Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی از افتتاح آزادراه غدیر همزمان با ۱۳ رجب خبر داد و گفت: کاهش ۱/۵ ساعتی مدت سفر و کاهش بار ترافیکی اتوبان تهران-کرج-قزوین از مزایای این ابرپروژه است.

به گزارش برنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی روز پنجشنبه سی‌ام بهمن، به همراه مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، رئیس پلیس راهور ناجا و استانداران استان‌های البرز، قزوین و مرکزی از آزادراه تکمیل شده کنارگذر آزادراه جنوبی تهران بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسلامی در جریان این بازدید در جمع خبرنگاران، آزادراه غدیر را از پروژه‌های پر افتخار کشور خواند که با سرمایه‌گذاری قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا و با مشارکت شرکت‌های داخلی و با تجربه ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه طول این مسیر آزادراهی ۱۵۸ کیلومتر از آبیک قزوین تا گرمسار است، عنوان کرد: این آزادراه کاهش ۱/۵ ساعتی مدت سفر و کاهش بار ترافیکی اتوبان تهران-کرج-قزوین را در پی دارد و اتصال به ۵ آزادراه دیگر یکی از ویژگی‌های آن است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه این مسیر آزادراهی بخشی از کریدور ترانزیتی شرق و غرب است و از ایده تا طراحی و ساخت و بهره‌برداری همه در این دولت انجام شد، ادامه داد: کاهش مصرف سوخت، کاهش تولید آلاینده‌های زیست‌محیطی، کاهش ترافیک عبوری و افزایش ایمنی از مزایای اجرای این پروژه است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه رکورد پیشرفت سالانه پروژه های عمرانی و زیرساختی را زد، عنوان کرد: پیش از این بالاترین رکورد در پیشرفت پروژه‌های عمرانی و زیرساختی ۹ درصد در سال بود اما امروز و در این پروژه به رقم پیشرفت ۲۰ درصدی رسیدیم.

اسلامی تاریخ افتتاح این پروژه را ۱۳ رجب مقارن با میلاد امیرالمومنین اعلام و عنوان کرد: قیمت عوارضی برای خودروهای سواری ۲۵ هزار تومان و برای تریلی ۸۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی آزادراه راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۴۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد سعیدی صبح سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان با اشاره به هماهنگی‌های به عمل آمده توسط شرکت مادر تخصصی جهت افتتاح پروژه‌های شهر جدید سهند با حضور وزیر راه و شهرسازی، اظهار کرد: در شهر جدید سهند ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن و ۶ عنوان پروژه روبنایی آماده افتتاح شده است.

وی با تشریح پروژه‌های روبنایی قابل افتتاح در شهر جدید سهند، افزود: بهره‌برداری از نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی استان، بهره برداری از مجتمع تجاری باران، کوی ویلایی گلشهر، کنارگذر جنوبی شهر جدید سهند، پروژه تکمیل نواقص پیاده‌روهای شهر سهند و همچنین آسفالت توپکای آزادراه از جمله برنامه‌های افتتاحی خواهد بود.

وی به طرح‌های آماده کلنگ‌زنی این شرکت نیز اشاره کرد و گفت: آغاز عملیات اجرایی احداث بیش از ۵۰۰۰ واحد جدید طرح نهضت ملی مسکن، عملیات اجرایی مسجد بزرگ شهر جدید سهند و ۴ باب مدرسه ۱۲ کلاسه نیز طی روزهای آتی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد که تحویل قرارداد قطعات مسکونی طرح جوانی جمعیت و جامعه ایثارگری نیز از جمله برنامه‌های ما خواهد بود.

گفتنی است، جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان با حضور اعضای این شورا و در راستای هماهنگی برای سفر مقام عالی وزارت برگزار شد.

کد خبر 6086048

دیگر خبرها

  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی
  • اجرای پروژه نصب حفاظ میانی در آزادراه کرج قزوین
  • اجرای پروژه نصب حفاظ میانی در آزادراه کرج - قزوین
  • پروژه خط کشی آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک
  • ابرپروژه لاین عربستان به مشکل خورد
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۳ اردیبهشت
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۲ اردیبهشت