Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر دلداری روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا به موارد زیاد برخورد قانونی با گرانفروشی گوشت مرغ در سطح بازار مشهد اشاره و بیان کرد: ظرف ۱۰ روز اخیر ۴۰ فقره پرونده تخلف در سطح خرده‌فروشی این حوزه به ارزش ۹۲ میلیون ریال تشکیل شده است. 

وی ادامه داد: شدت برخورد قانونی با گران‌فروشی گوشت مرغ در بازار مشهد به حدی است که خرده‌فروشان تلاش دارند از عرضه بیشتر آن خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: افزایش قیمت گوشت مرغ مربوط به مبدا تولید و رعایت نشدن قیمت مصوب مرغ زنده به ازای هر کیلوگرم ۱۴۴ هزار و ۱۰۰ ریال است.

وی افزود: همین عامل منجر به وقوع گران‌فروشی گوشت تازه مرغ کشتار روز در سطح خرده‌فروشی بازار مشهد می‌شود. 

دلداری گفت: خرده‌فروشان باید نرخ مصوب گوشت مرغ را رعایت کنند، در غیر این صورت به عنوان تخلف محرز با آنها برخورد قانونی صورت می‌گیرد. 

روزانه ۴۰۰ تن گوشت مرغ در خراسان رضوی مصرف می‌شود اما حجم تولید آن در استان افزونتر از حجم مصرف داخلی این خطه است بنابراین حجم مازاد تولید گوشت مرغ از خراسان رضوی به دیگر استانهای کشور ارسال می‌شود. 

هزار و ۴۰۰ واحد تولید مرغ گوشتی با ظرفیت هر دوره ۲۶ میلیون قطعه در استان شش میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی فعالیت دارند. 

برچسب‌ها مشهد اصناف گوشت مرغ قیمت کالا ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد اصناف گوشت مرغ مشهد اصناف گوشت مرغ قیمت کالا ستاد تنظیم بازار اخبار کنکور گوشت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۳۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشت قرمز امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت گوشت گوسفندی در بازار روز برای تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته گوشت چرخ کرده گوسفندی ۱۰۰۰ گرمی ۵۳۰ هزار تومان است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت ران گوسفندی بسته بندی شده در بسته ۳ گیلوگرم ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است برای خرید ران گوسفندی کامل هم باید ۲ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان پرداخت کنید.

قیمت گردن گوسفندی هم امروز ۷۵۴ هزار تومان اعلام شده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع گوشت قرمز در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • سقوط آزاد طلا/ فلز زرد چند قیمت خورد؟
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می‌رسد
  • قیمت گوشت قرمز امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • حراج برخط لوازم خانگی اموال تملیکی در ۶ استان آغاز شد
  • مرگ سالانه ۵۰ هزار ایرانی به دلیل دخانیات
  • ادامه توزیع گوشت قرمز منجمد گوساله و گوسفند در مشهد
  • بازار پرنده فروشان کابل (عکس)
  • فروش خودروهای وارداتی ۵ برابر قیمت اصلی!
  • وضعیت عجیب در بازار گوشت؛ فروش گوسفند با کارت ملی سوژه شد!