Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های بسکتبال گلدن استیت وریرز و فیلادلفیا سونی سیکسرز در ادامه دیدارهای خود در لیگ NBA مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم گلدن استیت وریرز در بیست و نهمین بازی خود در فصل جاری لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا به مصاف میامی هیت رفت و در وقت اضافه به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهار بازیکن گلدن استیت در این بازی بیش از 22 امتیاز کسب کردند و استیفن کری 25 امتیاز، 7 ریباند و 11 پاس گل برای وریرز داشت. جیمی باتلر هم 13 امتیاز، 12 ریباند و 11 پاس گل برای میامی داشت.

لیگ NBA| لیکرز و نتس پیروز شدند/ میلواکی مغلوب تورونتو شد

تیم فیلادلفیا سونی سیکسرز هم با درخشش ستاره کامرونی خود از سد هیوستون راکتس گذشت. جوئل امبید 31 امتیاز، 11 ریباند و 9 پاس گل برای سیکسرز کسب کرد. جان وال هم 28 امتیاز برای هیوستون داشت.

لس‌آنجلس کلیپرز نیز در غیاب کوای لنرد و پل جرج، مغلوب یوتا جز، صدرنشین کنفرانس غرب NBA شد.

نتایج دیدارهای صبح امروز به شرح زیر است:

یوتا 114 - کلیپرز 96
نیویورک 89 - اورلاندو 107
آتلانتا 122 - بوستون 114
هیوستون 113 - فیلادلفیا 118
دنور 128 - واشنگتن 130
ایندیانا 134 - مینه سوتا 128
دیترویت 102 - شیکاگو 105
پورتلند 126 - نیواورلینز 124
اوکلاهماسیتی 113 - ممفیس 122
میامی 112 - گلدن استیت 120 (وقت اضافه نخست)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسکتبال بسکتبال گلدن استیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۳۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در هفته بیست و پنجم رقابت‌های فوتبال دسته یک ایران چهارشنبه ۸ فروردین، تیم خیر خرم آباد با نتیجه یک به صفر خوشه طلایی ساوه را شکست داد و در مکان نخست جدول ۵۵ امتیازی شد، چادرملو اردکان ۲ به ۱ از سد میزبانش پارس جنوبی جم گذشت و با ۵۴ امتیاز جایگاهش را در مکان دوم جدول حفظ کرد و فجر سپاسی در شیراز با یک گل دریا بابل را از پیش روبرداشت و با ۵۱ امتیاز در مکان سوم باقی ماند. 
در سایر بازی‌های هفته هم نفت مسجدسلیمان ۲- ۱ شهر راز شیراز را مغلوب کرد، مس سونگون ۱ به صفر استقلال ملاثانی را شکست داد، سایپا با یک گل مغلوب شهرداری آستارا شد، نفت و گاز گچساران ۲ به صفر مقابل شاهین بندر عامری به پیروزی رسید، داماش گیلان ۲ به ۱ برابر مس شهر بابک به برتری رسید و آریو اسلامشهر ۲ به صفر نتیجه را به مس کرمان واگذار کرد و از رده ششم به مکان نهم سقوط کرد.

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب: غزه تا این لحظه پیروز اصلی میدان است / رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست
  • رهبر انقلاب: غزه، تا این لحظه پیروز اصلی میدان است/ رژیم صهیونیستی قادر به مقابله با نیروهای مقاومت و شکست آنها نیست
  • رهبر انقلاب در دیدار با زیاد النَخاله: غزه تا این لحظه پیروز اصلی میدان است | رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست
  • شکست دریای بابل در شیراز
  • هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو
  • ستاره برزیلی تیم بسکتبال گلدن استیت وریرز و اهدای پیراهن امضا شده خود به نیمار / فیلم
  • بسکتبال NBA | دست کم گرفتن مردان پادشاه می‌تواند آخرین اشتباه شما باشد
  • شگفتی سازی افغانستان با شکست هند!
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • بسکتبال NBA | کامبک تاریخی در آتلانتا؛ درجا زدن سانز و کلیپرز دلیل دارد!