Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  با اینکه نرخ موبایل در روزهای اول بهمن ماه با کاهش روبرو بود،‌ اما بعد از افزایش نرخ دلار قیمت گوشی های پرفروش بازار مثل سامسونگ،‌هوآوی،‌اپل و شیائومی دوباره در روند صعودی قرار گرفت.

 

حالا و در روز آخر بهمن ماه بازار موبایل حال و هوایی متفاوت نسبت به روزهای اول ماه دارد، تا جایی که بعضی از گوشی های پرفروش سامسونگ و شیائومی بین یک تا ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته گوشی های اپل هم در این گرانی بی نصیب نمانده اند. بعضی از مدلهای پرفروش اپل بین ۲ تا ۴ میلیون گران تر شده اند.

 

رکورد شکنی مدل پرفروش شیائومی

از بین گوشی های پرتقاضا بازار می توان به گوشی شیائومی مدل رد می نوت ۹ پرو اشاره کرد . این گوشی ۱۰ روز پیش با قیمت ۶ میلیون تومان به فروش می رسید اما قیمت امروز این گوشی پرفروش شیائومی بین ۷ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان تا ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. یعنی حدود ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فقط در ۱۰ روز گرانتر شده است.

 

گرانی یک میلیونی گلکسی A۵۱

گوشی گلکسی A۵۱ سامسونگ هم بعد از گرانی دلار با افزایش قیمت زیادی روبرو شده است. این گوشی موبایل ۱۰ روز پیش با قیمت ۷ میلیون و ۵۰ هزار تومان در بازار معامله می شد، اما حالا و بعد از گذشت ده روز قیمت آن حدود ۸ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان است.قیمت گوشیA۷۱ سامسونگ هم در حال حاضر حدود ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان اعلام شده است. این گوشی پرفروش ۱۰ روز پیش با قیمت ۱۰ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان در بازار معامله می شد.

 

گرانی ۲ تا ۴ میلیونی گوشی های اپل

گوشی آیفون اس ای ۲۰۲۰ که از گوشی های پرطرفدار این برند است از ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در۱۰ روز گذشته، امروز به ۱۶ میلیون و ۳۴۹ هزار تومان رسیده است.آیفون ۱۲ پرومکس نیز ۱۰ روز پیش حدود ۳۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت داشت،‌اما حالا با قیمت ۴۲ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان معامله می شود.

 

کاماپرس

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: گوشی های شیائومی و سامسونگ اقتصاد جام نیوز دلار موبایل میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ۱۰ روز پیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۴۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیائومی نیامده رکورد زد!

شیائومی بیش از ۷۵ هزار سفارش برای خودروی SU۷ ثبت کرده و بیش از ۱۰ هزار تحویل در ژوئن را هدف قرار داده است.

به گزارش ایسنا، لی جون، بنیانگذار چینی شیائومی اعلام کرد که تا ۲۴ آوریل ۷۵ هزار و ۷۲۳ سفارش برای سدان الکتریکی SU۷ اسپرت خود ثبت کرده است و قصد دارد بیش از ۱۰ هزار دستگاه را در ژوئن تحویل دهد.

لی طی رویدادی در اولین روز رسانه‌ای نمایشگاه خودرو پکن گفت که هدف تحویل رکوردی را برای ارائه خودروهای الکتریکی  به ثبت می‌رساند.

لی در یک کنفرانس اظهار کرد که که شیائومی بیش از ۱۰۰ هزار تحویل برای SU۷ در سال ۲۰۲۴ را هدف قرار داده است و قصد دارد تجارت خودروسازی خود را برای سه سال آینده ۱۰۰ در صد بر بازار چین متمرکز کند.

بر اساس گزارش رویترز، اولین SU۷ به جنگ قیمت خودروهای برقی در بزرگترین بازار خودروی جهان دامن می‌زند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • شیائومی نیامده رکورد زد!
  • «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • خبر خوش برای طرفداران شیائومی/ اطلاعات بیشتری از پرچمدار ردمی لو رفت!