Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، آذری نصر آباد مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی گفت: دبیرخانه نظام پیشنهادات مخابرات استان در ۹ ماهه امسال همانند سال‌های قبل، موفق به کسب مقام اول کشوری شد.

او افزود: برابر اعلام معاون توسعه سرمایه انسانی شرکت مخابرات ایران در خصوص گزارش عملکرد نظام پیشنهاد‌های سازنده و هدفمند، مخابرات منطقه خراسان جنوبی بار دیگر مقام نخست کشوری را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آذری نصر آباد بیان کرد: دبیر خانه نظام پیشنهادات مخابرات منطقه فقط مختص کارکنان مخابرات نبوده و عموم مردم استان، مشتریان، بازنشستگان و پرسنل شرکت‌های پیمانکاری مخابرات نیز می‌توانند با مراجعه به سایت pishnahad.tci.ir پیشنهادات سازنده خود را با انتخاب خراسان جنوبی اعلام کنند.

بیشتر بخوانید

افزایش سطح پیک مصرف اینترنت در خراسان جنوبی

مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی اظهار کرد: هر فکر و ایده نو که بتواند منجر به ایجاد یک تغییر مثبت، بهبود روش، کاهش هزینه‌ها و یا بالا بردن روحیه کارکنان و کیفیت و تنوع محصولات مخابراتی باشد، پیشنهاد تلقی می‌شود.

لازم به ذکر است در سامانه نظام پیشنهادات علاوه بر بیان مشکلات، راه حل‌های رفع مشکل نیز ارائه می‌شود و با هدف بهبود روش‌های انجام کار و اصلاح فرایند‌ها و افزایش رضایت ارباب رجوع و مشتریان را به دنبال دارد.

انتهای پیام/ ر ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مخابرات پیشنهادات پیمانکاری ارباب رجوع نظام پیشنهادات مخابرات منطقه خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۳۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت ناپایداری‌ های جوی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، کارشناس هواشناسی گفت: بر اساس الگوی نقشه‌ها و خروجی مدل‌های پیش یابی هواشناسی، تا روز پنج شنبه با نفوذ و فعالیت توده هوای ناپایدار در جو استان از سمت غرب شاهد ناپایداری‌ها به صورت وزش تند و بارش پراکنده و رعد و برق خواهیم بود.

زارعی افزود: به تدریج از عصر فردا به ویژه در روز‌های چهارشنبه تا پنج شنبه با تقویت و گسترش ناپایداری‌ها گاهی وزش باد شدید گرد خاک رگبار و رعد برق در مناطق مستعد بارش تگرگ و برخورد صاعقه و وقوع روان آب در برخی نقاط به طور محسوس قابل پیشبینی است به لحاظ دمایی تا صبح فردا روند افزایش دما ادامه دارد و هوا گرمتر می‌شود.

وی گفت: با توجه به  شرایط ناپایدار جوی هشدار سطح زرد در استان صادر شده است.

پرهیز از سفر‌های غیر ضروری، رعابت بر سرعت مطمئنه و قوانین رانندگی، مراقبت از پوشش گلخانه‌ها ،سقف‌های موقت و تابلو‌های تبلیغاتی، عدم صعود به ارتفاعات، خودداری از اسکان و  جایه جایی چرایی دام در حاشیه ی رودخانه‌های فصلی از جمبله توصیه های هواشناسی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تقویت ناپایداری‌ های جوی در خراسان جنوبی
  • پیاده‌روهای بوستان گل محمدی نوسازی می‌شود
  • ۲۰۰ میلیارد تومان برای رفع تنش آبی در طبس ابلاغ شد
  • گربه‌ای که خواب از چشم محمدرضا گلزار ربود
  • سرمایه گذاری ۶۵۰۰ میلیاردی در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی
  • سرمایه گذاری ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی
  • بازنگری ۲۱۰ استاندارد ملی در خراسان جنوبی
  • تلاش با صلابت و بصیرت سپاه در پاسداری از کیان نظام
  • رفع موانع در فرایند مشارکت راهی برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • عاقبت سبقت غیرمجاز، راننده را به کام مرگ کشاند! (فیلم)