Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس آخرین آمار گنجگان با ۶۷.۳ میلی متر بیشترین میزان بارندگی را تا صبح امروز به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛رضا کاکاوند اظهار داشت: بارش های اخیر استان کهگیلویه وبویراحمد تا ساعت ۹ و نیم پنج شنبه ۳۰ بهمن به ترتیب‌لوداب ۳۲، دهنو لوداب ۳۱، تنگ سرخ ۲۷، یاسوج ۲۲، سی سخت ۲۲، امامزاده جعفر ۲۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵، ستنگان ۲۰، دیشموک ۱۷، دوگنبدان ۱۶، بوستان ۱۵، باشت ۱۵، منصورخانی کاکان ۱۳، دلی خمسیر ۱۲، کریک ۱۲، مارگون ۱۲، لیکک ۱۰.۵، قلعه دختر ۱۰، چیتاب ۹ میلی متر بوده است.

وی افزود: همچنین در ماهور باشت ۹، موشمی زیلایی ۸، سراسیاب یوسفی ۷، تل گاه ۷، سرفاریاب ۵.۵، گنجه ای ۵.۵، جاورده ۵.۵، دشت بز ۵، قلعه رئیسی ۴.۵، دهدشت ۴.۴، لنده ۳ و پادوک خیرآباد ۰.۵ میلی متر بارندگی گزارش شده است.

کاکاوند تصریح کرد:بارندگی ها تا امشب ادامه دارد و با توجه به این بارش ها آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل ها، اختلال در تردد جاده ای، کاهش دید افقی مورد انتظار است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: میزان بارندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۳۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحصیل ۴۱۸ دانشجوی دکتری در دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش جام جم آنلاین،حمیدرضا محمدحسینی از ثبت نام دکتری بدون آزمون استعداد‌های درخشان سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد و گفت: متقاضیان ثبت نام بدون آزمون ویژه استعداد‌های درخشان مقطع دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از روز شنبه یکم اردیبهشت ماه تا روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ثبت‌نام کنند. وی اظهارکرد: داوطلبان با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس http://www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعداد‌های درخشان مقطع دکتری تخصصی ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل‌های درخواستی اقدام کنند. مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ کنند. وی با بیان اینکه هم اکنون حدود ۱۳ هزار دانشجوی دختر و پسر در دانشگاه آزاد استان کهگیلویه و بویراحمد مشغول به تحصیل هستند، عنوان کرد: ۴۱۸ نفر از این تعداد در مقطع دکتری تحصیل می‌کنند.

دیگر خبرها

  • سامانه ناپایدار بارشی تا چهارشنبه در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • افزایش ۱۰ درصدی بارندگی در استان همدان
  • افزایش ۱۰ درصدی بارش‌های همدان نسبت به بلندمدت
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌و بختیاری اعلام شد
  • قروه بیشترین میزان بارندگی را در کردستان ثبت کرد
  • ثبت ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تردد در محور‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • تحصیل ۴۱۸ دانشجوی دکتری در دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار قرمز درباره فعال شدن سامانه بارشی؛ سیل در راه تهران؟
  • وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور پیش‌بینی می‌شود