Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر برق شهرستان سمیرم گفت: ارزیابی خسارات وارده ادامه دارد اما در حال حاضر ۲ پایه برق فشار قوی در تاسیسات برق این شهرستان بر اثر زلزله شکسته شده که به تبع آن برق روستای خفر از توابع بخش پادنا قطع است.

اکبر ترابی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به دلیل بارندگی در منطقه روستاهای سمیرم ارزیابی خسارات زلزله در حال انجام است که در حال حاضر تنها ۲ پایه برق فشار قوی به دلیل زلزله شکسته شده و به تبع آن برق روستای خفر از توابع سمیرم قطع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شب گذشته روستای سرباز از توابع بخش پادنا سمیرم که هم مرز با سی‌سخت استان کهگیلویه و بویراحمد است قطعی برق داشتیم که برطرف شد، در روستاهای خفر در حال حاضر قطعی برق اعلام شده است که پیگیر کمک رسانی و رفع آن هستیم تا با بازگشایی مسیر در این روستا مستقر شویم اگرچه همچنان ارزیابی‌ها در حال انجام است.

مدیر برق شهرستان سمیرم ادامه داد: هم اکنون رسیدگی به آسیب و خرابی خانه‌ها در روستاهای بخش پادنا در اولویت است، در پست برق‌ها مشکل خاصی نبوده و خسارات در حد سوختگی فیوز برق بود که از روستای سرباز گزارش شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زمین لرزه به بزرگی ۵.۶ ریشتر شب گذشته مرز دو استان کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان رخ داد. این زمین لرزه در عمق ۱۰ کیلومتری زمین و در فاصله ۱۰ کیلومتری سی‌سخت در کهگیلویه و بویراحمد، ۱۹ کیلومتری کُمه استان اصفهان و ۲۴ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به وقوع پیوست.

کد خبر 475913

منبع: ایمنا

کلیدواژه: قطعی برق زلزله زلزله سی سخت زلزله پادنای سمیرم اصفهان حوادث زلزله کهکیلویه و بویر احمد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۳۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، باشت یکی از شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد است که بخش عمده‌ای از ظرفیت‌های تاریخی و طبیعی آن ناشناخته مانده است. شهر باشت تلفیق جذابی از تاریخ تمدن کهن و باهویت اسلامی است که بین دو کوه و محدود به دو رودخانه زهره و شاه بهرام قرار دارد. بوستان یکی از بخش‌های شهرستان باشت است. تپه‌های رویایی، درختان سرسبز، بوستان‌های دل انگیز و واقع شدن بخش بوستان در محور شریانی جنوب به شمال موجب استقبال گردشگران از این منطقه بکر شده است. آثار تاریخی و اقامتگاه‌ها دائمی و مهمتر از آن مهمان پذیری مردم منطقه رونق گردشگری را در بوستان باشت به اوج خود رسانده است. پل بریم (چم بلبل)، دوگوردوپا، چهارصفه خان احمد، شلالدان، شوش وبوستان، دشت عنا، پشت کوه خان احمد، بوستان باشت را به مقصد طبیعت دوستان تبدیل کرده است.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • زلزله دامغان خسارتی نداشت
  • بدحجابی در کافه‌ها و مطب‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور
  • رفع خرابی برق در ۵۶۴ نقطه/وضعیت شبکه برق هرمزگان پایدار شد
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • شناسایی حدود۱۲ هزار بیمار مبتلا به دیابت و فشار خون درنیشابور
  • زلزله ۴.۸ ریشتری در سیستان و بلوچستان