Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  مشمولان سهام عدالت که روش غیر مستقیم را برای مدیریت سهام عدالت خود انتخاب کرده اند می‌توانند به پشتوانه و ضمانت سهامشان وام بانکی به صورت کارت اعتباری در یافت کنند و مانند سایر وام‌ها ماهانه اقساط پرداخت کنند.

بوجاری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان مرکزی با اشاره به صدور غیر حضوری کارت وام سهام عدالت گفت: مشمولان برای دریافت این کارت اعتباری نیاز به حضوری در بانک ندارند و می‌توانند به صورت غیر حضوری با همون اپلیکیشن‌های ایوا و زمرد در خواست خود را ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوجاری افزود: بازپرداخت این تسهیلات به صورت ۱۸ درصد و با بازه پرداخت ۳۶ ماهه است، ولی چنانچه افراد این تسهیلات را ظرف مدت یک ماهه تسویه کنند سودی به این تسهیلات تعلق نمی‌گیرد.

او اضافه کرد: مشمولان سهام عدالت که روش غیر مستقیم را برای مدیریت سهام عدالت خود انتخاب کرده اند برای دریافت کارت‌های اعتباری سهام داران می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن‌های ایوا و زمرد نزد بانک‌های ملی و تجارت اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان مرکزی با اشاره به اینکه در حدود ۷ تا ۱۰ روز طول می‌کشد که این ثبت نام انجام شود بیان کرد: ارزش این کارت اعتباری ۵۰ تا ۷۰ درصد ارزش سهام سهام داران است.

او ادامه داد: مزیت این کارت اعتباری این است که افراد میتوانند در فروشگاه‌هایی که در کشور پیش بینی شده است خرید کنند.

بوجاری بیان کرد: افراد باید حتما در بانک ملی و تجارت حساب داشته باشند و همچنین سهام عدالت فوت شدگان هم به وراث آن‌ها تعلق می‌گیرد.

او در مورد جاماندگان سهام عدالت هم گفت: مجلس قرار است تصمیماتی در این مورد بگیرد که هنوز اجرایی نشده است.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سهام عدالت تسهیلات بانکی وام سهام عدالت کارت اعتباری سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۳۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات واریز مرحله سوم سود سهام عدالت اعلام شد

معاون اقتصادی اداره امور اقتصادی و دارایی استان قزوین گفت: بنابر اعلام مسئولان سازمان بورس، احتمالا مرحله سوم و تسویه سود سهام عدالت عملکرد مالی ۱۴۰۱ شرکت‌ها خرداد خواهد بود، سودی که برای دریافت آن نیاز به مراجعه به هیچ سایتی نیست.

انتهای آذر ماه سال گذشته بود که مرحله اول سود عملکرد مربوط به سال مالی ۱۴۰۱ شرکت‌های سهام عدالت به حساب سهامداران واریز شد، مرحله دوم واریز سود سهام عدالت هم ۲۴ اسفندماه بود.

۷۶۳ هزار نفر در استان سهام عدالت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • جزئیات واریز مرحله سوم سود سهام عدالت | برای دریافت سود سهام عدالت به چه سایتی مراجعه کنید؟
  • جزییات واریز مرحله سوم سود سهام عدالت اعلام شد
  • آخرین اخبار از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت
  • مرحله سوم سود سهام عدالت چه زمانی پرداخت می شود؟
  • مرحله سوم سود سهام عدالت در راه است
  • آغاز خرید حضوری با موبایل و بدون کارت بانکی | جزئیات نحوه استفاده از کهربا | ببینید
  • خبر مهم عشقی درباره زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • سود سهام عدالت در این تاریخ واریز می‌شود
  • فیلم/ آغاز خرید حضوری با موبایل و بدون کارت بانکی