Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@10:47:18 GMT

هالند: درخشش برابر سویا؟ از امباپه تشکر می کنم

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۳۴۸۱

هالند: درخشش برابر سویا؟ از امباپه تشکر می کنم

ارلینگ هالند، ستاره نروژی دورتموند، می‌گوید عملکرد شب گذشته کیلیان امباپه برابر بارسا به او انگیزه فراوانی داده است.

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند شب گذشته از سری مسابقات مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانچز پیسخوان مهمان سویا بود که در نهایت موفق شد با درخشش ستاره نروژی خود یعنی ارلینگ هالند به پیروزی ارزشمند 3-2 دست پیدا کند تا بخشی از راه صعود به مرحله بعد را طی کرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ارلینگ هالند شب گذشته سیزدهمین بازی خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را انجام داد و با دو بار گلزنی برابر سویا به رکورد 18 گل زده در این مسابقات رسید. هالند در پایان بازی پیرامون این درخشش خود گفت: " نمی دانم که چگونه درباره این پیروزی صحبت کنم اما می‌توانم بگویم که ما برابر سویا انگیزه بسیار زیادی داشتیم و به همین خاطر عملکرد مان خیلی خوب بود. البته اینکه دو گل دریافت کردیم اتفاق خوبی به شمار نمی‌آید اما از طرف دیگر سه بار در خانه حریف گلزنی کردیم که این بسیار عالی است."

 

 

 

 

گفته می شود که باشگاه رئال مادرید به شدت شرایط جذب ارلینگ هالند را بررسی می‌کند و این ستاره نروژی را هدف نقل و انتقالاتی خود در تابستان قرار داده است. هالند در این باره نیز گفت: " همواره این موضوع که کسانی خواهان شما باشند امری جذاب محسوب می شود. به خاطر این عملکرد برابر سویا از کیلیان امباپه ممنونم چراکه هت تریک او در برابر بارسا باعث شد انگیزه و اشتیاق من افزایش پیدا کند."

بروسیا دورتموند ارلینگ هالند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بروسیا دورتموند ارلینگ هالند ارلینگ هالند برابر سویا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۳۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش ستاره خارجی استقلال در تیم ملی؛ ماشاریپوف و هنر گلسازی!

ماشاریپوف در تیم ملی ازبکستان هم خوش می درخشد و یکی از ستون های اصلی تیم کاتانتس است

طرفداری | ستاره ازبکستانی استقلال بار دیگر درخشید و این بار در تیم ملی کشورش با یک پاس گل، مهر تأییدی بر توانایی‌های خود زد.

تیم ملی فوتبال ازبکستان در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷، در دیداری تماشایی، هنگ کنگ را با نتیجه ۳ بر ۰ شکست داد و به همراه ایران راهی دور بعدی مسابقات شد.

در این بازی، شاگردان کاتانچ در نیمه نخست با تک گل الدر شومورودوف به رختکن رفتند، اما در نیمه دوم با ارائه نمایشی هجومی، دو بار دیگر دروازه حریف را باز کردند.

در دقیقه ۶۳، جلال الدین ماشاریپوف، ستاره استقلال، با یک پاس گل تماشایی، خوژیمات ارکینوف را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن با ضربه‌ای دقیق، دومین گل ازبکستان را به ثمر رساند.

ماشاریپوف که به عنوان یکی از خریدهای مهم زمستانی استقلال شناخته می‌شود، در این دو دیدار عملکردی درخشان داشت و در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل هنگ کنگ، برای تیمش گلسازی کرد.

بدون شک، استقلالی‌ها منتظر بازگشت این هافبک خلاق و بازیساز هستند تا در ادامه رقابت‌های لیگ برتر، از توانایی‌های او در جهت کسب پیروزی و رسیدن به اهداف خود بهره ببرند.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • عکس| شکار پدر هالند در بارسلونا!
  • پلی به گذشته - بریس رونالدو نازاریو با پیراهن رئال مادرید مقابل سویا (2004/3/28) / فیلم
  • هالند برای همیشه کشتی کچ را کنار گذاشت/ اخبار WWE
  • امباپه، صلاح، مودریک و شاید هم گارناچو؛ ۵ فوتبالیست سرشناس المپیک ۲۰۲۴ کدام ستاره‌ها خواهند بود؟
  • درخشش ستاره خارجی استقلال در تیم ملی؛ ماشاریپوف و هنر گلسازی!
  • جنگ آنری با رئال: دعوا به‌خاطر امباپه + سه!‏
  • ارلینگ هالند، رویای بارسلونا و خوان لاپورتا در تابستان 2025
  • امباپه: حرف شوامنی در مورد من درست بود!
  • امباپه: بله، اسپانیایی‌ها من را بیشتر خواهند دید!
  • اتهام رسانه فرانسوی به کیلیان امباپه و ستاره رئال