسبت  به گلزنی مهدی طارمی به یووه نشان داد

رسانه ترکیه‌ای واکنش جالبی به گلزنی مهاجم ایرانی تیم پورتوی پرتغال برابر یوونتوس ایتالیا در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نشان داد.

به گزارش طرفداری، روزنامه حریت ترکیه نوشت:

مهدی طارمی، همان مهاجم ایرانی که از ریزه اسپور ترکیه گریخته بود توانست نخستین گلش در لیگ قهرمانان اروپا را وارد دروازه یوونتوس کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، مهدی طارمی با پیراهن پورتو در نخستین دقیقه بازی برابر یوونتوس گلزنی کرد. این مهاجم ایرانی چند سال قبل پس از حضور در ریزه اسپور ترکیه و عقد قرارداد رسمی این تیم را به طور ناگهانی ترک کرد که در نهایت منجر به محرومیت و جریمه  نقدی‌اش از سوی فدراسیون جهانی فوتبال شد. طارمی یکی از بازیکنان تاثیرگذار پورتو در کسب پیروزی 2 بریک برابر یوونتوس بود و به خوبی از غفلت دروازه‌بان حریف برای گلزنی استفاده کرد.

اخبار داغ 

سردار آزمون: تنها کاری که سپاهان با من کرد نابود کردن من بود واکنش تند صالح مصطفوی به صحبت های فکری! سهیل سنگرزاده کیست؟! / کلاهبرداری جون دل از زن ایرانی در استرالیا! + جزییات ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت مدیربرنامه گرت بیل: گرت در پایان دوران فوتبال خود قرار دارد تاجت را به من بده پادشاه

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۳۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله اردوغان به ساکتان در برابر جنایات رژیم صهیونیستی

رئیس‌جمهور ترکیه در سخنانی به شدت از سکوت‌کنندگان در قبال جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه گفت: «کسانی که در برابر ریخته شدن خون مسلمانان در غزه نابینا و ناشنوا بوده‌اند، اگر فردا بلای مشابهی بر سر ما بیاید، همین کار را نیز با ما خواهند کرد.

طبق گزارش شبکه الجزیره، رئیس‌جمهور ترکیه چهارشنبه شب نیز خواستار فشار بیشتر به رژیم صهیونیستی برای تبعیت از قطعنامه شورای امنیت درباره آتش‌بس در غزه شده بود.

اردوغان درباره موضع رژیم صهیونیستی در قبال قطعنامه شورای امنیت درباره غزه گفت: «برای اینکه اسرائیل، این فرزند بی‌قانون غرب به تصمیم سازمان ملل برای آتش‌بس در غزه پایبند باشد، باید فشار بیشتری را احساس کند.»

از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ که رژیم صهیونیستی حملات ویرانگر خود علیه نوار غزه را با حمایت آمریکا آغاز کرد، ده‌ها هزار فلسطینی که بیشترشان زن و کودک بودند، در این حملات شهید و زخمی شدند و زیرساخت‌های نوار غزه به شکل گسترده‌ای ویران شد و فاجعه انسانی بی‌سابقه‌ای در این منطقه رقم خورد.

در نتیجه این حملات و محدودیت‌هایی که این رژیم اعمال کرده و در پی کمبود شدید غذا، آب، دارو و سوخت ساکنان نوار غزه به ویژه دو استان غزه و استان شمالی در آستانه خطر قحطی قرار داشته و جان کودکان و سالخوردگان در این منطقه به خطر افتاده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله اردوغان به ساکتان در برابر جنایات رژیم صهیونیستی
  • اشتباه بزرگ مهاجم تیم ملی آرژانتین و از دست دادن موقعیت صد در صد گلزنی مقابل دروازه خالی کاستاریکا / فیلم
  • اولین رویای ملی‌پوش ایرانی در تکیه بر باد رفت
  • شب داغ بازی‌های دوستانه؛ تساوی برزیل و اسپانیا و ادامه اوج‌گیری آلمان
  • مهدی قایدی: طارمی مهاجم باهوشی است/ گلم را به او تقدیم می کنم
  • قایدی: نتوانستیم کیفیت واقعی‌مان را نشان دهیم
  • تریپل بوشهری تیم ملی، تا چهار نشه، گل نشه!
  • رویاپردازی یک ایرانی به قیمت نابودی نیمیر و انگاپت
  • پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی عربستان به ستاره بارسلونا | انتخاب ماشین گلزنی برای آینده مشخص شد
  • حمله به پایگاه نیروی دریایی پاکستان با کشته شدن ۴ مهاجم دفع شد