Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: ۲۰۰ تخته چادر به منطقه زلزله‌زده ارسال شده که در صورت نیاز کمک‌های امدادی بیشتری ارسال می‌شود. - اخبار استانها -

علی محمدهاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان اظهار داشت: شب گذشته زلزله 5.6 ریشتری منطقه سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند که در سمیرم و پادنا هم این زمین لرزه احساس شد، اما خوشبختانه در شهرستان سمیرم خسارت جانی نداشتیم و مصدومیت ها جزئی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها دیوار برخی منازل در پادنای سمیرم ترک خورد.

وی افزود : بلافاصله پس از وقوع حادثه جلسه مدیریت بحران استان با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در مرکز کنترل عملیات فوریتی جمعیت هلال احمر برگزار شد و پس از دستور آماده‌باش استان توسط رئیس جمعیت هلال احمر، 5 تیم ارزیابی از شهرستان سمیرم به روستاهای منطقه پادنا اعزام شدند. همچنین در منطقه جنوب استان وضعیت نارنجی و در سایر مناطقی امدادی وضعیت زرد اعلام شد.

زلزله 4.1 ریشتری "بندر خمیر" را لرزاندزلزله سمیرم تلفات جانی نداشت/5 نفربه علت خروج سریع مجروح شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان ادامه داد: تیم‌هایی از شهرستان‌های دهاقان، شهرضا و مبارکه با حضور در پایگاه امداد و نجات روستای دولت قرین سمیرم به حالت آماده‌باش درآمدند. تا کنون 200 تخته چادر به منطقه زلزله‌زده ارسال شده و در صورتی که با تقاضای بیشتر مواجه شویم، سایر کمک‌های امدادی نیز به منطقه ارسال خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، شب گذشته زلزه 5.6 ریشتری منطقه سی‌سخت استان کهگلویه و بویراحمد را لرزاند که دامنه این زمین‌لرزه، خساراتی در شهرستان سمیرم وارد کرد.

انتهای پیام/174/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۳۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های جمعیت هلال احمر اردکان نیازمند توسعه

مصطفی پوردهقان اردکان نماینده منتخب مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در دیدار مدیرعامل هلال‌احمر استان یزد، بر تقویت و بهبود خدمات و زیرساخت‌های امدادی در شهرستان اردکان تأکید کرد.

او، خواستار تعیین‌تکلیف ساختمان نیمه‌تمام شهید صحرایی کوشکنو و جذب سرمایه‌گذار برای زمین‌های بلااستفادۀ این سازمان به‌منظور بهره‌مندی هرچه بیش‌تر مردم شد.

پوردهقان اردکان در ادامه در تماس تلفنی با معاون برنامه‌ریزی هلال‌احمر کشور، بر تکمیل زیرساخت‌ها و تقویت تجهیزات امدادی هلال‌احمر شهرستان تأکید و آن را اولویت اساسی برای بهبود عملکرد واحد‌های امدادی برشمرد.

او همچنین بر استخدام و جذب نیرو‌های امدادی برای افزایش توانایی پاسخ‌گویی به نیاز‌های منطقه به‌ویژه در شرایط بحرانی تأکید کرد.

در ابتدای این نشست، محمد عشقی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان به ارائۀ گزارشی از وضعیت موجود در حوزۀ منابع انسانی، تجهیزات و زیرساخت‌های هلال‌احمر شهرستان و استان پرداخت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • بارش رگباری باران و وزش تندباد در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش
  • هلال احمر در حالت آماده‌باش/ بارش رگباری باران در راه است
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • آماده‌باش نیرو‌های عملیاتی هلال احمر در پی صدور هشدار نارنجی هواشناسی
  • جسد نوجوان ایرانشهری پس از سه روز پیدا شد
  • زیرساخت‌های جمعیت هلال احمر اردکان نیازمند توسعه
  • زلزله ۴.۲ ریشتری خوی را لرزاند / جزییات
  • اعزام تیم های ارزیاب به مناطق زلزله زده خوی/خسارتی گزارش نشده است