Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@09:27:55 GMT

بازدید وزیر راه و شهرسازی از آزادراه آبیک-چرمشهر

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۳۱۱۷

بازدید وزیر راه و شهرسازی از آزادراه آبیک-چرمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آزادراه آبیک-چرمشهر به طول ۱۶۰ کیلومتر است که از استان‌های قزوین، مرکزی، البرز و تهران  عبور کرده و به چرمشهر ورامین و بزرگراه قم گرمسار متصل خواهد شد.

ساخت این آزادراه در سال ۹۲ شروع شده است، در صورت بهره برداری از آن، از ترافیک خودروهای سنگین در آزادراه استان های تهران، البرز و قزوین کاسته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزش ریالی ساخت این آزادراه ۷هزار میلیارد تومان است و در حال حاضر در حدود ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

گفتنی است که از هدف های مهم ساخت آزادراه چرمشهر-آبیک  احیای مسیر استراتژیک و جاده ابریشم است که بهره برداری از آن می تواند در توسعه گردشگری داخلی و خارجی نقش بسزایی داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۳۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور

به گزارش خبرنگار مهر، تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی‌اند.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها، ترافیک در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل محمد شهر تا پل کلاک، آزادراه کرج - قزوین محدوده مهر ویلا، محور شهریار - تهران حدفاصل شهریار تا شهر قدس، آزادراه ساوه - تهران حدفاصل ده شاد تا احمدآباد مستوفی و محور ورامین – تهران محدوده قلعه نو سنگین است.

کد خبر 6084079 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز آزادراه کرج_قزوین
  • پروژه خط کشی آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک
  • ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۳ اردیبهشت
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۲ اردیبهشت
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج -قزوین