Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اردبیل گفت: خطبه های نماز جمعه فردا یکم اسفندماه با موافقت ستاد مقابله با بیماری کرونا استان در تمامی شهرهای استان اردبیل در مصلی ها برگزار می شود.

حجت الاسلام «ناصر نصیری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: خطبه های نماز جمعه فردا یکم اسفندماه در تمامی شهرهای استان اردبیل با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و به صورت محدود در مصلی ها برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اردبیل تصریح کرد: این تصمیم با موافقت ستاد مقابله با بیماری کرونا استان و تائید نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اردبیل صورت گرفته و از همه شهروندان درخواست می شود تا مسائل بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: خطبه های نماز جمعه اردبیل نیز به امامت آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اردبیل در مصلی اردبیل اقامه خواهد شد و خطبه های نماز جمعه در سایر شهرهای استان نیز به قوت خود برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام نصیری افزود: از سالمندان و کودکان درخواست می شود به دلیل شرایط بیماری کرونا از حضور در مصلی ها خودداری کنند و حاضران نیز از ماسک استفاده کنند.

 

وی اضافه کرد: از عموم حاضران نیز درخواست می شود تا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی زمینه کاهش شیوع این بیماری را در سطح جامعه فراهم کنند.

 

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یادآور شد: استفاده از سجاده و مهر شخصی نیز در مصلی ها الزامی است تا زمینه جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در این مراکز معنوی فراهم شود.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نماز جمعه اردبیل مصلی اردبیل خطبه های نماز جمعه بیماری کرونا استان اردبیل شهرهای استان مصلی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۴۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ستاد اطلاع رسانی نماز جمعۀ تهران، نماز جمعۀ این هفته تهران به امامت آیت‌الله سید احمد خاتمی اقامه خواهد شد.

گفتنی است، درب‌های دانشگاه تهران جهت اقامه نماز جمعه ۷ اردیبهشت سال ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح باز خواهند شد.

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • رئیس شورای اسلامی شهرکرد، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه
  • شاخص کیفی ۲۲ شهر سالم و پاک ثبت شد / اردبیل پاک‌ترین هوا را دارد
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • منادی شفاف سازی در تولیت
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند